• live chat of Contact of bel 024 - 209 2000
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 2.200.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 024 - 209 2000 of via WhatsApp (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)

    live chat

    Waar komt de productinformatie op de website vandaan?

    De informatie op de sites is onder meer ontleend aan de volgende informatieleveranciers:

    ICEcat editors
    Hewlett Packard
    Toshiba
    IBM

    De door ICEcat.biz verstrekte informatie is ontleend aan bronnen die betrouwbaar mogen worden geacht, doch voor de juistheid en volledigheid daarvan kan niet worden ingestaan. De verstrekte informatie is uitsluitend indicatief en kan op ieder moment zonder verdere aankondiging worden gewijzigd.

    Aan de verstrekte informatie kunnen geen rechten worden ontleend. ICEcat.biz alsook (eventuele) overige leveranciers van informatie aan deze site(s) aanvaarden geen enkele aansprakelijkheid voor de inhoud van deze site(s) en de daarop/daardoor verstrekte informatie. ICEcat.biz aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor de inhoud van sites die niet door ICEcat.biz worden onderhouden en waarnaar wordt verwezen of die verwijzen naar de site(s) van ICEcat.biz.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 024 - 209 2000 (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Brengt Centralpoint bezorgkosten (verzendkosten) in rekening?
    2. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    3. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    4. Wie is Centralpoint?
    5. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    6. Hoe zit het met de garantie als een product defect gaat?
    7. Is Centralpoint veilig?
    8. Hoe maak ik een account aan?
    9. Moet er worden getekend voor een levering?
    10. Welke betalingsmethoden heeft Centralpoint?
    11. Leveren jullie ook onder rembours?
    12. Waarom vraagt Centralpoint een vooruitbetaling?
    13. Kan ik een product retourneren?
    14. Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?
    15. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    16. Wat betekent 'wacht op autorisatie'? (81)
    17. Ik heb een bestelling geplaatst via de telefoon. Kan ik nu op de website inloggen?
    18. Hoe werkt iDEAL?
    19. Klopt de voorraad die op de website staat?
    20. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    21. Hoe kan het dat de prijs op centralpoint soms afwijkt van een prijsvergelijker?
    22. Een retournummer aanvragen
    23. Kan ik een afspraak maken met een accountmanager?
    24. Kun je ook op een postbus afleveren?
    25. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    26. Hoe kan ik de status van mijn order nagaan?
    27. Hoe handelen wij jouw ontvangen retour af?
    28. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    29. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    30. Wat betekent 'wacht op goedkeuring'? (80)
    31. Leveren jullie internationaal?
    32. Krijg ik een vervangende hardware bij reparatie?
    33. Kun je mij vertellen wanneer een product op voorraad komt?
    34. Hoe moet ik de producten die ik wil retourneren aanbieden?
    35. Heeft Centralpoint een showroom?
    36. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    37. Wat zijn restockingkosten?
    38. Voorwaarden voor acceptatie van een retouraanvraag
    39. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    40. Hoe werkt het als ik een product koop dat downloadable is?
    41. Kan ik een product reserveren?
    42. Wat betekent de status: 'krediet beoordeling'? (85)
    43. Hoe kan ik chatten met Centralpoint?
    44. Accepteert Centralpoint de E-bon als betaalmiddel?
    45. Wat is verwijderingsbijdrage?
    46. Kan ik ook contact opnemen via whatsapp ?
    47. Wat is een deelbestelling?
    48. Wat is USB-C?
    49. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten? (zakelijke kopers)
    50. Hoe werken de cashback acties?
    51. Bezorgt Centralpoint ook in het buitenland?
    52. Kan ik vanuit het buitenland bestellen?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    Of zoek in ons aanbod van meer dan 2.200.000 producten:
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder