• live chat of Contact of bel 088 - 4 300 300
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 1.900.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • 1
    Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 of via WhatsApp (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)

    live chat

    Welke betalingsmethoden heeft Centralpoint?

    Centralpoint hanteert de volgende betalingsmethoden:

    iDEAL
    Online betalen via uw eigen vertrouwde internetbankieren (tot 10.000,-).

    Met iDEAL kunnen zowel zakelijke als particuliere transacties worden afgerekend, waarbij veiligheid en gemak randvoorwaarden zijn. U kunt iDEAL gebruiken als u internetbankiert bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiers.

    MasterCard
    Voor betaling met creditcard (tot 2.500,-). Geen extra orderkosten.

    Verified by Visa
    Voor betaling met creditcard (tot 2.500,-). Geen extra orderkosten.

    Rekening
    Voor bedrijven, scholen, universiteiten en overheidsinstellingen. Na ontvangst van de zending krijgt u een factuur. Lees eerst de voorwaarden. Overheidsinstellingen kunnen direct op rekening kopen. Voor andere organisaties wordt dit per organisatie bepaald. In sommige gevallen dient eerst een kredietaanvraag te worden ingediend.

    Vooruitbetaling
    Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u een e-mail met daarin de betaalgegevens. Zodra de betaling ontvangen is wordt uw order verwerkt.

    MasterPass
    Het is mogelijk om bij Centralpoint met MasterPass te betalen. MasterPass is een veilige digitale portemonnee die u eenmalig koppelt aan uw adres- en bankgegevens.

    Kortingscode
    Heeft u een kortingscode van Centralpoint? Deze code kunt u invullen wanneer u uw bestelling online gaat afrekenen. Bij stap 3 ziet u links naast de knop 'bestellen' de optie kortingscode.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Brengt Centralpoint bezorgkosten (verzendkosten) in rekening?
    2. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    3. Welke vervoerder levert mijn bestelling?
    4. Wie is Centralpoint?
    5. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    6. Wanneer kan ik een retouraanvraag doen?
    7. Betalen met iDEAL
    8. Moet er worden getekend voor een levering?
    9. Is Centralpoint veilig?
    10. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    11. Leveren jullie ook onder rembours?
    12. Waarom vraagt Centralpoint een vooruitbetaling?
    13. Kan ik een product retourneren?
    14. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    15. Kan ik korting krijgen op boeken?
    16. Wat betekent 'wacht op autorisatie'? (81)
    17. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    18. Hoe werkt iDEAL?
    19. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    20. Wat betekent de status: 'verzonden'? (60)
    21. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    22. Ik heb een bestelling geplaatst via de telefoon. Kan ik nu op de website inloggen?
    23. Wat houdt een manco in?
    24. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint?
    25. Kan ik een afspraak maken met een accountmanager?
    26. Hoe handelen wij uw ontvangen retour af?
    27. Wat betekent 'wacht op goedkeuring'? (80)
    28. Hoeveel omzet en klanten heeft Centralpoint?
    29. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    30. Wat is het bezoek adres van Centralpoint?
    31. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    32. Bescherming tegen elektronische fraude
    33. Wat is het verschil tussen LCD en Plasma?
    34. Wat betekent de status 'offerte'? (75)
    35. Hoe moet ik de producten die ik wil retourneren aanbieden?
    36. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    37. Wat zijn restockingkosten?
    38. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    39. Heeft Centralpoint een showroom?
    40. Voorwaarden voor acceptatie van een retouraanvraag
    41. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    42. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe order?
    43. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint?
    44. Heeft Centralpoint een inpakservice?
    45. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint?
    46. Wat betekent de status: 'krediet beoordeling'? (85)
    47. Kan ik mijn VVV bon gebruiken bij Centralpoint?
    48. Wat is het rekeningnummer van Centralpoint?
    49. Hoe kan ik chatten met Centralpoint?
    50. Is er een overzicht van e-mailadressen van Centralpoint?
    51. Accepteert Centralpoint de E-bon als betaalmiddel?
    52. Heeft Centralpoint een RSS feed ?
    53. Wat is verwijderingsbijdrage?
    54. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten? (zakelijke kopers)
    55. Wat is USB-C?
    56. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    57. Wat is het DEP Reseller ID van Centralpoint?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder