• live chat of Contact of bel 024 - 209 2000
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 2.200.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 024 - 209 2000 of via WhatsApp (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)

    live chat

    Wat is het bezoek adres van Centralpoint?

    Het bezoek adres van Centralpoint is:

    Centralpoint
    Wijchenseweg 20
    6537 TL Nijmegen
    Nederland

    LET OP: Centralpoint is een online winkel en heeft geen showroom. Producten kun je op onze site bekijken en kopen. Je kunt geen producten bij ons kantoor kopen.

    Uiteraard ben je altijd welkom om ons kantoor te komen bezoeken, bel daarvoor 024 - 209 2000 om een afspraak te maken.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 024 - 209 2000 (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    2. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    3. Wie is Centralpoint?
    4. Is Centralpoint veilig?
    5. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    6. Welke betalingsmethoden heeft Centralpoint?
    7. Wat betekent 'wacht op autorisatie'? (81)
    8. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    9. Wat houdt een manco in?
    10. Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?
    11. Ik heb een bestelling geplaatst via de telefoon. Kan ik nu op de website inloggen?
    12. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint?
    13. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    14. Kun je ook op een postbus afleveren?
    15. Wat moet ik doen bij melding 'verzenden mislukt'? (05)
    16. Hoeveel omzet en klanten heeft Centralpoint?
    17. Leveren jullie internationaal?
    18. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    19. Kan ik het afleveradres na verzending nog aanpassen?
    20. Krijg ik een vervangende hardware bij reparatie?
    21. Kun je mij vertellen wanneer een product op voorraad komt?
    22. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    23. Hoe moet ik de producten die ik wil retourneren aanbieden?
    24. Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?
    25. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint?
    26. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint?
    27. Kan ik mijn VVV bon gebruiken bij Centralpoint?
    28. Wat is het rekeningnummer van Centralpoint?
    29. Hoe kan ik chatten met Centralpoint?
    30. Is er een overzicht van e-mailadressen van Centralpoint?
    31. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    32. Wat is het DEP Reseller ID van Centralpoint?
    33. Bezorgt Centralpoint ook in het buitenland?
    34. Kan ik vanuit het buitenland bestellen?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    Of zoek in ons aanbod van meer dan 2.200.000 producten:
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder