• live chat of Contact of bel 088 - 4 300 300
  • geen verzendkosten vanaf €29,95
  • meer dan 1.000.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 18:30 uur)
    live chat

    Wat is precies High Service Lease

    HIGH SERVICE LEASE

    Steeds meer mensen vinden het niet meer nodig om alles zelf te bezitten. Sommige dingen koop je, andere zaken leen of deel je en andere lease je. Bezit van goederen en diensten is in deze tijd niet meer zo belangrijk. Toegang tot informatie, goederen en diensten waarbij per maand of per gebruik betaald wordt, is steeds gebruikelijker en normaler. Het gaat om de prestatie en het nut van het product of dienst, niet om het eigendom.

    Centralpoint biedt een high service lease concept waarbij de gebruiker niet langer goederen bezit, maar toegang krijgt tot het gebruik van deze goederen. Klanten hebben altijd beschikking over goederen die zij geen dag willen of kunnen missen, zonder een investering te hoeven doen en met de zekerheid dat zij nooit voor vervelende verrassingen of dure reparaties komen te staan. Bijkomend voordeel is de flexibiliteit die een service-overeenkomst biedt. Doordat de klant geen eigenaar is van het product kan de klant na verloop van tijd het product omruilen voor een nieuwer model of voor een heel ander product dat op dat moment beter past bij zijn behoeften. Flexibiliteit, gemak én zekerheid.


    De producten worden gratis bezorgd en geïnstalleerd bij de klant. Wij vertrekken pas als alles netjes is aangesloten en de klant weet hoe het product werkt. Het aansluiten van eigen apparatuur op het geleasede product is geen probleem. De klant kan direct aan de slag. Daarnaast heeft de klant gedurende de service-overeenkomst geen omkijken naar het product en het eventuele onderhoud ervan. En na afloop van de leaseperiode knappen wij het product op voor een tweede leven óf dragen wij zorg over het hergebruik van de materialen. Op deze manier gebruik je nieuwe, energiezuinige producten en gaan we e-waste tegen. Gebruiksgemak staat centraal.


    Centralpoint Lease heeft een zeer effectieve serviceorganisatie, dit resulteert in een maximale responstijd van 24 uur op werkdagen. Dit houdt in dat producten die niet meer naar behoren werken binnen 24 uur gerepareerd worden óf dat er een vervangend product wordt geleverd. De klant heeft daarbij geen onverwachte kosten, zoals voorrijkosten, reparatiekosten of kosten voor onderdelen. De klant heeft daarnaast geen gedoe en discussie met de fabrikant over een eventuele schuldvraag bij reparatie en/of onderhoud. De service biedt dan ook meer dan de reguliere fabrieksgarantie of wettelijke garantie. Centralpoint Lease neemt alle zorg met betrekking tot reparatie en onderhoud over. De klant heeft volledige zekerheid gedurende de service-overeenkomst.


    Binnen de ontwikkeling dat gebruik steeds belangrijker wordt dan bezit, speelt de behoefte mee flexibel gebruik te kunnen maken van producten. Hier speelt Centralpoint Lease op in door een service-overeenkomst aan te bieden voor een bepaalde termijn. Na verloop van tijd kan de klant gedurende de looptijd de overeenkomst openbreken en een nieuw product kiezen. Zo kan de klant blijvend energie besparen door circulair leasen. Dit zorgt ervoor dat de klant altijd het product in huis heeft waar hij op dat moment de meeste behoefte aan heeft en het nieuwste model, zonder opnieuw een investering te doen.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 18:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Brengt Centralpoint.nl bezorgkosten (verzendkosten) in rekening?
    2. Is het mogelijk om op rekening te bestellen?
    3. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    4. Wie is Centralpoint.nl?
    5. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    6. Hoe zit het met de garantie als een product defect gaat?
    7. Mastercard en Visa
    8. Hoe kan ik achteraf betalen?
    9. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    10. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    11. Welke betalingsmethoden heeft Centralpoint.nl?
    12. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    13. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    14. Wat betekent 'wacht op autorisatie'? (81)
    15. Wat is PayPal?
    16. Hoe werkt iDEAL?
    17. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    18. Wat betekent de status: 'verzonden'? (60)
    19. Met digitale acceptgiro uw online bestelling betalen via AfterPay
    20. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    21. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    22. Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?
    23. Ik heb een bestelling geplaatst via de telefoon. Kan ik nu op de website inloggen?
    24. Hoe betaal ik met mijn PayPal-rekening?
    25. Hoe handelen wij uw ontvangen retour af?
    26. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    27. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    28. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    29. Kan ik een afspraak maken met een accountmanager?
    30. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    31. Leveren jullie internationaal?
    32. Wat is het bezoek adres van Centralpoint.nl?
    33. Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb de zending is nog niet aangekomen?
    34. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    35. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    36. Wat betekent de orderstatus: 'nieuw'? (01)
    37. Wat doet Pivot software op een monitor?
    38. Kan ik mijn orderhistorie bekijken?
    39. Heeft Centralpoint.nl een showroom?
    40. Heeft Centralpoint.nl een inpakservice?
    41. Wat is de status van mijn retourzending?
    42. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint.nl?
    43. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint.nl?
    44. Wat betekent de status: 'krediet beoordeling'? (85)
    45. Geeft Centralpoint.nl ook advies over implementatie?
    46. Wat is het rekeningnummer van Centralpoint.nl?
    47. Wat betekent ESD ?
    48. Wat is verwijderingsbijdrage?
    49. Hoe kan ik de leaseovereenkomst opzeggen?
    50. Is leasen bij Centralpoint altijd mogelijk?
    51. Krijg ik een garantiebewijs als ik een product lease?
    52. Wanneer loopt de leaseperiode af?
    53. Hoe kan ik het maandbedrag voor een lease voldoen?
    54. Mijn lease apparaat is defect. Wat nu?
    55. Wat zijn mijn opties aan het einde van de leaseperiode?
    56. Kan ik upgraden naar een nieuw leaseproduct?
    57. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten? (zakelijke kopers)
    58. Wat is USB-C?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    Of zoek in ons aanbod van meer dan 1.000.000 producten:
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder