• live chat of Contact of bel 088 - 4 300 300
  • geen verzendkosten vanaf €25,-
  • meer dan 1.000.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 of via WhatsApp (werkdagen 08:30 / 18:30 uur)
    live chat

    Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten? (zakelijke kopers)

    Heeft u suggesties of een klacht? Laat het ons per e-mail weten: klantenservice@centralpoint.nl.

    Klachten dienen volledig en duidelijk omschreven te worden ingediend bij Centralpoint.nl nadat de consument/zakelijke koper de gebreken heeft geconstateerd.

    Bij Centralpoint.nl ingediende suggesties en/of klachten worden binnen een termijn van 14 dagen, gerekend vanaf de datum van ontvangst, beantwoord. Indien een klacht een voorzienbare langere verwerkingstijd vergt, wordt door de klantenservice van Centralpoint.nl binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

    Centralpoint.nl is gecertificeerd voor het Thuiswinkel Zakelijk keurmerk. Een klacht over een product, dienst of de service van de ondernemer kan daarom eveneens worden ingediend via een klachtenformulier op de website van Thuiswinkel.org. De klacht wordt dan zowel naar de betreffende ondernemer als naar Thuiswinkel.org gestuurd.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 18:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Brengt Centralpoint.nl bezorgkosten (verzendkosten) in rekening?
    3. Is het mogelijk om op rekening te bestellen?
    4. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    5. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    6. Wie is Centralpoint.nl?
    7. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    8. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    9. Hoe zit het met de garantie als een product defect gaat?
    10. Mastercard en Visa
    11. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    12. Hoe kan ik achteraf betalen?
    13. Wanneer kan ik een retouraanvraag doen?
    14. Betalen met iDEAL
    15. Moet er worden getekend voor een levering?
    16. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    17. Welke betalingsmethoden heeft Centralpoint.nl?
    18. Is Centralpoint.nl veilig?
    19. Wat betekent 'verzonden distri'? (25)
    20. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    21. Leveren jullie ook onder rembours?
    22. Waarom vraagt Centralpoint.nl een vooruitbetaling?
    23. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    24. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    25. Kan ik een product retourneren?
    26. Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?
    27. Kan ik korting krijgen op boeken?
    28. Wat betekent 'wacht op autorisatie'? (81)
    29. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    30. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    31. Wat is PayPal?
    32. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    33. Hoe werkt iDEAL?
    34. Hoe kan ik een retouraanvraag doen?
    35. Wat is DVI?
    36. Wat betekent de status: 'verzonden'? (60)
    37. Hoe kan ik een order annuleren?
    38. Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?
    39. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    40. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    41. Een retournummer aanvragen
    42. Ik heb een bestelling geplaatst via de telefoon. Kan ik nu op de website inloggen?
    43. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    44. Hoe betaal ik met mijn PayPal-rekening?
    45. Hoe kan het dat de prijs op centralpoint.nl soms afwijkt van een prijsvergelijker?
    46. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    47. Hoe handelen wij uw ontvangen retour af?
    48. Kan ik een afspraak maken met een accountmanager?
    49. Wat betekent 'wacht op goedkeuring'? (80)
    50. Hoeveel omzet en klanten heeft Centralpoint.nl?
    51. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    52. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    53. Wat is het bezoek adres van Centralpoint.nl?
    54. Wat betekent de orderstatus: 'bestellen' (21)
    55. Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb de zending is nog niet aangekomen?
    56. Leveren jullie internationaal?
    57. Kunt u ook op een postbus afleveren?
    58. Wat betekent de orderstatus 'wordt verwerkt'? (20)
    59. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    60. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    61. Hoe kan ik de status van mijn order nagaan?
    62. Ik heb een bestelling geplaatst maar geen bevestiging gekregen?
    63. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    64. Kan ik een bestelling wijzigen?
    65. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    66. Bescherming tegen elektronische fraude
    67. Kan ik mijn notebook upgraden?
    68. Krijg ik een vervangende hardware bij reparatie?
    69. Wat betekent de status: 'deellevering'? (30)
    70. Kunt u mij vertellen wanneer een product op voorraad komt?
    71. Wat is het verschil tussen LCD en Plasma?
    72. Kan ik een boek retourneren?
    73. Ik beschik over HP special pricing. Kan ik bij jullie voor deze prijs bestellen?
    74. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    75. Krijg ik mijn geld retour?
    76. Hoe moet ik de producten die ik wil retourneren aanbieden?
    77. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    78. Wat betekent de orderstatus: 'offerte aanvraag'? (70)
    79. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    80. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    81. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    82. Wat is een barebone of barebook?
    83. Wat zijn restockingkosten?
    84. Wat doet Pivot software op een monitor?
    85. Wat gebeurt er na een retouraanvraag?
    86. Mijn order staat nog op 'status 80'?
    87. Wat betekent de orderstatus: 'credithold'? (82)
    88. Voorwaarden voor acceptatie van een retouraanvraag
    89. Wat is een s-video signaal?
    90. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    91. Hoe werkt het als ik een product koop dat downloadable is?
    92. Wat gebeurt er met mijn order wanneer de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    93. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe order?
    94. Wat betekent orderstatus: 'verzonden-onbevestigd'? (18 of 19)
    95. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint.nl?
    96. Heeft Centralpoint.nl een inpakservice?
    97. Kan ik een product reserveren?
    98. Wat is de status van mijn retourzending?
    99. Wat betekent de status: 'krediet beoordeling'? (85)
    100. Geeft Centralpoint.nl ook advies over implementatie?
    101. Kan ik mijn VVV bon gebruiken bij Centralpoint.nl?
    102. Kan een bestelling met spoed geleverd worden?
    103. Wat betekent ESD ?
    104. Hoe kan ik chatten met Centralpoint.nl?
    105. Wat betekent N/A
    106. Wat zijn refurbished producten?
    107. Accepteert Centralpoint.nl de E-bon als betaalmiddel?
    108. Kan ik ook contact opnemen via whatsapp ?
    109. Wat is verwijderingsbijdrage?
    110. Wat is een deelbestelling?
    111. Hoe werken de cashback acties?
    112. Wat is USB-C?
    113. Wat zijn refurbished producten?
    114. Wat zijn refurbished producten?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    Of zoek in ons aanbod van meer dan 1.000.000 producten:
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder