• live chat of Contact of bel 088 - 4 300 300
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 2.000.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Nieuwsberichten: Centralpoint.nl kiest Starred voor continue Feedbackloop

    Nieuwsbericht geplaatst op 05/01/2014
    Centralpoint.nl en Starred zijn een samenwerking aangegaan voor het meten van Continue Feedback en Net Promotor Score (NPS) op het Centralpoint.nl platform. Daarnaast zullen meerdere touchpoints in de customer journey van onze 150.000 jaarlijkse klanten gemeten gaan worden, zoals webchat, telefonisch advies, onsite bezoeken van een Account Manager en het retouren proces.

    Feedback is cruciaal voor bedrijven, alleen gaat hier momenteel veel van verloren in de zakelijke markt. Dit komt voornamelijk doordat bedrijven elkaar gemiddeld één keer per jaar om feedback vragen door middel van een lange vragenlijst. Resultaten zijn hierdoor al snel achterhaald. Starred gelooft in een korter feedback moment, waardoor je veel sneller optimalisaties door kunt voeren en iets regelmatiger bij de klant kunt controleren of je op de goede weg bent.

    Marcel Joosten, E-commerce Director Centralpoint.nl:

    “ In onze doorlopende verbeterslag zijn wij begin dit jaar op zoek gegaan naar een bureau dat voor ons continue feedback en NPS metingen kan doen, op meerdere touchpoints. Net als dat Centralpoint.nl een innovatief internet bedrijf is, zochten wij dit ook in de partner, en met Starred.com hebben wij deze gevonden. Lars van Wieren snapt als geen ander hoe je snel, eenvoudig en met de nieuwste responsive webtechnology deze metingen moet doen. Niet een ellenlange vragenlijst, maar alles op één scherm met de verstuurknop in beeld! Wij waren direct onder de indruk en hebben een meerjarige overeenkomst gesloten.”

    Over Starred

    www.starred.com helpt bedrijven op een schaalbare manier aan waardevolle feedback, zonder dat het veel tijd van klanten vergt of hier hoge kosten aan verbonden zijn. Spotify, Microsoft en Bol.com zijn een paar van de klanten. Zij besparen de kosten van een duur onderzoeksbureau, terwijl alle medewerkers beter inzicht krijgen op welke onderdelen er verbeterd kan worden. Bij Starred staat een formulier altijd op één scherm, kan je na een paar maanden meten of er progressie in je dienstverlening zit en kan je de klant ‘feedback op zijn feedback geven’. Dit laatste is één van de voornaamste redenen waarom mensen momenteel niet geneigd zijn feedback te geven(“Ik hoor er toch nooit meer iets van”)

    Over Centralpoint

    Centralpoint is de grootste IT-reseller van de Benelux. Met vestigingen in Amstelveen, Nijmegen en Rotselaar bekleedt het hiermee een sterke positie in de markt. De organisatie adviseert merkonafhankelijk heel werkend Nederland en België over concrete IT-oplossingen en heeft voor elke klant een passende oplossing - of het nu gaat om circulair inkopen, e-commerce-oplossingen of dienstverlening rondom beheer, beveiliging, onderhoud en logistiek.

    Press kit: persbericht---centralpoint.nl-en-starred-gaan-continue-feedback-meten.pdf

    Beeldmateriaal: Hoge resolutie beelden


    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    Of zoek in ons aanbod van meer dan 2.000.000 producten:
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder