• live chat of Contact of bel 088 - 4 300 300
  • geen verzendkosten vanaf €29,95
  • meer dan 1.000.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 18:30 uur)
    live chat

    Wat houdt de term TCO bij een monitor in?

    Bijna alle monitoren voldoen aan de TCO '95 of TCO '99 norm, wat betekent dat de monitoren aan de zwaarste eisen voldoen op het gebied van straling, ergonomie, milieu- en gezondheid. Zwarte en zilveren monitoren vallen vanwege de kleur nooit onder de TCO '03 norm.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 18:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Brengt Centralpoint.nl bezorgkosten (verzendkosten) in rekening?
    3. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    4. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    5. Wie is Centralpoint.nl?
    6. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    7. Mastercard en Visa
    8. Hoe zit het met de garantie als een product defect gaat?
    9. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    10. Wanneer kan ik een retouraanvraag doen?
    11. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    12. Moet er worden getekend voor een levering?
    13. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    14. Welke betalingsmethoden heeft Centralpoint.nl?
    15. Is Centralpoint.nl veilig?
    16. Hoe maak ik een account aan?
    17. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    18. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    19. Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?
    20. Wat betekent 'wacht op autorisatie'? (81)
    21. Kan ik een product retourneren?
    22. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    23. Hoe werkt iDEAL?
    24. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    25. Wat is DVI?
    26. Kan ik korting krijgen op boeken?
    27. Met digitale acceptgiro uw online bestelling betalen via AfterPay
    28. Hoe kan ik een order annuleren?
    29. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    30. Een retournummer aanvragen
    31. Ik heb een bestelling geplaatst via de telefoon. Kan ik nu op de website inloggen?
    32. Hoe betaal ik met mijn PayPal-rekening?
    33. Hoe handelen wij uw ontvangen retour af?
    34. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    35. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    36. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint.nl?
    37. Hoeveel omzet en klanten heeft Centralpoint.nl?
    38. Wat betekent 'wacht op goedkeuring'? (80)
    39. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    40. Kan ik een afspraak maken met een accountmanager?
    41. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    42. Wat houdt een manco in?
    43. Wat is het bezoek adres van Centralpoint.nl?
    44. Wat moet ik doen bij melding 'verzenden mislukt'? (05)
    45. Kan ik mijn notebook upgraden?
    46. Hoe kan ik de status van mijn order nagaan?
    47. Wat is het verschil tussen LCD en Plasma?
    48. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    49. Wat betekent de status: 'deellevering'? (30)
    50. Krijg ik een vervangende hardware bij reparatie?
    51. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    52. Ik beschik over HP special pricing. Kan ik bij jullie voor deze prijs bestellen?
    53. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    54. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    55. Wat doet Pivot software op een monitor?
    56. Wat zijn restockingkosten?
    57. Heeft Centralpoint.nl een showroom?
    58. Mijn order staat nog op 'status 80'?
    59. Wat is een s-video signaal?
    60. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    61. Kan ik een product langsbrengen?
    62. Wat gebeurt er met mijn order wanneer de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    63. Hoe werkt het als ik een product koop dat downloadable is?
    64. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe order?
    65. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    66. Wat betekent orderstatus: 'verzonden-onbevestigd'? (18 of 19)
    67. Wat betekent de status: 'krediet beoordeling'? (85)
    68. Geeft Centralpoint.nl ook advies over implementatie?
    69. Kan ik mijn VVV bon gebruiken bij Centralpoint.nl?
    70. Wat betekent ESD ?
    71. Wat zijn refurbished producten?
    72. Hoe zit het met de samenwerking tussen Centralpoint.nl en Bol.com?
    73. Accepteert Centralpoint.nl de E-bon als betaalmiddel?
    74. Hoe werken de cashback acties?
    75. Wat is verwijderingsbijdrage?
    76. Is Centralpoint.nl lid van Brancheorganisatie ICTWaarborg ?
    77. Wat zijn refurbished producten?
    78. Wat zijn refurbished producten?
    79. Wat is precies High Service Lease
    80. Is leasen bij Centralpoint altijd mogelijk?
    81. Krijg ik een garantiebewijs als ik een product lease?
    82. Wat zijn mijn opties aan het einde van de leaseperiode?
    83. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten? (zakelijke kopers)
    84. Worden de prijzen incl. btw of excl. btw vermeld?
    85. Wat is USB-C?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    Of zoek in ons aanbod van meer dan 1.000.000 producten:
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder