• live chat of Contact of bel 088 - 4 300 300
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 2.000.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Nieuwsberichten: Centralpoint zet vol in op hybride werken

    Nieuwsbericht geplaatst op 10/29/2020

    Kantoorpand Amstelveen sluit, ‘social meeting points’ gecreëerd

    COVID-19 heeft een gigantische impact op onze manier van werken, ook binnen Centralpoint. Digitaal en ‘hybride’ werken is hierdoor in een stroomversnelling geraakt. De flexibiliteit, vrijheid en efficiëntie die dat heeft opgeleverd, wil de organisatie niet verliezen. Alle reden dus voor Centralpoint om vanaf nu vol in te zetten op hybride werken.

    Hybride werken is de toekomst en als Centralpoint grijpen we dit moment aan om deze toekomst te omarmen. Dat betekent dat we, met honderden medewerkers die voortaan gedeeltelijk thuiswerken, een gigantische leegstand voorzien van onze kantoorpanden in Amstelveen en Nijmegen. Net als veel andere bedrijven heeft Centralpoint de afgelopen tijd onderzocht welke opties er rondom huisvesting zijn. Hieruit kwam een duidelijke conclusie naar voren: het is, door de vlucht die het digitaal samenwerken en thuiswerken de afgelopen tijd heeft genomen, simpelweg niet meer nodig om meerdere kantoorpanden aan te houden in Nederland.

    Daaropvolgend is besloten om het kantoorpand in Amstelveen te sluiten. Voor alle medewerkers wordt een thuiswerkplek gefaciliteerd en is de organisatie bovendien bezig met het creëren van ‘social meeting points’: ontmoetingsplekken waar medewerkers elkaar en externen kunnen treffen, kunnen samenwerken en bijpraten. De organisatie is momenteel met de verhuurder in overleg wanneer het pand in Amstelveen definitief verlaten zal worden, maar zeker is dat per 1 januari 2021 alle medewerkers van vestiging Amstelveen hybride gaan werken vanuit huis, op kantoor in Nijmegen en op social meeting points.

    Luuk Slaats, CEO Centralpoint: “Wij zien dit als een volgende fase in de reis die we met Centralpoint zijn gestart. Een reis die we maken om de beste en grootste IT-dienstverlener in de Benelux te zijn en te blijven. Maar ook een reis waarin deze beslissing natuurlijk niet was voorzien, zoals vele veranderingen rondom COVID-19 dat niet zijn. Wij zijn er echter van overtuigd dat deze keuze bijdraagt aan de toekomst van onze organisatie. Iedere medewerker van Centralpoint is zeer belangrijk voor ons succes. Wij willen onze medewerkers in Amstelveen dan ook voor onze organisatie behouden. Voor de medewerkers in Amstelveen geldt dat zij vanaf 1 januari 2021 een passende thuiswerkplek gefaciliteerd krijgen en hybride gaan werken. Samen met hen bouwen we door aan een ongekend sterk Centralpoint.”

    Over Centralpoint

    Centralpoint is de grootste IT-reseller van de Benelux. Met vestigingen in Amstelveen, Nijmegen en Aarschot bekleedt het hiermee een sterke positie in de markt. De organisatie adviseert merkonafhankelijk heel werkend Nederland en België over concrete IT-oplossingen en heeft voor elke klant een passende oplossing - of het nu gaat om circulair inkopen, e-commerce-oplossingen of dienstverlening rondom beheer, beveiliging, onderhoud en logistiek.

    Beeldmateriaal: Hoge resolutie beelden


    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    Of zoek in ons aanbod van meer dan 2.000.000 producten:
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder