• live chat of Contact of bel 088 - 4 300 300
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 2.000.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 of via WhatsApp (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)

    live chat

    Wanneer kan ik een retouraanvraag doen?

    U kunt voor alle producten die u bij ons heeft gekocht een retouraanvraag doen. Er is een onderscheidt in RMA- (Return Merchandise Authorisation) retouren en CMA- (Commercial Merchandise Authorisation) retouren. Na ontvangst van uw aanvraag zullen wij beoordelen tot welke groep uw aanvraag behoort en zullen wij u zo goed mogelijk van dienst zijn. Helaas kunnen wij niet alle aanvragen honoreren.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Brengt Centralpoint bezorgkosten (verzendkosten) in rekening?
    2. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    3. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    4. Moet er worden getekend voor een levering?
    5. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    6. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    7. Welke betalingsmethoden heeft Centralpoint?
    8. Kan ik een product retourneren?
    9. Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?
    10. Hoe kan ik een retouraanvraag doen?
    11. Hoe kan ik een order annuleren?
    12. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    13. Hoe werkt iDEAL?
    14. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    15. Wat houdt een manco in?
    16. Hoe kan het dat de prijs op centralpoint soms afwijkt van een prijsvergelijker?
    17. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    18. Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb de zending is nog niet aangekomen?
    19. Hoe kan ik de status van mijn order nagaan?
    20. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    21. Ik beschik over HP special pricing. Kan ik bij jullie voor deze prijs bestellen?
    22. Kunt u mij vertellen wanneer een product op voorraad komt?
    23. Wat doet Pivot software op een monitor?
    24. Kan ik mijn orderhistorie bekijken?
    25. Wat zijn restockingkosten?
    26. Wat gebeurt er na een retouraanvraag?
    27. Voorwaarden voor acceptatie van een retouraanvraag
    28. Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?
    29. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    30. Hoe werkt het als ik een product koop dat downloadable is?
    31. Kan ik een product reserveren?
    32. Wat betekent orderstatus: 'verzonden-onbevestigd'? (18 of 19)
    33. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product verzonden wordt?
    34. Wat is USB-C?
    35. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten? (zakelijke kopers)
    36. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    37. Hoe kan ik mijn Apple hardware toe laten voegen aan DEP?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    Of zoek in ons aanbod van meer dan 2.000.000 producten:
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder