• live chat of Contact of bel 088 - 4 300 300
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 1.900.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 of via WhatsApp (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)

    live chat

    Wat is het bezoek adres van Centralpoint?

    Het bezoek adres van Centralpoint Nederland is:

    Centralpoint
    Van Heuven Goedhartlaan 121
    1181 KK Amstelveen
    Nederland

    LET OP: Centralpoint is een online winkel en heeft geen showroom. Producten kunt op onze site bekijken en kopen. U kunt geen producten bij ons kantoor kopen.

    Uiteraard bent u altijd welkom om ons kantoor te komen bezoeken, belt u daarvoor 088 - 4 300 300 om een afspraak te maken.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    2. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    3. Wie is Centralpoint?
    4. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    5. Is Centralpoint veilig?
    6. Welke betalingsmethoden heeft Centralpoint?
    7. Wat betekent 'wacht op autorisatie'? (81)
    8. Hoe kan ik een order annuleren?
    9. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    10. Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?
    11. Ik heb een bestelling geplaatst via de telefoon. Kan ik nu op de website inloggen?
    12. Wat houdt een manco in?
    13. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint?
    14. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    15. Hoeveel omzet en klanten heeft Centralpoint?
    16. Leveren jullie internationaal?
    17. Kunt u ook op een postbus afleveren?
    18. Wat moet ik doen bij melding 'verzenden mislukt'? (05)
    19. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    20. Kan ik het afleveradres na verzending nog aanpassen?
    21. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    22. Krijg ik een vervangende hardware bij reparatie?
    23. Kunt u mij vertellen wanneer een product op voorraad komt?
    24. Hoe moet ik de producten die ik wil retourneren aanbieden?
    25. Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?
    26. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint?
    27. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint?
    28. Kan ik mijn VVV bon gebruiken bij Centralpoint?
    29. Wat is het rekeningnummer van Centralpoint?
    30. Hoe kan ik chatten met Centralpoint?
    31. Is er een overzicht van e-mailadressen van Centralpoint?
    32. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    33. Wat is het DEP Reseller ID van Centralpoint?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder