• live chat of Contact of bel 024 - 209 2000
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 2.200.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 024 - 209 2000 of via WhatsApp (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)

    live chat

    Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?

    Wanneer jouw creditcard is geweigerd, krijg je van ons een e-mail met daarin de betaalgegevens toegezonden, zodat je een overboeking via de bank kunt doen.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 024 - 209 2000 (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Brengt Centralpoint bezorgkosten (verzendkosten) in rekening?
    2. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    3. Wat betekent 'verzonden distri'? (25)
    4. Is Centralpoint veilig?
    5. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    6. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    7. Welke betalingsmethoden heeft Centralpoint?
    8. Kan ik een product retourneren?
    9. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    10. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    11. Wat is DVI?
    12. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    13. Wat betekent 'wacht op autorisatie'? (81)
    14. Hoe werkt iDEAL?
    15. Klopt de voorraad die op de website staat?
    16. Hoe handelen wij jouw ontvangen retour af?
    17. Wat betekent de orderstatus 'wordt verwerkt'? (20)
    18. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    19. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    20. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    21. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    22. Bescherming tegen elektronische fraude
    23. Hoe moet ik de producten die ik wil retourneren aanbieden?
    24. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    25. Wat betekent de orderstatus: 'nieuw'? (01)
    26. Wat gebeurt er na een retouraanvraag?
    27. Wat zijn restockingkosten?
    28. Wat is een s-video signaal?
    29. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    30. Wat betekent orderstatus: 'verzonden-onbevestigd'? (18 of 19)
    31. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product verzonden wordt?
    32. Wat zijn refurbished producten?
    33. Wat is een deelbestelling?
    34. Wat is USB-C?
    35. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten? (zakelijke kopers)
    36. Wat zijn refurbished producten?
    37. Wat zijn refurbished producten?
    38. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    39. Wat is DEP?
    40. Thuiskopieheffing voor o.a. smartphones wordt verhoogd
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    Of zoek in ons aanbod van meer dan 2.200.000 producten:
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder