• live chat of Contact of bel 088 - 4 300 300
  • geen verzendkosten vanaf €29,95
  • meer dan 1.000.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 18:30 uur)
    live chat

    Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?

    Heeft u suggesties of een klacht? Laat het ons per e-mail weten: klantenservice@centralpoint.nl.

    Klachten dienen volledig en duidelijk omschreven te worden ingediend bij Centralpoint.nl nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd.

    Bij Centralpoint.nl ingediende suggesties en/of klachten worden binnen een termijn van 14 dagen, gerekend vanaf de datum van ontvangst, beantwoord. Indien een klacht een voorzienbare langere verwerkingstijd vergt, wordt door de klantenservice van Centralpoint.nl binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

    Een klacht over een product, dienst of de service van de ondernemer kan eveneens worden ingediend via een klachtenformulier op de consumentenpagina van de website van Thuiswinkel.org, www.thuiswinkel.org. De klacht wordt dan zowel naar de betreffende ondernemer als naar Thuiswinkel.org gestuurd.

    Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).

    Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 18:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Brengt Centralpoint.nl bezorgkosten (verzendkosten) in rekening?
    3. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    4. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    5. Wie is Centralpoint.nl?
    6. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    7. Mastercard en Visa
    8. Hoe zit het met de garantie als een product defect gaat?
    9. Hoe kan ik achteraf betalen?
    10. Wanneer kan ik een retouraanvraag doen?
    11. Betalen met iDEAL
    12. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    13. Moet er worden getekend voor een levering?
    14. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    15. Welke betalingsmethoden heeft Centralpoint.nl?
    16. Is Centralpoint.nl veilig?
    17. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    18. Waarom vraagt Centralpoint.nl een vooruitbetaling?
    19. Leveren jullie ook onder rembours?
    20. Wat betekent 'verzonden distri'? (25)
    21. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    22. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    23. Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?
    24. Wat betekent 'wacht op autorisatie'? (81)
    25. Kan ik een product retourneren?
    26. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    27. Hoe werkt iDEAL?
    28. Wat is PayPal?
    29. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    30. Met digitale acceptgiro uw online bestelling betalen via AfterPay
    31. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    32. Wat is DVI?
    33. Wat betekent de status: 'verzonden'? (60)
    34. Kan ik korting krijgen op boeken?
    35. Hoe kan ik een order annuleren?
    36. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    37. Een retournummer aanvragen
    38. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    39. Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?
    40. Hoe kan ik een retouraanvraag doen?
    41. Ik heb een bestelling geplaatst via de telefoon. Kan ik nu op de website inloggen?
    42. Hoe handelen wij uw ontvangen retour af?
    43. Hoe betaal ik met mijn PayPal-rekening?
    44. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    45. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    46. Hoe kan het dat de prijs op centralpoint.nl soms afwijkt van een prijsvergelijker?
    47. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    48. Kan ik een afspraak maken met een accountmanager?
    49. Hoeveel omzet en klanten heeft Centralpoint.nl?
    50. Wat betekent 'wacht op goedkeuring'? (80)
    51. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    52. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    53. Wat betekent de orderstatus: 'bestellen' (21)
    54. Leveren jullie internationaal?
    55. Wat is het bezoekadres van Centralpoint.nl?
    56. Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb de zending is nog niet aangekomen?
    57. Hoe kan ik de status van mijn order nagaan?
    58. Kan ik mijn notebook upgraden?
    59. Wat betekent de orderstatus 'wordt verwerkt'? (20)
    60. Bescherming tegen elektronische fraude
    61. Kunt u ook op een postbus afleveren?
    62. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    63. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    64. Kan ik een boek retourneren?
    65. Wat betekent de status: 'deellevering'? (30)
    66. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    67. Kunt u mij vertellen wanneer een product op voorraad komt?
    68. Ik heb een bestelling geplaatst maar geen bevestiging gekregen?
    69. Kan ik een bestelling wijzigen?
    70. Krijg ik een vervangende hardware bij reparatie?
    71. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    72. Hoe moet ik de producten die ik wil retourneren aanbieden?
    73. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    74. Ik beschik over HP special pricing. Kan ik bij jullie voor deze prijs bestellen?
    75. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    76. Wat betekent de orderstatus: 'offerte aanvraag'? (70)
    77. Krijg ik mijn geld retour?
    78. Wat is een barebone of barebook?
    79. Wat is het verschil tussen LCD en Plasma?
    80. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    81. Wat doet Pivot software op een monitor?
    82. Wat zijn restockingkosten?
    83. Wat gebeurt er na een retouraanvraag?
    84. Wat betekent de orderstatus: 'credithold'? (82)
    85. Mijn order staat nog op 'status 80'?
    86. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    87. Voorwaarden voor acceptatie van een retouraanvraag
    88. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    89. Wat is een s-video signaal?
    90. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe order?
    91. Wat gebeurt er met mijn order wanneer de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    92. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    93. Wat betekent orderstatus: 'verzonden-onbevestigd'? (18 of 19)
    94. Heeft Centralpoint.nl een inpakservice?
    95. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint.nl?
    96. Hoe werkt het als ik een product koop dat downloadable is?
    97. Kan ik een product reserveren?
    98. Wat is de status van mijn retourzending?
    99. Wat betekent de status: 'krediet beoordeling'? (85)
    100. Geeft Centralpoint.nl ook advies over implementatie?
    101. Kan ik mijn VVV bon gebruiken bij Centralpoint.nl?
    102. Kan een bestelling met spoed geleverd worden?
    103. Wat betekent ESD ?
    104. Hoe kan ik chatten met Centralpoint.nl?
    105. Hoe zit het met de samenwerking tussen Centralpoint.nl en Bol.com?
    106. Wat zijn refurbished producten?
    107. Accepteert Centralpoint.nl de E-bon als betaalmiddel?
    108. Wat betekent N/A
    109. Hoe werken de cashback acties?
    110. Kan ik ook contact opnemen via whatsapp ?
    111. Wat is verwijderingsbijdrage?
    112. Wat zijn refurbished producten?
    113. Is Centralpoint.nl lid van Brancheorganisatie ICTWaarborg ?
    114. Wat is een deelbestelling?
    115. Wat zijn refurbished producten?
    116. Hoe kan ik de leaseovereenkomst opzeggen?
    117. Wat is precies High Service Lease
    118. Wat zijn mijn opties aan het einde van de leaseperiode?
    119. Krijg ik een garantiebewijs als ik een product lease?
    120. Hoe kan ik het maandbedrag voor een lease voldoen?
    121. Wanneer loopt de leaseperiode af?
    122. Mijn lease apparaat is defect. Wat nu?
    123. Kan ik upgraden naar een nieuw leaseproduct?
    124. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten? (zakelijke kopers)
    125. Wat is USB-C?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    Of zoek in ons aanbod van meer dan 1.000.000 producten:
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder