• live chat of Contact of bel 088 - 4 300 300
  • geen verzendkosten vanaf €29,95
  • meer dan 1.000.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 18:30 uur)
    live chat

    Worden de prijzen incl. btw of excl. btw vermeld?

    Alle prijzen op de website worden zowel incl. btw alsmede excl. btw vermeld. Dit is een wettelijke verplichting.

    Na de 1e keer een bestelling bij ons gedaan te hebben heeft u in de winkelwagen aangegeven of u een zakelijke aankoop heeft gedaan, of een prive aankoop. Deze keuze onthouden wij in uw account en op basis daarvan tonen wij u bij terugkomst op de site de volgende prijzen.

    - Als u eerder een prive aankoop heeft gedaan tonen we alle prijzen incl. btw
    - Als u eerder een zakelijke aankoop heeft gedaan tonen we alle prijzen excl. btw

    In "uw account" kunt u deze weergave naar wens aanpassen, zodat u te allen tijde ook de prijzen zowel incl. btw alsmede excl. btw kunt zien.

    In de winkelwagen tonen we altijd de btw apart omdat dit wettelijk verplicht is.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 18:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Brengt Centralpoint.nl bezorgkosten (verzendkosten) in rekening?
    3. Is het mogelijk om op rekening te bestellen?
    4. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    5. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    6. Welke vervoerder levert mijn bestelling?
    7. Wie is Centralpoint.nl?
    8. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    9. Hoe zit het met de garantie als een product defect gaat?
    10. Mastercard en Visa
    11. Hoe kan ik achteraf betalen?
    12. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    13. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    14. Moet er worden getekend voor een levering?
    15. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    16. Welke betalingsmethoden heeft Centralpoint.nl?
    17. Is Centralpoint.nl veilig?
    18. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    19. Wat betekent 'verzonden distri'? (25)
    20. Leveren jullie ook onder rembours?
    21. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    22. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    23. Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?
    24. Kan ik een product retourneren?
    25. Wat betekent 'wacht op autorisatie'? (81)
    26. Kan ik als bedrijf op krediet kopen?
    27. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    28. Wat is PayPal?
    29. Kan ik korting krijgen op boeken?
    30. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    31. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    32. Hoe werkt iDEAL?
    33. Wat is DVI?
    34. Met digitale acceptgiro uw online bestelling betalen via AfterPay
    35. Hoe kan ik een order annuleren?
    36. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    37. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    38. Hoe betaal ik met mijn PayPal-rekening?
    39. Hoe kan het dat de prijs op centralpoint.nl soms afwijkt van een prijsvergelijker?
    40. Hoe handelen wij uw ontvangen retour af?
    41. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    42. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    43. Kan ik een afspraak maken met een accountmanager?
    44. Wat houdt een manco in?
    45. Leveren jullie internationaal?
    46. Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb de zending is nog niet aangekomen?
    47. Wat moet ik doen bij melding 'verzenden mislukt'? (05)
    48. Wat betekent de orderstatus 'wordt verwerkt'? (20)
    49. Kan ik mijn notebook upgraden?
    50. Hoe kan ik de status van mijn order nagaan?
    51. Wat betekent de status: 'deellevering'? (30)
    52. Hoe moet ik de producten die ik wil retourneren aanbieden?
    53. Wat betekent de status 'offerte'? (75)
    54. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    55. Wat betekent de orderstatus: 'offerte aanvraag'? (70)
    56. Krijg ik mijn geld retour?
    57. Wat betekent de status: 'goedgekeurd'? (10)
    58. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    59. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    60. Wat is een barebone of barebook?
    61. Wat zijn restockingkosten?
    62. Wat doet Pivot software op een monitor?
    63. Wat gebeurt er na een retouraanvraag?
    64. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    65. Kan ik een product langsbrengen?
    66. Voorwaarden voor acceptatie van een retouraanvraag
    67. Hoe werkt het als ik een product koop dat downloadable is?
    68. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    69. Wat gebeurt er met mijn order wanneer de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    70. Wat betekent orderstatus: 'verzonden-onbevestigd'? (18 of 19)
    71. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint.nl?
    72. Kan ik een product reserveren?
    73. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product verzonden wordt?
    74. Wat betekent de status: 'krediet beoordeling'? (85)
    75. Geeft Centralpoint.nl ook advies over implementatie?
    76. Kan een bestelling met spoed geleverd worden?
    77. Wat betekent ESD ?
    78. Hoe kan ik chatten met Centralpoint.nl?
    79. Wat zijn refurbished producten?
    80. Wat betekent N/A
    81. Wat is verwijderingsbijdrage?
    82. Wat is een deelbestelling?
    83. Wat zijn refurbished producten?
    84. Wat is precies High Service Lease
    85. Wat zijn refurbished producten?
    86. Is leasen bij Centralpoint altijd mogelijk?
    87. Wanneer loopt de leaseperiode af?
    88. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten? (zakelijke kopers)
    89. Wat is USB-C?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    Of zoek in ons aanbod van meer dan 1.000.000 producten:
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder