• live chat of Contact of bel 088 - 4 300 300
  • geen verzendkosten vanaf €25,-
  • meer dan 1.900.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 of via WhatsApp (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)
    live chat

    Waar komt de productinformatie op de website vandaan?

    De informatie op de sites is onder meer ontleend aan de volgende informatieleveranciers:

    ICEcat editors
    Hewlett Packard
    Toshiba
    IBM

    De door ICEcat.biz verstrekte informatie is ontleend aan bronnen die betrouwbaar mogen worden geacht, doch voor de juistheid en volledigheid daarvan kan niet worden ingestaan. De verstrekte informatie is uitsluitend indicatief en kan op ieder moment zonder verdere aankondiging worden gewijzigd.

    Aan de verstrekte informatie kunnen geen rechten worden ontleend. ICEcat.biz alsook (eventuele) overige leveranciers van informatie aan deze site(s) aanvaarden geen enkele aansprakelijkheid voor de inhoud van deze site(s) en de daarop/daardoor verstrekte informatie. ICEcat.biz aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor de inhoud van sites die niet door ICEcat.biz worden onderhouden en waarnaar wordt verwezen of die verwijzen naar de site(s) van ICEcat.biz.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Brengt Centralpoint bezorgkosten (verzendkosten) in rekening?
    2. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    3. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    4. Wie is Centralpoint?
    5. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    6. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    7. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    8. Hoe zit het met de garantie als een product defect gaat?
    9. Moet er worden getekend voor een levering?
    10. Welke betalingsmethoden heeft Centralpoint?
    11. Is Centralpoint veilig?
    12. Hoe maak ik een account aan?
    13. Waarom vraagt Centralpoint een vooruitbetaling?
    14. Kan ik een product retourneren?
    15. Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?
    16. Wat betekent 'wacht op autorisatie'? (81)
    17. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    18. Wat is PayPal?
    19. Hoe werkt iDEAL?
    20. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    21. Een retournummer aanvragen
    22. Ik heb een bestelling geplaatst via de telefoon. Kan ik nu op de website inloggen?
    23. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    24. Hoe kan het dat de prijs op centralpoint soms afwijkt van een prijsvergelijker?
    25. Kan ik een afspraak maken met een accountmanager?
    26. Hoe handelen wij uw ontvangen retour af?
    27. Wat betekent 'wacht op goedkeuring'? (80)
    28. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    29. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    30. Kunt u ook op een postbus afleveren?
    31. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    32. Hoe kan ik de status van mijn order nagaan?
    33. Krijg ik een vervangende hardware bij reparatie?
    34. Kunt u mij vertellen wanneer een product op voorraad komt?
    35. Hoe moet ik de producten die ik wil retourneren aanbieden?
    36. Wat zijn restockingkosten?
    37. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    38. Heeft Centralpoint een showroom?
    39. Voorwaarden voor acceptatie van een retouraanvraag
    40. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    41. Hoe werkt het als ik een product koop dat downloadable is?
    42. Wat gebeurt er met mijn order wanneer de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    43. Kan ik een product reserveren?
    44. Wat betekent de status: 'krediet beoordeling'? (85)
    45. Kan ik mijn VVV bon gebruiken bij Centralpoint?
    46. Hoe kan ik chatten met Centralpoint?
    47. Accepteert Centralpoint de E-bon als betaalmiddel?
    48. Kan ik ook contact opnemen via whatsapp ?
    49. Wat is verwijderingsbijdrage?
    50. Wat is een deelbestelling?
    51. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten? (zakelijke kopers)
    52. Worden de prijzen incl. btw of excl. btw vermeld?
    53. Wat is USB-C?
    54. Hoe werken de cashback acties?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder