• live chat of Contact of bel 088 - 4 300 300
  • geen verzendkosten vanaf €29,95
  • meer dan 1.000.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 18:30 uur)
    live chat

    Waar komt de productinformatie op de website vandaan?

    De informatie op de sites is onder meer ontleend aan de volgende informatieleveranciers:

    ICEcat editors
    Hewlett Packard
    Toshiba
    IBM

    De door ICEcat.biz verstrekte informatie is ontleend aan bronnen die betrouwbaar mogen worden geacht, doch voor de juistheid en volledigheid daarvan kan niet worden ingestaan. De verstrekte informatie is uitsluitend indicatief en kan op ieder moment zonder verdere aankondiging worden gewijzigd.

    Aan de verstrekte informatie kunnen geen rechten worden ontleend. ICEcat.biz alsook (eventuele) overige leveranciers van informatie aan deze site(s) aanvaarden geen enkele aansprakelijkheid voor de inhoud van deze site(s) en de daarop/daardoor verstrekte informatie. ICEcat.biz aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor de inhoud van sites die niet door ICEcat.biz worden onderhouden en waarnaar wordt verwezen of die verwijzen naar de site(s) van ICEcat.biz.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 18:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Brengt Centralpoint.nl bezorgkosten (verzendkosten) in rekening?
    2. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    3. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    4. Wie is Centralpoint.nl?
    5. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    6. Hoe zit het met de garantie als een product defect gaat?
    7. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    8. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    9. Moet er worden getekend voor een levering?
    10. Welke betalingsmethoden heeft Centralpoint.nl?
    11. Is Centralpoint.nl veilig?
    12. Waarom vraagt Centralpoint.nl een vooruitbetaling?
    13. Hoe maak ik een account aan?
    14. Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?
    15. Kan ik een product retourneren?
    16. Wat betekent 'wacht op autorisatie'? (81)
    17. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    18. Wat is PayPal?
    19. Hoe werkt iDEAL?
    20. Met digitale acceptgiro uw online bestelling betalen via AfterPay
    21. Een retournummer aanvragen
    22. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    23. Ik heb een bestelling geplaatst via de telefoon. Kan ik nu op de website inloggen?
    24. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    25. Hoe kan het dat de prijs op centralpoint.nl soms afwijkt van een prijsvergelijker?
    26. Hoe handelen wij uw ontvangen retour af?
    27. Wat betekent 'wacht op goedkeuring'? (80)
    28. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    29. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    30. Kan ik een afspraak maken met een accountmanager?
    31. Kunt u ook op een postbus afleveren?
    32. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    33. Hoe kan ik de status van mijn order nagaan?
    34. Kunt u mij vertellen wanneer een product op voorraad komt?
    35. Hoe moet ik de producten die ik wil retourneren aanbieden?
    36. Krijg ik een vervangende hardware bij reparatie?
    37. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    38. Wat zijn restockingkosten?
    39. Heeft Centralpoint.nl een showroom?
    40. Voorwaarden voor acceptatie van een retouraanvraag
    41. Hoe werkt het als ik een product koop dat downloadable is?
    42. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    43. Wat gebeurt er met mijn order wanneer de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    44. Kan ik een product reserveren?
    45. Wat betekent de status: 'krediet beoordeling'? (85)
    46. Kan ik mijn VVV bon gebruiken bij Centralpoint.nl?
    47. Hoe kan ik chatten met Centralpoint.nl?
    48. Accepteert Centralpoint.nl de E-bon als betaalmiddel?
    49. Kan ik ook contact opnemen via whatsapp ?
    50. Wat is verwijderingsbijdrage?
    51. Wat is een deelbestelling?
    52. Hoe werken de cashback acties?
    53. Wat is precies High Service Lease
    54. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten? (zakelijke kopers)
    55. Worden de prijzen incl. btw of excl. btw vermeld?
    56. Wat is USB-C?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    Of zoek in ons aanbod van meer dan 1.000.000 producten:
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder