• live chat of Contact of bel 088 - 4 300 300
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 1.900.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 of via WhatsApp (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)

    live chat

    Wat betekent orderstatus: 'verzonden-onbevestigd'? (18 of 19)

    Indien u bij uw orderstatus kijkt en u ziet status 18 of status 19 staan, betekent dit dat uw digitale order geslaagd is.

    Deze status houdt in dat uw order naar ons magazijn wordt verstuurd. Hier wordt gekeken of de door u bestelde producten voorradig zijn en geleverd kunnen worden. Hierna wordt de order bevestigd. Zodra uw order verstuurd wordt ontvangt u hiervan een bericht per e-mail.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Brengt Centralpoint bezorgkosten (verzendkosten) in rekening?
    3. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    4. Is het mogelijk om op rekening te bestellen?
    5. Welke vervoerder levert mijn bestelling?
    6. Wie is Centralpoint?
    7. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    8. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    9. Is Centralpoint veilig?
    10. Leveren jullie ook onder rembours?
    11. Kan ik een product retourneren?
    12. Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?
    13. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    14. Kan ik korting krijgen op boeken?
    15. Kan ik als bedrijf op krediet kopen?
    16. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    17. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    18. Wat betekent 'wacht op autorisatie'? (81)
    19. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    20. Wat is DVI?
    21. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    22. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    23. Wat houdt een manco in?
    24. Hoe handelen wij uw ontvangen retour af?
    25. Kan ik een afspraak maken met een accountmanager?
    26. Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb de zending is nog niet aangekomen?
    27. Leveren jullie internationaal?
    28. Wat betekent de orderstatus: 'bestellen' (21)
    29. Hoe kan ik de status van mijn order nagaan?
    30. Kan ik mijn notebook upgraden?
    31. Wat betekent de status 'offerte'? (75)
    32. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    33. Wat betekent de orderstatus: 'offerte aanvraag'? (70)
    34. Wat betekent de orderstatus: 'nieuw'? (01)
    35. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    36. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    37. Wat zijn restockingkosten?
    38. Wat doet Pivot software op een monitor?
    39. Wat is een barebone of barebook?
    40. Wat gebeurt er na een retouraanvraag?
    41. Wat betekent de orderstatus: 'credithold'? (82)
    42. Hoe werkt het als ik een product koop dat downloadable is?
    43. Wat gebeurt er met mijn order wanneer de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    44. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint?
    45. Kan ik een product reserveren?
    46. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product verzonden wordt?
    47. Wat betekent de status: 'krediet beoordeling'? (85)
    48. Geeft Centralpoint ook advies over implementatie?
    49. Kan ik mijn VVV bon gebruiken bij Centralpoint?
    50. Wat betekent ESD ?
    51. Hoe kan ik chatten met Centralpoint?
    52. Wat betekent N/A
    53. Wat zijn refurbished producten?
    54. Wat is een deelbestelling?
    55. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten? (zakelijke kopers)
    56. Wat is USB-C?
    57. Wat zijn refurbished producten?
    58. Wat zijn refurbished producten?
    59. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder