• live chat of Contact of bel 088 - 4 300 300
  • geen verzendkosten vanaf €29,95
  • meer dan 1.000.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 18:30 uur)
    live chat

    Wat zijn restockingkosten?

    Restockingkosten zijn kosten die voortvloeien uit de administratieve handelingen die verricht dienen te worden om een product, na retoursturen, te controleren, opnieuw in te boeken en opnieuw in het magazijn te laten plaatsen.

    Dergelijke kosten worden in sommige gevallen (bijvoorbeeld wanneer u zelf een verkeerde bestelling heeft geplaatst) alleen doorberekend aan zakelijke klanten. U ontvangt hierover bericht nadat u een retouraanvraag heeft ingediend. U kunt dan beslissen of u akkoord gaat met deze kosten of ervoor kiest om het product te behouden.

    In sommige gevallen staan de restockingkosten niet in verhouding tot de verkoopwaarde van het product. In deze gevallen wordt een retouraanvraag (indien er door Centralpoint.nl geen fouten zijn gemaakt) afgewezen.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 18:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Brengt Centralpoint.nl bezorgkosten (verzendkosten) in rekening?
    3. Is het mogelijk om op rekening te bestellen?
    4. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    5. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    6. Wie is Centralpoint.nl?
    7. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    8. Mastercard en Visa
    9. Wanneer kan ik een retouraanvraag doen?
    10. Welke betalingsmethoden heeft Centralpoint.nl?
    11. Wat betekent 'verzonden distri'? (25)
    12. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    13. Kan ik een product retourneren?
    14. Kan ik als bedrijf op krediet kopen?
    15. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    16. Wat is DVI?
    17. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    18. Hoe handelen wij uw ontvangen retour af?
    19. Hoe kan het dat de prijs op centralpoint.nl soms afwijkt van een prijsvergelijker?
    20. Hoeveel omzet en klanten heeft Centralpoint.nl?
    21. Kan ik een afspraak maken met een accountmanager?
    22. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    23. Wat houdt een manco in?
    24. Wat betekent de orderstatus 'wordt verwerkt'? (20)
    25. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    26. Hoe moet ik de producten die ik wil retourneren aanbieden?
    27. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    28. Wat is een barebone of barebook?
    29. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    30. Voorwaarden voor acceptatie van een retouraanvraag
    31. Wat gebeurt er met mijn order wanneer de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    32. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    33. Wat betekent orderstatus: 'verzonden-onbevestigd'? (18 of 19)
    34. Heeft Centralpoint.nl een inpakservice?
    35. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint.nl?
    36. Hoe werkt het als ik een product koop dat downloadable is?
    37. Kan ik een product reserveren?
    38. Wat betekent ESD ?
    39. Wat zijn refurbished producten?
    40. Hoe werken de cashback acties?
    41. Is Centralpoint.nl lid van Brancheorganisatie ICTWaarborg ?
    42. Wat zijn refurbished producten?
    43. Wat is een deelbestelling?
    44. Wat zijn refurbished producten?
    45. Wat is precies High Service Lease
    46. Wat zijn mijn opties aan het einde van de leaseperiode?
    47. Wat is USB-C?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    Of zoek in ons aanbod van meer dan 1.000.000 producten:
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder