• live chat of Contact of bel 088 - 4 300 300
  • geen verzendkosten vanaf €29,95
  • meer dan 1.000.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 18:30 uur)
    live chat

    Wat gebeurt er na een retouraanvraag?

    Binnen twee werkdagen ontvangt u per e-mail een reactie. In deze reactie zullen wij u aangeven of wij het product retour kunnen nemen. Mochten wij het product retour kunnen nemen dan staan in deze reactie tevens de retourinstructies.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 18:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Brengt Centralpoint.nl bezorgkosten (verzendkosten) in rekening?
    2. Is het mogelijk om op rekening te bestellen?
    3. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    4. Wie is Centralpoint.nl?
    5. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    6. Mastercard en Visa
    7. Hoe zit het met de garantie als een product defect gaat?
    8. Hoe kan ik achteraf betalen?
    9. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    10. Wanneer kan ik een retouraanvraag doen?
    11. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    12. Moet er worden getekend voor een levering?
    13. Welke betalingsmethoden heeft Centralpoint.nl?
    14. Is Centralpoint.nl veilig?
    15. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    16. Wat betekent 'verzonden distri'? (25)
    17. Hoe maak ik een account aan?
    18. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    19. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    20. Kan ik een product retourneren?
    21. Wat betekent 'wacht op autorisatie'? (81)
    22. Kan ik als bedrijf op krediet kopen?
    23. Wat is PayPal?
    24. Hoe werkt iDEAL?
    25. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    26. Wat is DVI?
    27. Met digitale acceptgiro uw online bestelling betalen via AfterPay
    28. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    29. Hoe kan ik een retouraanvraag doen?
    30. Een retournummer aanvragen
    31. Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?
    32. Ik heb een bestelling geplaatst via de telefoon. Kan ik nu op de website inloggen?
    33. Hoe handelen wij uw ontvangen retour af?
    34. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    35. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    36. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    37. Hoeveel omzet en klanten heeft Centralpoint.nl?
    38. Kan ik een afspraak maken met een accountmanager?
    39. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    40. Wat houdt een manco in?
    41. Leveren jullie internationaal?
    42. Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb de zending is nog niet aangekomen?
    43. Hoe kan ik de status van mijn order nagaan?
    44. Wat is het verschil tussen LCD en Plasma?
    45. Ik heb een bestelling geplaatst maar geen bevestiging gekregen?
    46. Bescherming tegen elektronische fraude
    47. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    48. Kan ik het afleveradres na verzending nog aanpassen?
    49. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    50. Hoe moet ik de producten die ik wil retourneren aanbieden?
    51. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    52. Krijg ik mijn geld retour?
    53. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    54. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    55. Wat doet Pivot software op een monitor?
    56. Wat zijn restockingkosten?
    57. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    58. Wat is een s-video signaal?
    59. Kan ik een product langsbrengen?
    60. Wat gebeurt er met mijn order wanneer de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    61. Hoe werkt het als ik een product koop dat downloadable is?
    62. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    63. Wat betekent orderstatus: 'verzonden-onbevestigd'? (18 of 19)
    64. Wat is de status van mijn retourzending?
    65. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint.nl?
    66. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint.nl?
    67. Geeft Centralpoint.nl ook advies over implementatie?
    68. Kan ik mijn VVV bon gebruiken bij Centralpoint.nl?
    69. Wat betekent ESD ?
    70. Hoe zit het met de samenwerking tussen Centralpoint.nl en Bol.com?
    71. Wat zijn refurbished producten?
    72. Accepteert Centralpoint.nl de E-bon als betaalmiddel?
    73. Hoe werken de cashback acties?
    74. Kan ik ook contact opnemen via whatsapp ?
    75. Is Centralpoint.nl lid van Brancheorganisatie ICTWaarborg ?
    76. Wat is een deelbestelling?
    77. Wat zijn refurbished producten?
    78. Wat zijn refurbished producten?
    79. Wat is precies High Service Lease
    80. Wat zijn mijn opties aan het einde van de leaseperiode?
    81. Kan ik upgraden naar een nieuw leaseproduct?
    82. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten? (zakelijke kopers)
    83. Worden de prijzen incl. btw of excl. btw vermeld?
    84. Wat is USB-C?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    Of zoek in ons aanbod van meer dan 1.000.000 producten:
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder