• live chat of Contact of bel 088 - 4 300 300
  • geen verzendkosten vanaf €25,-
  • meer dan 1.900.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 of via WhatsApp (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)
    live chat

    Wat is een barebone of barebook?

    Een barebone computer of notebook (barebook) is een nog niet volledige PC die bestaat uit de systeemkast, het moederbord, de elektrische voeding en ventilatie. Een barebook is meestal voorzien van een LCD scherm. In de meeste barebone computers dient u nog een geheugenkaart, een processor, een harde schijf en gewenste in- en outputkaarten (videokaart, netwerkkaart, geluidskaart) toe te voegen om er een werkende PC van te maken. Aangezien barebone computers meestal een klein formaat hebben is het aantal toe te voegen soorten onderdelen beperkt. Als het model tevens VGA onboard bevat dan ontbreekt vaak het AGP of PCI-express slot. Ze hebben meestal ook maar 1 PCI slot. Populaire merken zijn; Aopen, ASUS en Intel.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Brengt Centralpoint bezorgkosten (verzendkosten) in rekening?
    3. Is het mogelijk om op rekening te bestellen?
    4. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    5. Welke vervoerder levert mijn bestelling?
    6. Wie is Centralpoint?
    7. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    8. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    9. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    10. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    11. Is Centralpoint veilig?
    12. Leveren jullie ook onder rembours?
    13. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    14. Kan ik een product retourneren?
    15. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    16. Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?
    17. Kan ik korting krijgen op boeken?
    18. Kan ik als bedrijf op krediet kopen?
    19. Wat betekent 'wacht op autorisatie'? (81)
    20. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    21. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    22. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    23. Wat is PayPal?
    24. Wat is DVI?
    25. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    26. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    27. Wat houdt een manco in?
    28. Kan ik een afspraak maken met een accountmanager?
    29. Hoe handelen wij uw ontvangen retour af?
    30. Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb de zending is nog niet aangekomen?
    31. Leveren jullie internationaal?
    32. Hoe kan ik de status van mijn order nagaan?
    33. Kan ik mijn notebook upgraden?
    34. Wat betekent de status 'offerte'? (75)
    35. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    36. Wat betekent de orderstatus: 'offerte aanvraag'? (70)
    37. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    38. Wat zijn restockingkosten?
    39. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    40. Wat doet Pivot software op een monitor?
    41. Wat gebeurt er na een retouraanvraag?
    42. Hoe werkt het als ik een product koop dat downloadable is?
    43. Wat gebeurt er met mijn order wanneer de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    44. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint?
    45. Wat betekent orderstatus: 'verzonden-onbevestigd'? (18 of 19)
    46. Kan ik een product reserveren?
    47. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product verzonden wordt?
    48. Wat betekent de status: 'krediet beoordeling'? (85)
    49. Geeft Centralpoint ook advies over implementatie?
    50. Kan ik mijn VVV bon gebruiken bij Centralpoint?
    51. Wat betekent ESD ?
    52. Hoe kan ik chatten met Centralpoint?
    53. Wat betekent N/A
    54. Wat zijn refurbished producten?
    55. Wat is een deelbestelling?
    56. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten? (zakelijke kopers)
    57. Worden de prijzen incl. btw of excl. btw vermeld?
    58. Wat is USB-C?
    59. Wat zijn refurbished producten?
    60. Wat zijn refurbished producten?
    61. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder