• live chat of Contact of bel 088 - 4 300 300
  • geen verzendkosten vanaf €29,95
  • meer dan 1.000.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 of via WhatsApp (werkdagen 08:30 / 18:30 uur)
    live chat

    Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)

    Wij versturen onze goederen vanuit diverse magazijnen. Hierdoor kan het voorkomen dat er deelleveringen plaatsvinden. Tevens kan uw bestelling die uit meerdere artikelen bestaat door verschillende vervoerders geleverd worden.

    Onze vervoerders bezorgen op werkdagen. Voorradige artikelen die u op werkdagen voor 18.00 bestelt, worden dezelfde dag nog verzonden. 98% van onze zendingen komt de volgende werkdag aan. Wij bezorgen niet in de avond.

    Ook als een deel van uw bestelling een levertijd kent en een ander deel voorradig is, worden de voorradige artikelen direct verzonden.

    De levertijd is afhankelijk van verschillende factoren zoals de beschikbaarheid, de betalingswijze en het afleveradres. U kunt zelf de verwachte levertijd uitrekenen door de geschatte tijd van de betaling en de geschatte verzendtijd bij elkaar op te tellen.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 18:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Brengt Centralpoint.nl bezorgkosten (verzendkosten) in rekening?
    3. Is het mogelijk om op rekening te bestellen?
    4. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    5. Welke vervoerder levert mijn bestelling?
    6. Wie is Centralpoint.nl?
    7. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    8. Hoe zit het met de garantie als een product defect gaat?
    9. Mastercard en Visa
    10. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    11. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    12. Wanneer kan ik een retouraanvraag doen?
    13. Moet er worden getekend voor een levering?
    14. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    15. Welke betalingsmethoden heeft Centralpoint.nl?
    16. Is Centralpoint.nl veilig?
    17. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    18. Wat betekent 'verzonden distri'? (25)
    19. Leveren jullie ook onder rembours?
    20. Hoe maak ik een account aan?
    21. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    22. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    23. Kan ik een product retourneren?
    24. Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?
    25. Wat betekent 'wacht op autorisatie'? (81)
    26. Kan ik korting krijgen op boeken?
    27. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    28. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    29. Hoe werkt iDEAL?
    30. Wat is DVI?
    31. Wat betekent de status: 'verzonden'? (60)
    32. Met digitale acceptgiro uw online bestelling betalen via AfterPay
    33. Hoe kan ik een retouraanvraag doen?
    34. Hoe kan ik een order annuleren?
    35. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    36. Een retournummer aanvragen
    37. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    38. Ik heb een bestelling geplaatst via de telefoon. Kan ik nu op de website inloggen?
    39. Hoe betaal ik met mijn PayPal-rekening?
    40. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    41. Hoe kan het dat de prijs op centralpoint.nl soms afwijkt van een prijsvergelijker?
    42. Hoe handelen wij uw ontvangen retour af?
    43. Wat betekent 'wacht op goedkeuring'? (80)
    44. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint.nl?
    45. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    46. Hoeveel omzet en klanten heeft Centralpoint.nl?
    47. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    48. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    49. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    50. Kan ik een afspraak maken met een accountmanager?
    51. Wat houdt een manco in?
    52. Wat betekent de orderstatus: 'bestellen' (21)
    53. Leveren jullie internationaal?
    54. Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb de zending is nog niet aangekomen?
    55. Wat moet ik doen bij melding 'verzenden mislukt'? (05)
    56. Wat betekent de orderstatus 'wordt verwerkt'? (20)
    57. Kunt u ook op een postbus afleveren?
    58. Hoe kan ik de status van mijn order nagaan?
    59. Ik heb een bestelling geplaatst maar geen bevestiging gekregen?
    60. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    61. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    62. Wat is het verschil tussen LCD en Plasma?
    63. Kan ik een bestelling wijzigen?
    64. Kan ik het afleveradres na verzending nog aanpassen?
    65. Kunt u mij vertellen wanneer een product op voorraad komt?
    66. Wat betekent de status: 'deellevering'? (30)
    67. Wat betekent de status 'offerte'? (75)
    68. Hoe moet ik de producten die ik wil retourneren aanbieden?
    69. Krijg ik mijn geld retour?
    70. Ik beschik over HP special pricing. Kan ik bij jullie voor deze prijs bestellen?
    71. Wat betekent de orderstatus: 'offerte aanvraag'? (70)
    72. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    73. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    74. Wat betekent de orderstatus: 'nieuw'? (01)
    75. Wat betekent de status: 'goedgekeurd'? (10)
    76. Wat zijn restockingkosten?
    77. Wat is een barebone of barebook?
    78. Kan ik mijn orderhistorie bekijken?
    79. Wat doet Pivot software op een monitor?
    80. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    81. Wat gebeurt er na een retouraanvraag?
    82. Mijn order staat nog op 'status 80'?
    83. Wat betekent de orderstatus: 'credithold'? (82)
    84. Kan ik een product langsbrengen?
    85. Wat betekent de status: 'geannuleerd'? (90)
    86. Voorwaarden voor acceptatie van een retouraanvraag
    87. Hoe werkt het als ik een product koop dat downloadable is?
    88. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    89. Wat gebeurt er met mijn order wanneer de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    90. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe order?
    91. Wat betekent orderstatus: 'verzonden-onbevestigd'? (18 of 19)
    92. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint.nl?
    93. Heeft Centralpoint.nl een inpakservice?
    94. Kan ik een product reserveren?
    95. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product verzonden wordt?
    96. Wat betekent de status: 'krediet beoordeling'? (85)
    97. Geeft Centralpoint.nl ook advies over implementatie?
    98. Kan een bestelling met spoed geleverd worden?
    99. Hoe kan ik chatten met Centralpoint.nl?
    100. Wat zijn refurbished producten?
    101. Accepteert Centralpoint.nl de E-bon als betaalmiddel?
    102. Wat is verwijderingsbijdrage?
    103. Wat is een deelbestelling?
    104. Wat zijn refurbished producten?
    105. Wat zijn refurbished producten?
    106. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten? (zakelijke kopers)
    107. Worden de prijzen incl. btw of excl. btw vermeld?
    108. Wat is USB-C?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    Of zoek in ons aanbod van meer dan 1.000.000 producten:
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder