• live chat of Contact of bel 088 - 4 300 300
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 1.900.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 of via WhatsApp (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)

    live chat

    Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten? (zakelijke kopers)

    Heeft u suggesties of een klacht? Laat het ons per e-mail weten: klantenservice@centralpoint.nl.

    Klachten dienen volledig en duidelijk omschreven te worden ingediend bij Centralpoint.nl nadat de consument/zakelijke koper de gebreken heeft geconstateerd.

    Bij Centralpoint ingediende suggesties en/of klachten worden binnen een termijn van 14 dagen, gerekend vanaf de datum van ontvangst, beantwoord. Indien een klacht een voorzienbare langere verwerkingstijd vergt, wordt door de klantenservice van Centralpoint nbinnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

    Centralpoint is gecertificeerd voor het Thuiswinkel Zakelijk keurmerk. Een klacht over een product, dienst of de service van de ondernemer kan daarom eveneens worden ingediend via een klachtenformulier op de website van Thuiswinkel.org. De klacht wordt dan zowel naar de betreffende ondernemer als naar Thuiswinkel.org gestuurd.

    Als consument kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Brengt Centralpoint bezorgkosten (verzendkosten) in rekening?
    3. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    4. Is het mogelijk om op rekening te bestellen?
    5. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    6. Wie is Centralpoint?
    7. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    8. Hoe zit het met de garantie als een product defect gaat?
    9. Mastercard en Visa
    10. Wanneer kan ik een retouraanvraag doen?
    11. Betalen met iDEAL
    12. Wat betekent 'verzonden distri'? (25)
    13. Moet er worden getekend voor een levering?
    14. Is Centralpoint veilig?
    15. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    16. Welke betalingsmethoden heeft Centralpoint?
    17. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    18. Leveren jullie ook onder rembours?
    19. Waarom vraagt Centralpoint een vooruitbetaling?
    20. Kan ik korting krijgen op boeken?
    21. Kan ik een product retourneren?
    22. Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?
    23. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    24. Hoe kan ik een retouraanvraag doen?
    25. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    26. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    27. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    28. Wat betekent 'wacht op autorisatie'? (81)
    29. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    30. Wat is DVI?
    31. Hoe kan ik een order annuleren?
    32. Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?
    33. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    34. Hoe werkt iDEAL?
    35. Wat betekent de status: 'verzonden'? (60)
    36. Ik heb een bestelling geplaatst via de telefoon. Kan ik nu op de website inloggen?
    37. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    38. Een retournummer aanvragen
    39. Hoe kan het dat de prijs op centralpoint soms afwijkt van een prijsvergelijker?
    40. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    41. Kan ik een afspraak maken met een accountmanager?
    42. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    43. Wat betekent 'wacht op goedkeuring'? (80)
    44. Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb de zending is nog niet aangekomen?
    45. Hoe handelen wij uw ontvangen retour af?
    46. Wat is het bezoek adres van Centralpoint?
    47. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    48. Kunt u ook op een postbus afleveren?
    49. Leveren jullie internationaal?
    50. Wat betekent de orderstatus 'wordt verwerkt'? (20)
    51. Hoeveel omzet en klanten heeft Centralpoint?
    52. Hoe kan ik de status van mijn order nagaan?
    53. Kan ik een bestelling wijzigen?
    54. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    55. Ik heb een bestelling geplaatst maar geen bevestiging gekregen?
    56. Wat betekent de orderstatus: 'bestellen' (21)
    57. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    58. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    59. Krijg ik een vervangende hardware bij reparatie?
    60. Kunt u mij vertellen wanneer een product op voorraad komt?
    61. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    62. Wat betekent de status: 'deellevering'? (30)
    63. Ik beschik over HP special pricing. Kan ik bij jullie voor deze prijs bestellen?
    64. Kan ik mijn notebook upgraden?
    65. Bescherming tegen elektronische fraude
    66. Kan ik een boek retourneren?
    67. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    68. Wat is het verschil tussen LCD en Plasma?
    69. Hoe moet ik de producten die ik wil retourneren aanbieden?
    70. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    71. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    72. Wat betekent de orderstatus: 'offerte aanvraag'? (70)
    73. Mijn order staat nog op 'status 80'?
    74. Wat doet Pivot software op een monitor?
    75. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    76. Wat betekent de orderstatus: 'credithold'? (82)
    77. Wat is een barebone of barebook?
    78. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    79. Wat zijn restockingkosten?
    80. Wat gebeurt er na een retouraanvraag?
    81. Voorwaarden voor acceptatie van een retouraanvraag
    82. Wat is een s-video signaal?
    83. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    84. Hoe werkt het als ik een product koop dat downloadable is?
    85. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe order?
    86. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint?
    87. Wat betekent orderstatus: 'verzonden-onbevestigd'? (18 of 19)
    88. Heeft Centralpoint een inpakservice?
    89. Kan ik een product reserveren?
    90. Wat is de status van mijn retourzending?
    91. Wat betekent de status: 'krediet beoordeling'? (85)
    92. Wat betekent ESD ?
    93. Geeft Centralpoint ook advies over implementatie?
    94. Kan ik mijn VVV bon gebruiken bij Centralpoint?
    95. Kan een bestelling met spoed geleverd worden?
    96. Wat betekent N/A
    97. Wat zijn refurbished producten?
    98. Hoe kan ik chatten met Centralpoint?
    99. Accepteert Centralpoint de E-bon als betaalmiddel?
    100. Wat is verwijderingsbijdrage?
    101. Kan ik ook contact opnemen via whatsapp ?
    102. Wat is een deelbestelling?
    103. Wat is USB-C?
    104. Hoe werken de cashback acties?
    105. Wat zijn refurbished producten?
    106. Wat zijn refurbished producten?
    107. Is Centralpoint compliant aan de GDPR wetgeving?
    108. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    109. Hoe kan ik mijn Apple hardware toe laten voegen aan DEP?
    110. Wat is DEP?
    111. Kan ik vanuit het buitenland bestellen?
    112. Bezorgt Centralpoint ook in het buitenland?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    Of zoek in ons aanbod van meer dan 1.900.000 producten:
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder