• live chat of Contact of bel 088 - 4 300 300
  • geen verzendkosten vanaf €25,-
  • meer dan 1.900.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 of via WhatsApp (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)
    live chat

    Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?

    Wanneer uw creditcard is geweigerd krijgt van ons een e-mail met daarin de betaalgegevens toegezonden, zodat u een overboeking via de bank kunt doen.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Brengt Centralpoint bezorgkosten (verzendkosten) in rekening?
    2. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    3. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    4. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    5. Welke betalingsmethoden heeft Centralpoint?
    6. Is Centralpoint veilig?
    7. Wat betekent 'verzonden distri'? (25)
    8. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    9. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    10. Kan ik een product retourneren?
    11. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    12. Wat betekent 'wacht op autorisatie'? (81)
    13. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    14. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    15. Hoe werkt iDEAL?
    16. Wat is DVI?
    17. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    18. Hoe betaal ik met mijn PayPal-rekening?
    19. Hoe handelen wij uw ontvangen retour af?
    20. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    21. Wat betekent de orderstatus 'wordt verwerkt'? (20)
    22. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    23. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    24. Bescherming tegen elektronische fraude
    25. Hoe moet ik de producten die ik wil retourneren aanbieden?
    26. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    27. Wat betekent de orderstatus: 'nieuw'? (01)
    28. Wat zijn restockingkosten?
    29. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    30. Wat gebeurt er na een retouraanvraag?
    31. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    32. Wat is een s-video signaal?
    33. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    34. Wat gebeurt er met mijn order wanneer de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    35. Wat betekent orderstatus: 'verzonden-onbevestigd'? (18 of 19)
    36. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product verzonden wordt?
    37. Kan ik mijn VVV bon gebruiken bij Centralpoint?
    38. Wat zijn refurbished producten?
    39. Wat is een deelbestelling?
    40. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten? (zakelijke kopers)
    41. Wat is USB-C?
    42. Wat zijn refurbished producten?
    43. Wat zijn refurbished producten?
    44. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder