• live chat of Contact of bel 088 - 4 300 300
  • geen verzendkosten vanaf €29,95
  • meer dan 1.000.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 18:30 uur)
    live chat

    Welke betalingsmethoden heeft Centralpoint.nl?

    Centralpoint.nl hanteert de volgende betalingsmethoden:

    iDEAL
    Online betalen via uw eigen vertrouwde internetbankieren (tot 10.000,-).

    Met iDEAL kunnen zowel zakelijke als particuliere transacties worden afgerekend, waarbij veiligheid en gemak randvoorwaarden zijn. U kunt iDEAL gebruiken als u internetbankiert bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiers.

    PayPal
    Uw betaling veilig en direct verzenden vanaf uw PayPal-saldo (tot 250,-). 2% extra orderkosten.

    MasterCard
    Voor betaling met creditcard (tot 2.500,-). Geen extra orderkosten.

    Verified by Visa
    Voor betaling met creditcard (tot 2.500,-). Geen extra orderkosten.

    Rekening
    Voor bedrijven, scholen, universiteiten en overheidsinstellingen. Na ontvangst van de zending krijgt u een factuur. Lees eerst de voorwaarden. Overheidsinstellingen kunnen direct op rekening kopen. Voor andere organisaties wordt dit per organisatie bepaald. In sommige gevallen dient eerst een kredietaanvraag te worden ingediend.

    Vooruitbetaling
    Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u een e-mail met daarin de betaalgegevens. Zodra de betaling ontvangen is wordt uw order verwerkt.

    Webshopgiftcard
    Wij accepteren cadeaubonnen van Webshopgiftcard.

    Afterpay
    Met AfterPay kunt u online winkelen en veilig achteraf betalen tot €750,- inclusief BTW door middel van een vertrouwde acceptgiro of digitaal betaaloverzicht.

    MasterPass
    Het is mogelijk om bij Centralpoint.nl met MasterPass te betalen. MasterPass is een veilige digitale portemonnee die u eenmalig koppelt aan uw adres- en bankgegevens.

    Kortingscode
    Heeft u een kortingscode van Centralpoint.nl? Deze code kunt u invullen wanneer u uw bestelling online gaat afrekenen. Bij stap 3 ziet u links naast de knop 'bestellen' de optie kortingscode.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 18:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Brengt Centralpoint.nl bezorgkosten (verzendkosten) in rekening?
    2. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    3. Welke vervoerder levert mijn bestelling?
    4. Wie is Centralpoint.nl?
    5. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    6. Hoe kan ik achteraf betalen?
    7. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    8. Wanneer kan ik een retouraanvraag doen?
    9. Betalen met iDEAL
    10. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    11. Moet er worden getekend voor een levering?
    12. Is Centralpoint.nl veilig?
    13. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    14. Waarom vraagt Centralpoint.nl een vooruitbetaling?
    15. Leveren jullie ook onder rembours?
    16. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    17. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    18. Wat betekent 'wacht op autorisatie'? (81)
    19. Kan ik een product retourneren?
    20. Wat is PayPal?
    21. Hoe werkt iDEAL?
    22. Met digitale acceptgiro uw online bestelling betalen via AfterPay
    23. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    24. Wat betekent de status: 'verzonden'? (60)
    25. Kan ik korting krijgen op boeken?
    26. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    27. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    28. Ik heb een bestelling geplaatst via de telefoon. Kan ik nu op de website inloggen?
    29. Hoe handelen wij uw ontvangen retour af?
    30. Hoe betaal ik met mijn PayPal-rekening?
    31. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    32. Hoeveel omzet en klanten heeft Centralpoint.nl?
    33. Kan ik een afspraak maken met een accountmanager?
    34. Wat betekent 'wacht op goedkeuring'? (80)
    35. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint.nl?
    36. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    37. Wat houdt een manco in?
    38. Wat is het bezoekadres van Centralpoint.nl?
    39. Bescherming tegen elektronische fraude
    40. Wat betekent de status 'offerte'? (75)
    41. Hoe moet ik de producten die ik wil retourneren aanbieden?
    42. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    43. Krijg ik mijn geld retour?
    44. Wat is het verschil tussen LCD en Plasma?
    45. Wat zijn restockingkosten?
    46. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    47. Heeft Centralpoint.nl een showroom?
    48. Kan ik een product langsbrengen?
    49. Voorwaarden voor acceptatie van een retouraanvraag
    50. Wat gebeurt er met mijn order wanneer de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    51. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe order?
    52. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    53. Heeft Centralpoint.nl een inpakservice?
    54. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint.nl?
    55. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint.nl?
    56. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint.nl?
    57. Wat betekent de status: 'krediet beoordeling'? (85)
    58. Kan ik mijn VVV bon gebruiken bij Centralpoint.nl?
    59. Wat is het rekeningnummer van Centralpoint.nl?
    60. Hoe kan ik chatten met Centralpoint.nl?
    61. Hoe zit het met de samenwerking tussen Centralpoint.nl en Bol.com?
    62. Accepteert Centralpoint.nl de E-bon als betaalmiddel?
    63. Heeft Centralpoint.nl een RSS feed ?
    64. Wat is verwijderingsbijdrage?
    65. Wat is precies High Service Lease
    66. Is leasen bij Centralpoint altijd mogelijk?
    67. Wat zijn mijn opties aan het einde van de leaseperiode?
    68. Kan ik upgraden naar een nieuw leaseproduct?
    69. Wanneer loopt de leaseperiode af?
    70. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten? (zakelijke kopers)
    71. Worden de prijzen incl. btw of excl. btw vermeld?
    72. Wat is USB-C?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    Of zoek in ons aanbod van meer dan 1.000.000 producten:
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder