• live chat of Contact of bel 088 - 4 300 300
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 1.900.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 of via WhatsApp (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)

    live chat

    Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?

    Als de prijs wordt verlaagd, wordt uw bestelling op verzoek bijgewerkt met de nieuwe prijs. In sommige gevallen is dit echter niet meer mogelijk. Als de prijs wordt verhoogd, ontvangt u hiervan een melding als u de bestelling probeert te verzenden. Wij moeten uw bestelling vervolgens corrigeren.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Brengt Centralpoint bezorgkosten (verzendkosten) in rekening?
    2. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    3. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    4. Wie is Centralpoint?
    5. Hoe zit het met de garantie als een product defect gaat?
    6. Wat betekent 'verzonden distri'? (25)
    7. Is Centralpoint veilig?
    8. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    9. Hoe maak ik een account aan?
    10. Welke betalingsmethoden heeft Centralpoint?
    11. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    12. Kan ik korting krijgen op boeken?
    13. Kan ik een product retourneren?
    14. Hoe kan ik een retouraanvraag doen?
    15. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    16. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    17. Wat betekent 'wacht op autorisatie'? (81)
    18. Wat is DVI?
    19. Hoe werkt iDEAL?
    20. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    21. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    22. Ik heb een bestelling geplaatst via de telefoon. Kan ik nu op de website inloggen?
    23. Een retournummer aanvragen
    24. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    25. Hoe kan het dat de prijs op centralpoint soms afwijkt van een prijsvergelijker?
    26. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    27. Hoe handelen wij uw ontvangen retour af?
    28. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    29. Leveren jullie internationaal?
    30. Wat betekent de orderstatus 'wordt verwerkt'? (20)
    31. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    32. Krijg ik een vervangende hardware bij reparatie?
    33. Ik beschik over HP special pricing. Kan ik bij jullie voor deze prijs bestellen?
    34. Bescherming tegen elektronische fraude
    35. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    36. Hoe moet ik de producten die ik wil retourneren aanbieden?
    37. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    38. Wat betekent de orderstatus: 'offerte aanvraag'? (70)
    39. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    40. Wat betekent de orderstatus: 'nieuw'? (01)
    41. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    42. Wat zijn restockingkosten?
    43. Heeft Centralpoint een showroom?
    44. Wat gebeurt er na een retouraanvraag?
    45. Voorwaarden voor acceptatie van een retouraanvraag
    46. Wat is een s-video signaal?
    47. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    48. Wat betekent orderstatus: 'verzonden-onbevestigd'? (18 of 19)
    49. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product verzonden wordt?
    50. Wat zijn refurbished producten?
    51. Hoe kan ik chatten met Centralpoint?
    52. Wat is verwijderingsbijdrage?
    53. Kan ik ook contact opnemen via whatsapp ?
    54. Wat is een deelbestelling?
    55. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten? (zakelijke kopers)
    56. Wat is USB-C?
    57. Wat zijn refurbished producten?
    58. Wat zijn refurbished producten?
    59. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    60. Wat is DEP?
    61. Kan ik vanuit het buitenland bestellen?
    62. Bezorgt Centralpoint ook in het buitenland?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    Of zoek in ons aanbod van meer dan 1.900.000 producten:
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder