• live chat of Contact of bel 024 - 209 2000
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 2.200.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 024 - 209 2000 of via WhatsApp (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)

    live chat

    Welke betalingsmethoden heeft Centralpoint?

    Centralpoint hanteert de volgende betalingsmethoden:

    iDEAL
    Online betalen via jouw eigen vertrouwde internetbankieren (tot 10.000,-).

    Met iDEAL kunnen zowel zakelijke als particuliere transacties worden afgerekend, waarbij veiligheid en gemak randvoorwaarden zijn. Je kunt iDEAL gebruiken als je internetbankiert bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiers.

    MasterCard
    Voor betaling met creditcard (tot 5.000,-). Geen extra orderkosten.

    Verified by Visa
    Voor betaling met creditcard (tot 5.000,-). Geen extra orderkosten.

    Rekening
    Voor bedrijven, scholen, universiteiten en overheidsinstellingen. Na ontvangst van de zending krijg je een factuur. Lees eerst de voorwaarden. Overheidsinstellingen kunnen direct op rekening kopen. Voor andere organisaties wordt dit per organisatie bepaald. In sommige gevallen dient eerst een kredietaanvraag te worden ingediend.

    Vooruitbetaling
    Na het plaatsen van jouw bestelling ontvang je een e-mail met daarin de betaalgegevens. Zodra de betaling ontvangen is wordt jouw order verwerkt.

    MasterPass
    Het is mogelijk om bij Centralpoint met MasterPass te betalen. MasterPass is een veilige digitale portemonnee die je eenmalig koppelt aan jouw adres- en bankgegevens.

    Kortingscode
    Heb je een kortingscode van Centralpoint? Deze code kun je invullen wanneer je jouw bestelling online gaat afrekenen. Bij stap 3 zie je links naast de knop 'bestellen' de optie kortingscode.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 024 - 209 2000 (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Brengt Centralpoint bezorgkosten (verzendkosten) in rekening?
    2. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    3. Welke vervoerder levert mijn bestelling?
    4. Wie is Centralpoint?
    5. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    6. Wanneer kan ik een retouraanvraag doen?
    7. Betalen met iDEAL
    8. Is Centralpoint veilig?
    9. Moet er worden getekend voor een levering?
    10. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    11. Leveren jullie ook onder rembours?
    12. Waarom vraagt Centralpoint een vooruitbetaling?
    13. Kan ik een product retourneren?
    14. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    15. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    16. Wat betekent 'wacht op autorisatie'? (81)
    17. Wat houdt een manco in?
    18. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    19. Hoe werkt iDEAL?
    20. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint?
    21. Kan ik een afspraak maken met een accountmanager?
    22. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    23. Wat is het bezoek adres van Centralpoint?
    24. Hoe handelen wij jouw ontvangen retour af?
    25. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    26. Hoeveel omzet en klanten heeft Centralpoint?
    27. Wat betekent 'wacht op goedkeuring'? (80)
    28. Bescherming tegen elektronische fraude
    29. Wat is het verschil tussen LCD en Plasma?
    30. Hoe moet ik de producten die ik wil retourneren aanbieden?
    31. Heeft Centralpoint een showroom?
    32. Optimale beveiliging tijdens jouw betaling
    33. Voorwaarden voor acceptatie van een retouraanvraag
    34. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    35. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint?
    36. Heeft Centralpoint een inpakservice?
    37. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint?
    38. Wat betekent de status: 'krediet beoordeling'? (85)
    39. Kan ik mijn VVV bon gebruiken bij Centralpoint?
    40. Wat is het rekeningnummer van Centralpoint?
    41. Hoe kan ik chatten met Centralpoint?
    42. Accepteert Centralpoint de E-bon als betaalmiddel?
    43. Wat is verwijderingsbijdrage?
    44. Heeft Centralpoint een RSS feed ?
    45. Is er een overzicht van e-mailadressen van Centralpoint?
    46. Wat is USB-C?
    47. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten? (zakelijke kopers)
    48. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    49. Wat is het DEP Reseller ID van Centralpoint?
    50. Thuiskopieheffing voor o.a. smartphones wordt verhoogd
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    Of zoek in ons aanbod van meer dan 2.200.000 producten:
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder