• live chat of Contact of bel 088 - 4 300 300
  • geen verzendkosten vanaf €29,95
  • meer dan 1.000.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 18:30 uur)
    live chat

    Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?

    Wanneer uw creditcard is geweigerd krijgt van ons een e-mail met daarin de betaalgegevens toegezonden, zodat u een overboeking via de bank kunt doen.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 18:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Brengt Centralpoint.nl bezorgkosten (verzendkosten) in rekening?
    2. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    3. Wie is Centralpoint.nl?
    4. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    5. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    6. Welke betalingsmethoden heeft Centralpoint.nl?
    7. Is Centralpoint.nl veilig?
    8. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    9. Wat betekent 'verzonden distri'? (25)
    10. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    11. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    12. Wat betekent 'wacht op autorisatie'? (81)
    13. Kan ik een product retourneren?
    14. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    15. Hoe werkt iDEAL?
    16. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    17. Met digitale acceptgiro uw online bestelling betalen via AfterPay
    18. Wat is DVI?
    19. Hoe handelen wij uw ontvangen retour af?
    20. Hoe betaal ik met mijn PayPal-rekening?
    21. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    22. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    23. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    24. Wat betekent de orderstatus 'wordt verwerkt'? (20)
    25. Bescherming tegen elektronische fraude
    26. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    27. Hoe moet ik de producten die ik wil retourneren aanbieden?
    28. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    29. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    30. Wat betekent de orderstatus: 'nieuw'? (01)
    31. Wat zijn restockingkosten?
    32. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    33. Wat gebeurt er na een retouraanvraag?
    34. Wat is een s-video signaal?
    35. Wat gebeurt er met mijn order wanneer de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    36. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    37. Wat betekent orderstatus: 'verzonden-onbevestigd'? (18 of 19)
    38. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product verzonden wordt?
    39. Kan ik mijn VVV bon gebruiken bij Centralpoint.nl?
    40. Wat zijn refurbished producten?
    41. Wat zijn refurbished producten?
    42. Wat zijn refurbished producten?
    43. Wat is een deelbestelling?
    44. Hoe kan ik de leaseovereenkomst opzeggen?
    45. Wat is precies High Service Lease
    46. Wat zijn mijn opties aan het einde van de leaseperiode?
    47. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten? (zakelijke kopers)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    Of zoek in ons aanbod van meer dan 1.000.000 producten:
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder