• live chat of Contact of bel 088 - 4 300 300
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 1.900.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 of via WhatsApp (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)

    live chat

    Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?

    Als u een artikel bestelt dat niet meer verkrijgbaar is, kan uw bestelling niet in behandeling worden genomen. Zodra wij constateren dat uw bestelling een artikel bevat dat niet meer verkrijgbaar is ontvangt u daarvan per e-mail een bericht. Indien u het product al betaald heeft, dan ontvangt u van ons het volledige aankoopbedrag retour.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Brengt Centralpoint bezorgkosten (verzendkosten) in rekening?
    3. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    4. Is het mogelijk om op rekening te bestellen?
    5. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    6. Wie is Centralpoint?
    7. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    8. Hoe zit het met de garantie als een product defect gaat?
    9. Mastercard en Visa
    10. Wanneer kan ik een retouraanvraag doen?
    11. Betalen met iDEAL
    12. Moet er worden getekend voor een levering?
    13. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    14. Is Centralpoint veilig?
    15. Welke betalingsmethoden heeft Centralpoint?
    16. Wat betekent 'verzonden distri'? (25)
    17. Hoe maak ik een account aan?
    18. Leveren jullie ook onder rembours?
    19. Waarom vraagt Centralpoint een vooruitbetaling?
    20. Kan ik een product retourneren?
    21. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    22. Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?
    23. Kan ik korting krijgen op boeken?
    24. Kan ik als bedrijf op krediet kopen?
    25. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    26. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    27. Wat betekent 'wacht op autorisatie'? (81)
    28. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    29. Hoe kan ik een retouraanvraag doen?
    30. Hoe werkt iDEAL?
    31. Wat is DVI?
    32. Hoe kan ik een order annuleren?
    33. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    34. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    35. Ik heb een bestelling geplaatst via de telefoon. Kan ik nu op de website inloggen?
    36. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    37. Hoe kan het dat de prijs op centralpoint soms afwijkt van een prijsvergelijker?
    38. Wat houdt een manco in?
    39. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    40. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    41. Hoe handelen wij uw ontvangen retour af?
    42. Hoeveel omzet en klanten heeft Centralpoint?
    43. Kan ik een afspraak maken met een accountmanager?
    44. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    45. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    46. Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb de zending is nog niet aangekomen?
    47. Leveren jullie internationaal?
    48. Wat betekent de orderstatus 'wordt verwerkt'? (20)
    49. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    50. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    51. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    52. Hoe kan ik de status van mijn order nagaan?
    53. Ik heb een bestelling geplaatst maar geen bevestiging gekregen?
    54. Kan ik een bestelling wijzigen?
    55. Kan ik het afleveradres na verzending nog aanpassen?
    56. Kan ik mijn notebook upgraden?
    57. Bescherming tegen elektronische fraude
    58. Kunt u mij vertellen wanneer een product op voorraad komt?
    59. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    60. Ik beschik over HP special pricing. Kan ik bij jullie voor deze prijs bestellen?
    61. Wat is het verschil tussen LCD en Plasma?
    62. Hoe moet ik de producten die ik wil retourneren aanbieden?
    63. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    64. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    65. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    66. Wat zijn restockingkosten?
    67. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    68. Mijn order staat nog op 'status 80'?
    69. Wat doet Pivot software op een monitor?
    70. Wat is een barebone of barebook?
    71. Wat gebeurt er na een retouraanvraag?
    72. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    73. Kan ik mijn orderhistorie bekijken?
    74. Wat betekent de orderstatus: 'credithold'? (82)
    75. Kan ik een product langsbrengen?
    76. Voorwaarden voor acceptatie van een retouraanvraag
    77. Wat is een s-video signaal?
    78. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    79. Hoe werkt het als ik een product koop dat downloadable is?
    80. Wat gebeurt er met mijn order wanneer de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    81. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe order?
    82. Wat betekent orderstatus: 'verzonden-onbevestigd'? (18 of 19)
    83. Heeft Centralpoint een inpakservice?
    84. Kan ik een product reserveren?
    85. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product verzonden wordt?
    86. Wat betekent de status: 'krediet beoordeling'? (85)
    87. Geeft Centralpoint ook advies over implementatie?
    88. Kan ik mijn VVV bon gebruiken bij Centralpoint?
    89. Kan een bestelling met spoed geleverd worden?
    90. Wat betekent ESD ?
    91. Hoe kan ik chatten met Centralpoint?
    92. Wat betekent N/A
    93. Wat zijn refurbished producten?
    94. Accepteert Centralpoint de E-bon als betaalmiddel?
    95. Wat is verwijderingsbijdrage?
    96. Wat is een deelbestelling?
    97. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten? (zakelijke kopers)
    98. Wat is USB-C?
    99. Hoe werken de cashback acties?
    100. Wat zijn refurbished producten?
    101. Wat zijn refurbished producten?
    102. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder