• live chat of Contact of bel 024 - 209 2000
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 2.200.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • 1
    Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 024 - 209 2000 of via WhatsApp (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)

    live chat

    Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?

    Snelle levering - 99% van onze zendingen komt de volgende werkdag bij jou aan.
    Minder administratie - Er hoeven geen fysieke facturen of herinneringen verstuurd te worden.
    Minder fouten - Elektronisch zaken doen leidt tot minder fouten en daarmee tot minder corrigerende maatregelen.
    Meer businesspotentieel - Deze innovatieve manier van zakendoen zorgt ervoor dat je kunt streven naar "preferred supplier"-relaties en daardoor minder orders bij concurrenten hoeft te plaatsen.
    Innovatief business imago - Je krijgt de beschikking over een e-procurement. Dit past uitstekend bij de huidige ontwikkelingen in e-commerce.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 024 - 209 2000 (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Brengt Centralpoint bezorgkosten (verzendkosten) in rekening?
    3. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    4. Is het mogelijk om op rekening te bestellen?
    5. Welke vervoerder levert mijn bestelling?
    6. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    7. Wie is Centralpoint?
    8. Hoe zit het met de garantie als een product defect gaat?
    9. Mastercard en Visa
    10. Wanneer kan ik een retouraanvraag doen?
    11. Wat betekent 'verzonden distri'? (25)
    12. Betalen met iDEAL
    13. Is Centralpoint veilig?
    14. Hoe maak ik een account aan?
    15. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    16. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    17. Welke betalingsmethoden heeft Centralpoint?
    18. Leveren jullie ook onder rembours?
    19. Kan ik een product retourneren?
    20. Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?
    21. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    22. Hoe kan ik een retouraanvraag doen?
    23. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    24. Kan ik als bedrijf op krediet kopen?
    25. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    26. Wat betekent 'wacht op autorisatie'? (81)
    27. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    28. Wat houdt een manco in?
    29. Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?
    30. Ik heb een bestelling geplaatst via de telefoon. Kan ik nu op de website inloggen?
    31. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    32. Hoe werkt iDEAL?
    33. Klopt de voorraad die op de website staat?
    34. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    35. Hoe kan het dat de prijs op centralpoint soms afwijkt van een prijsvergelijker?
    36. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    37. Wat betekent de status: 'verzonden'? (60)
    38. Een retournummer aanvragen
    39. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint?
    40. Kan ik een afspraak maken met een accountmanager?
    41. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    42. Hoe kan ik de status van mijn order nagaan?
    43. Hoe handelen wij jouw ontvangen retour af?
    44. Kan ik een bestelling wijzigen?
    45. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    46. Wat betekent 'wacht op goedkeuring'? (80)
    47. Leveren jullie internationaal?
    48. Wat betekent de orderstatus: 'bestellen' (21)
    49. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    50. Ik heb een bestelling geplaatst maar geen bevestiging gekregen?
    51. Kan ik het afleveradres na verzending nog aanpassen?
    52. Krijg ik een vervangende hardware bij reparatie?
    53. Ik beschik over HP special pricing. Kan ik bij jullie voor deze prijs bestellen?
    54. Wat betekent de status: 'deellevering'? (30)
    55. Kun je mij vertellen wanneer een product op voorraad komt?
    56. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    57. Wat betekent de status 'offerte'? (75)
    58. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    59. Kan ik mijn notebook upgraden?
    60. Wat doet Pivot software op een monitor?
    61. Wat is het verschil tussen LCD en Plasma?
    62. Hoe moet ik de producten die ik wil retourneren aanbieden?
    63. Wat betekent de orderstatus: 'offerte aanvraag'? (70)
    64. Mijn order staat nog op 'status 80'?
    65. Wat betekent de orderstatus: 'credithold'? (82)
    66. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    67. Heeft Centralpoint een showroom?
    68. Kan ik mijn orderhistorie bekijken?
    69. Optimale beveiliging tijdens jouw betaling
    70. Wat gebeurt er na een retouraanvraag?
    71. Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?
    72. Voorwaarden voor acceptatie van een retouraanvraag
    73. Wat betekent de status: 'geannuleerd'? (90)
    74. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    75. Kan ik een product langsbrengen?
    76. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint?
    77. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe order?
    78. Wat betekent orderstatus: 'verzonden-onbevestigd'? (18 of 19)
    79. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product verzonden wordt?
    80. Wat is de status van mijn retourzending?
    81. Wat betekent ESD ?
    82. Geeft Centralpoint ook advies over implementatie?
    83. Wat betekent N/A
    84. Hoe kan ik chatten met Centralpoint?
    85. Wat is een deelbestelling?
    86. Wat is USB-C?
    87. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    88. Hoe kan ik mijn Apple hardware toe laten voegen aan DEP?
    89. Bezorgt Centralpoint ook in het buitenland?
    90. Kan ik vanuit het buitenland bestellen?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    Of zoek in ons aanbod van meer dan 2.200.000 producten:
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder