• live chat of Contact of bel 088 - 4 300 300
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 2.000.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Nieuwsberichten: Centralpoint kiest voor Merkle

    Nieuwsbericht geplaatst op 10/22/2020

    Na een intensief RFP traject heeft Centralpoint Merkle Nederland gekozen als strategisch partner en digitaal marketing bureau voor het invullen van de groeiambities als grootste IT-reseller van de Benelux.

    Centralpoint ondersteunt bedrijven onder andere op het gebied van consultancy, e-commerce-oplossingen en dienstverlening rondom beheer, beveiliging en logistiek van IT-hardware. Merkle Nederland heeft de opdracht om de digitale activiteiten van Centralpoint samen met het interne team naar het hoogste niveau te brengen en Centralpoint als sterk merk in de markt te positioneren. De eerste stappen in de samenwerking zijn inmiddels gezet met de lancering van de nieuwe pay-off van Centralpoint: ‘get IT done’.

    De samenwerking omvat de volledige service van Merkle, zoals Digitale Strategie, Creatie, Search Marketing, CRM, Digital Advertising & Analytics en Google Cloud for Marketing. Daarnaast zet Merkle al haar ervaring in met betrekking tot het werven, opleiden en trainen van digitaal talent voor het interne Centralpoint marketing team. Dit met als doel dat de marketeers van Centralpoint een groot gedeelte van de operationele- en tactische werkzaamheden zelf zal uitvoeren.

    Luuk Slaats, CEO Centralpoint: ”Als digitale marktleider zijn we continu bezig onszelf te verbeteren en willen we de voorsprong binnen het B2B segment graag verder uitbouwen. Om deze redenen zijn we op zoek gegaan naar één strategisch sterke partner. De aanpak van Merkle, waarbij alle digitale marketing activiteiten op elkaar aansluiten en onze klanten altijd centraal staan, sluit volledig aan bij onze ambities. We kijken ernaar uit om samen met Merkle verder te bouwen aan een nog sterker Centralpoint!’’

    Arjen Hettinga, MD Digital Marketing & Analytics bij Merkle Nederland: “We zijn erg blij dat Centralpoint voor Merkle Nederland heeft gekozen. De ambitie en aanpak sluit naadloos aan op de visie van Merkle Nederland met betrekking tot hybride marketing. Vanaf de eerste kennismaking was er een duidelijke klik tussen de teams. Tijdens het RFP traject ontstond een natuurlijk samenwerking. We kijken er erg naar uit om samen met het team van Centralpoint aan te slag te gaan en de ambities en doelstellingen waar te maken.”

    Over Merkle Nederland

    Merkle is een toonaangevend customer expercience management (CXM) bureau en gespecialiseerd in het leveren van unieke, gepersonaliseerde klantervaringen over platformen en apparaten heen. Altijd gedreven door data, ondersteund door technologie, bewezen door prestaties en gevoed door creativiteit. Merkle heeft ruim 50 vestigingen en 9600 medewerkers over de gehele wereld en is onderdeel van dentsu. In Amsterdam en Rotterdam werken meer dan 285 mensen voor toonaangevende klanten zoals Microsoft, HEMA, NS, Marktplaats, Vodafone, BMW, Air France-KLM, Pathé, Burger King en Corendon. Het bedrijf is strategische partner van o.a. Google, Adobe, Salesforce, Bol.com en Selligent. www.merkle.nl

    cp

    Over Centralpoint

    Centralpoint is de grootste IT-reseller van de Benelux. Met vestigingen in Amstelveen, Nijmegen en Aarschot bekleedt het hiermee een sterke positie in de markt. De organisatie adviseert merkonafhankelijk heel werkend Nederland en België over concrete IT-oplossingen en heeft voor elke klant een passende oplossing - of het nu gaat om circulair inkopen, e-commerce-oplossingen of dienstverlening rondom beheer, beveiliging, onderhoud en logistiek.

    Beeldmateriaal: Hoge resolutie beelden


    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    Of zoek in ons aanbod van meer dan 2.000.000 producten:
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder