• live chat of Contact of bel 088 - 4 300 300
  • geen verzendkosten vanaf €25,-
  • meer dan 1.900.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 of via WhatsApp (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)
    live chat

    Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?

    Als de prijs wordt verlaagd, wordt uw bestelling op verzoek bijgewerkt met de nieuwe prijs. In sommige gevallen is dit echter niet meer mogelijk. Als de prijs wordt verhoogd, ontvangt u hiervan een melding als u de bestelling probeert te verzenden. Wij moeten uw bestelling vervolgens corrigeren.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Brengt Centralpoint bezorgkosten (verzendkosten) in rekening?
    2. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    3. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    4. Wie is Centralpoint?
    5. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    6. Hoe zit het met de garantie als een product defect gaat?
    7. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    8. Welke betalingsmethoden heeft Centralpoint?
    9. Is Centralpoint veilig?
    10. Wat betekent 'verzonden distri'? (25)
    11. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    12. Hoe maak ik een account aan?
    13. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    14. Kan ik een product retourneren?
    15. Kan ik korting krijgen op boeken?
    16. Wat betekent 'wacht op autorisatie'? (81)
    17. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    18. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    19. Hoe kan ik een retouraanvraag doen?
    20. Hoe werkt iDEAL?
    21. Wat is DVI?
    22. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    23. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    24. Een retournummer aanvragen
    25. Ik heb een bestelling geplaatst via de telefoon. Kan ik nu op de website inloggen?
    26. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    27. Hoe kan het dat de prijs op centralpoint soms afwijkt van een prijsvergelijker?
    28. Hoe betaal ik met mijn PayPal-rekening?
    29. Hoe handelen wij uw ontvangen retour af?
    30. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    31. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    32. Wat betekent de orderstatus 'wordt verwerkt'? (20)
    33. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    34. Bescherming tegen elektronische fraude
    35. Krijg ik een vervangende hardware bij reparatie?
    36. Ik beschik over HP special pricing. Kan ik bij jullie voor deze prijs bestellen?
    37. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    38. Hoe moet ik de producten die ik wil retourneren aanbieden?
    39. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    40. Wat betekent de orderstatus: 'offerte aanvraag'? (70)
    41. Wat betekent de orderstatus: 'nieuw'? (01)
    42. Wat zijn restockingkosten?
    43. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    44. Wat gebeurt er na een retouraanvraag?
    45. Heeft Centralpoint een showroom?
    46. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    47. Voorwaarden voor acceptatie van een retouraanvraag
    48. Wat is een s-video signaal?
    49. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    50. Wat gebeurt er met mijn order wanneer de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    51. Wat betekent orderstatus: 'verzonden-onbevestigd'? (18 of 19)
    52. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product verzonden wordt?
    53. Kan ik mijn VVV bon gebruiken bij Centralpoint?
    54. Hoe kan ik chatten met Centralpoint?
    55. Wat zijn refurbished producten?
    56. Kan ik ook contact opnemen via whatsapp ?
    57. Wat is verwijderingsbijdrage?
    58. Wat is een deelbestelling?
    59. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten? (zakelijke kopers)
    60. Worden de prijzen incl. btw of excl. btw vermeld?
    61. Wat is USB-C?
    62. Wat zijn refurbished producten?
    63. Wat zijn refurbished producten?
    64. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder