• live chat of Contact of bel 088 - 4 300 300
  • geen verzendkosten vanaf €29,95
  • meer dan 1.000.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 18:30 uur)
    live chat

    Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?

    Snelle levering - 99% van onze zendingen komt de volgende werkdag bij u aan.
    Minder administratie - Er hoeven geen fysieke facturen of herinneringen verstuurd te worden.
    Minder fouten - Elektronisch zaken doen leidt tot minder fouten en daarmee tot minder corrigerende maatregelen.
    Meer businesspotentieel - Deze innovatieve manier van zakendoen zorgt ervoor dat u kunt streven naar "preferred supplier"-relaties en daardoor minder orders bij concurrenten hoeft te plaatsen.
    Innovatief business imago - U krijgt de beschikking over een e-procurement. Dit past uitstekend bij de huidige ontwikkelingen in e-commerce.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 18:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Is het mogelijk om op rekening te bestellen?
    2. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    3. Welke vervoerder levert mijn bestelling?
    4. Wie is Centralpoint.nl?
    5. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    6. Mastercard en Visa
    7. Hoe zit het met de garantie als een product defect gaat?
    8. Wanneer kan ik een retouraanvraag doen?
    9. Welke betalingsmethoden heeft Centralpoint.nl?
    10. Leveren jullie ook onder rembours?
    11. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    12. Kan ik een product retourneren?
    13. Kan ik als bedrijf op krediet kopen?
    14. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    15. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    16. Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?
    17. Hoe handelen wij uw ontvangen retour af?
    18. Hoe kan het dat de prijs op centralpoint.nl soms afwijkt van een prijsvergelijker?
    19. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    20. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    21. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    22. Leveren jullie internationaal?
    23. Kan ik het afleveradres na verzending nog aanpassen?
    24. Krijg ik een vervangende hardware bij reparatie?
    25. Wat is het verschil tussen LCD en Plasma?
    26. Kan ik een bestelling wijzigen?
    27. Hoe moet ik de producten die ik wil retourneren aanbieden?
    28. Ik beschik over HP special pricing. Kan ik bij jullie voor deze prijs bestellen?
    29. Krijg ik mijn geld retour?
    30. Wat gebeurt er na een retouraanvraag?
    31. Heeft Centralpoint.nl een showroom?
    32. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    33. Voorwaarden voor acceptatie van een retouraanvraag
    34. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    35. Wat betekent orderstatus: 'verzonden-onbevestigd'? (18 of 19)
    36. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint.nl?
    37. Wat betekent ESD ?
    38. Wat is precies High Service Lease
    39. Wanneer loopt de leaseperiode af?
    40. Wat is USB-C?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    Of zoek in ons aanbod van meer dan 1.000.000 producten:
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder