• live chat of Contact of bel 024 - 209 2000
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 2.200.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Nieuwsbrief
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 024 - 209 2000 of via WhatsApp (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)

    live chat

    Wat gebeurt er na een retouraanvraag?

    Binnen twee werkdagen ontvang je per e-mail een reactie. In deze reactie zullen wij jou aangeven of wij het product retour kunnen nemen. Mochten wij het product retour kunnen nemen dan staan in deze reactie tevens de retourinstructies.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 024 - 209 2000 (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    2. Is het mogelijk om op rekening te bestellen?
    3. Wie is Centralpoint?
    4. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    5. Hoe zit het met de garantie als een product defect gaat?
    6. Mastercard en Visa
    7. Wanneer kan ik een retouraanvraag doen?
    8. Wat betekent 'verzonden distri'? (25)
    9. Is Centralpoint veilig?
    10. Hoe maak ik een account aan?
    11. Moet er worden getekend voor een levering?
    12. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    13. Welke betalingsmethoden heeft Centralpoint?
    14. Kan ik een product retourneren?
    15. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    16. Hoe kan ik een retouraanvraag doen?
    17. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    18. Wat is DVI?
    19. Kan ik als bedrijf op krediet kopen?
    20. Wat betekent 'wacht op autorisatie'? (81)
    21. Wat houdt een manco in?
    22. Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?
    23. Ik heb een bestelling geplaatst via de telefoon. Kan ik nu op de website inloggen?
    24. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    25. Hoe werkt iDEAL?
    26. Klopt de voorraad die op de website staat?
    27. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    28. Een retournummer aanvragen
    29. Kan ik een afspraak maken met een accountmanager?
    30. Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb de zending is nog niet aangekomen?
    31. Hoe kan ik de status van mijn order nagaan?
    32. Hoe handelen wij jouw ontvangen retour af?
    33. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    34. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    35. Leveren jullie internationaal?
    36. Ik heb een bestelling geplaatst maar geen bevestiging gekregen?
    37. Kan ik het afleveradres na verzending nog aanpassen?
    38. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    39. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    40. Bescherming tegen elektronische fraude
    41. Wat doet Pivot software op een monitor?
    42. Hoe moet ik de producten die ik wil retourneren aanbieden?
    43. Wat is het verschil tussen LCD en Plasma?
    44. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    45. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    46. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    47. Optimale beveiliging tijdens jouw betaling
    48. Wat zijn restockingkosten?
    49. Wat is een s-video signaal?
    50. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    51. Hoe werkt het als ik een product koop dat downloadable is?
    52. Wat betekent orderstatus: 'verzonden-onbevestigd'? (18 of 19)
    53. Wat is de status van mijn retourzending?
    54. Wat betekent ESD ?
    55. Geeft Centralpoint ook advies over implementatie?
    56. Wat zijn refurbished producten?
    57. Accepteert Centralpoint de E-bon als betaalmiddel?
    58. Kan ik ook contact opnemen via whatsapp ?
    59. Wat is een deelbestelling?
    60. Is er een overzicht van e-mailadressen van Centralpoint?
    61. Wat is USB-C?
    62. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten? (zakelijke kopers)
    63. Hoe werken de cashback acties?
    64. Wat zijn refurbished producten?
    65. Wat zijn refurbished producten?
    66. Is Centralpoint compliant aan de GDPR wetgeving?
    67. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    68. Wat is DEP?
    69. Hoe kan ik mijn Apple hardware toe laten voegen aan DEP?
    70. Is Centralpoint Thuiswinkel gecertificeerd
    71. Thuiskopieheffing voor o.a. smartphones wordt verhoogd
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    Of zoek in ons aanbod van meer dan 2.200.000 producten:
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder