• live chat of Contact of bel 088 - 4 300 300
  • geen verzendkosten vanaf €25,-
  • meer dan 1.900.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 of via WhatsApp (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)

    live chat

    Wat gebeurt er na een retouraanvraag?

    Binnen twee werkdagen ontvangt u per e-mail een reactie. In deze reactie zullen wij u aangeven of wij het product retour kunnen nemen. Mochten wij het product retour kunnen nemen dan staan in deze reactie tevens de retourinstructies.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Brengt Centralpoint bezorgkosten (verzendkosten) in rekening?
    2. Is het mogelijk om op rekening te bestellen?
    3. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    4. Wie is Centralpoint?
    5. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    6. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    7. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    8. Hoe zit het met de garantie als een product defect gaat?
    9. Mastercard en Visa
    10. Hoe kan ik achteraf betalen?
    11. Wanneer kan ik een retouraanvraag doen?
    12. Moet er worden getekend voor een levering?
    13. Welke betalingsmethoden heeft Centralpoint?
    14. Is Centralpoint veilig?
    15. Wat betekent 'verzonden distri'? (25)
    16. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    17. Hoe maak ik een account aan?
    18. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    19. Kan ik een product retourneren?
    20. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    21. Kan ik als bedrijf op krediet kopen?
    22. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    23. Wat betekent 'wacht op autorisatie'? (81)
    24. Wat is PayPal?
    25. Hoe kan ik een retouraanvraag doen?
    26. Hoe werkt iDEAL?
    27. Wat is DVI?
    28. Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?
    29. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    30. Een retournummer aanvragen
    31. Ik heb een bestelling geplaatst via de telefoon. Kan ik nu op de website inloggen?
    32. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    33. Wat houdt een manco in?
    34. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    35. Kan ik een afspraak maken met een accountmanager?
    36. Hoe handelen wij uw ontvangen retour af?
    37. Hoeveel omzet en klanten heeft Centralpoint?
    38. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    39. Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb de zending is nog niet aangekomen?
    40. Leveren jullie internationaal?
    41. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    42. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    43. Hoe kan ik de status van mijn order nagaan?
    44. Ik heb een bestelling geplaatst maar geen bevestiging gekregen?
    45. Kan ik het afleveradres na verzending nog aanpassen?
    46. Bescherming tegen elektronische fraude
    47. Wat is het verschil tussen LCD en Plasma?
    48. Hoe moet ik de producten die ik wil retourneren aanbieden?
    49. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    50. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    51. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    52. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    53. Wat zijn restockingkosten?
    54. Wat doet Pivot software op een monitor?
    55. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    56. Kan ik een product langsbrengen?
    57. Wat is een s-video signaal?
    58. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    59. Hoe werkt het als ik een product koop dat downloadable is?
    60. Wat gebeurt er met mijn order wanneer de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    61. Wat betekent orderstatus: 'verzonden-onbevestigd'? (18 of 19)
    62. Wat is de status van mijn retourzending?
    63. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint?
    64. Geeft Centralpoint ook advies over implementatie?
    65. Is er een overzicht van e-mailadressen van Centralpoint?
    66. Wat betekent ESD ?
    67. Wat zijn refurbished producten?
    68. Accepteert Centralpoint de E-bon als betaalmiddel?
    69. Kan ik ook contact opnemen via whatsapp ?
    70. Wat is een deelbestelling?
    71. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten? (zakelijke kopers)
    72. Worden de prijzen incl. btw of excl. btw vermeld?
    73. Wat is USB-C?
    74. Hoe werken de cashback acties?
    75. Wat zijn refurbished producten?
    76. Wat zijn refurbished producten?
    77. Is Centralpoint compliant aan de GDPR wetgeving?
    78. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder