• live chat of Contact of bel 088 - 4 300 300
  • Winkelwagen
  • Persbericht: Centralpoint ISO 9001 en 14001 gecertificeerd

Nieuwsbericht geplaatst op 12/22/2014
    Centralpoint heeft de afgelopen maanden haar kwaliteitssysteem beschreven en laten certificeren door SGS. Per 18 december heeft Centralpoint van SGS SC&C het ISO 9001:2008 en ISO 14001:2004 certificaat uitgereikt gekregen. Hiermee zet Centralpoint een grote stap voorwaarts in de professionalisering en uitbouw van de onderneming.

Bewezen kwaliteit

Al jarenlang is Centralpoint een toonaangevende leverancier van ICT-hardware aan zakelijk Nederland. Centralpoint heeft vanaf de start van het bedrijf kwaliteit en betrouwbaarheid hoog in het vaandel staan. In de huidige transparante internet wereld wordt namelijk een slechte performance hard afgestraft. Om de tevredenheid te monitoren worden Centralpoint klanten via een continue online onderzoek regelmatig gevraagd naar hun klantbeleving op basis van de NPS methodiek.

Brian Speelman, CEO Centralpoint

“Om de jarenlange kwaliteit gerichtheid en het milieubewustzijn van Centralpoint te kunnen aantonen, zijn wij een half jaar geleden gestart met de vastlegging van alle primaire en ondersteunende werkprocessen. Met het behalen van de beide ISO certificaten tonen wij aan dat ook een onafhankelijk certificeringsinstituut onze manier van werken als kwalitatief hoogstaand beoordeeld. Ik ben trots dat wij de certificeringen in een korte tijd hebben weten te realiseren.”

Over Centralpoint

Centralpoint maakt onderdeel uit van de Infotheek Group, 1 van Europa's grootste ICT leveranciers met een jaaromzet van ruim 750 miljoen euro en vestigingen in 14 landen.
    Wij leveren al 25 jaar hardware aan bedrijven en sectoren. Overheid, zorg, onderwijs en commercie profiteren bij ons van aantrekkelijke prijzen. Wij kunnen dankzij onze ervaring, kennis en goede relaties met 's werelds grootste leveranciers alles verzorgen; van voorbereiding, verwijdering, implementatie tot beheer van uw IT-hardware omgeving. Of het nu gaat om het inrichten van werkplekken, of het implementeren van complete netwerk- en storageoplossingen. Met behulp van ons eigen magazijn van ruim 20.000 m2, zijn wij in staat snel te leveren. Door ons IT Asset Recovery-programma kunnen wij uw oude hardware meteen op een veilige en verantwoorde manier verwijderen: zonder achtergebleven (gevoelige) data. Als u alleen tijdelijk extra capaciteit nodig heeft, kunt u bij ons de hardware ook huren. Zo bieden wij de beste oplossing voor iedereen, maar speciaal voor u.

Beeldmateriaal: Hoge resolutie beelden

Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    Of zoek in ons aanbod van meer dan 1.000.000 producten:
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder