• live chat of Contact of bel 088 - 4 300 300
  • geen verzendkosten vanaf €29,95
  • meer dan 1.000.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 of via WhatsApp (werkdagen 08:30 / 18:30 uur)
    live chat

    Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?

    Als u een artikel bestelt dat niet meer verkrijgbaar is, kan uw bestelling niet in behandeling worden genomen. Zodra wij constateren dat uw bestelling een artikel bevat dat niet meer verkrijgbaar is ontvangt u daarvan per e-mail een bericht. Indien u het product al betaald heeft, dan ontvangt u van ons het volledige aankoopbedrag retour.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 18:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Brengt Centralpoint.nl bezorgkosten (verzendkosten) in rekening?
    3. Is het mogelijk om op rekening te bestellen?
    4. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    5. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    6. Wie is Centralpoint.nl?
    7. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    8. Hoe zit het met de garantie als een product defect gaat?
    9. Mastercard en Visa
    10. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    11. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    12. Wanneer kan ik een retouraanvraag doen?
    13. Betalen met iDEAL
    14. Moet er worden getekend voor een levering?
    15. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    16. Welke betalingsmethoden heeft Centralpoint.nl?
    17. Is Centralpoint.nl veilig?
    18. Wat betekent 'verzonden distri'? (25)
    19. Waarom vraagt Centralpoint.nl een vooruitbetaling?
    20. Leveren jullie ook onder rembours?
    21. Hoe maak ik een account aan?
    22. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    23. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    24. Kan ik een product retourneren?
    25. Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?
    26. Wat betekent 'wacht op autorisatie'? (81)
    27. Kan ik als bedrijf op krediet kopen?
    28. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    29. Kan ik korting krijgen op boeken?
    30. Wat is PayPal?
    31. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    32. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    33. Hoe werkt iDEAL?
    34. Wat is DVI?
    35. Met digitale acceptgiro uw online bestelling betalen via AfterPay
    36. Hoe kan ik een retouraanvraag doen?
    37. Hoe kan ik een order annuleren?
    38. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    39. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    40. Ik heb een bestelling geplaatst via de telefoon. Kan ik nu op de website inloggen?
    41. Hoe betaal ik met mijn PayPal-rekening?
    42. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    43. Hoe kan het dat de prijs op centralpoint.nl soms afwijkt van een prijsvergelijker?
    44. Hoe handelen wij uw ontvangen retour af?
    45. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    46. Hoeveel omzet en klanten heeft Centralpoint.nl?
    47. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    48. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    49. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    50. Kan ik een afspraak maken met een accountmanager?
    51. Wat houdt een manco in?
    52. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    53. Leveren jullie internationaal?
    54. Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb de zending is nog niet aangekomen?
    55. Wat betekent de orderstatus 'wordt verwerkt'? (20)
    56. Hoe kan ik de status van mijn order nagaan?
    57. Kan ik mijn notebook upgraden?
    58. Ik heb een bestelling geplaatst maar geen bevestiging gekregen?
    59. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    60. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    61. Bescherming tegen elektronische fraude
    62. Wat is het verschil tussen LCD en Plasma?
    63. Kan ik het afleveradres na verzending nog aanpassen?
    64. Kan ik een bestelling wijzigen?
    65. Kunt u mij vertellen wanneer een product op voorraad komt?
    66. Hoe moet ik de producten die ik wil retourneren aanbieden?
    67. Krijg ik mijn geld retour?
    68. Ik beschik over HP special pricing. Kan ik bij jullie voor deze prijs bestellen?
    69. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    70. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    71. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    72. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    73. Wat zijn restockingkosten?
    74. Wat is een barebone of barebook?
    75. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    76. Kan ik mijn orderhistorie bekijken?
    77. Wat doet Pivot software op een monitor?
    78. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    79. Wat gebeurt er na een retouraanvraag?
    80. Mijn order staat nog op 'status 80'?
    81. Wat betekent de orderstatus: 'credithold'? (82)
    82. Kan ik een product langsbrengen?
    83. Wat is een s-video signaal?
    84. Voorwaarden voor acceptatie van een retouraanvraag
    85. Hoe werkt het als ik een product koop dat downloadable is?
    86. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    87. Wat gebeurt er met mijn order wanneer de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    88. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe order?
    89. Wat betekent orderstatus: 'verzonden-onbevestigd'? (18 of 19)
    90. Heeft Centralpoint.nl een inpakservice?
    91. Kan ik een product reserveren?
    92. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product verzonden wordt?
    93. Wat betekent de status: 'krediet beoordeling'? (85)
    94. Geeft Centralpoint.nl ook advies over implementatie?
    95. Kan ik mijn VVV bon gebruiken bij Centralpoint.nl?
    96. Kan een bestelling met spoed geleverd worden?
    97. Hoe kan ik chatten met Centralpoint.nl?
    98. Wat betekent ESD ?
    99. Wat zijn refurbished producten?
    100. Wat betekent N/A
    101. Accepteert Centralpoint.nl de E-bon als betaalmiddel?
    102. Wat is verwijderingsbijdrage?
    103. Wat is een deelbestelling?
    104. Hoe werken de cashback acties?
    105. Wat zijn refurbished producten?
    106. Wat zijn refurbished producten?
    107. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten? (zakelijke kopers)
    108. Worden de prijzen incl. btw of excl. btw vermeld?
    109. Wat is USB-C?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    Of zoek in ons aanbod van meer dan 1.000.000 producten:
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder