• live chat of Contact of bel 088 - 4 300 300
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 1.900.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 of via WhatsApp (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)

    live chat

    Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?

    Indien u een bestelling plaatst en overdag werkt of niet thuis bent, dan kunt u het pakket het beste op uw werk laten afleveren. Dit kunt u tijdens het plaatsen van uw bestelling aangeven.

    Indien u niet thuis bent, dan kan de vervoerder het pakket helaas niet afleveren. Wij verzenden met professionele vervoerders. Deze leveren echter niet buiten kantooruren. Het is niet mogelijk om uw pakket op te halen bij een postkantoor of afleverpunt.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Brengt Centralpoint bezorgkosten (verzendkosten) in rekening?
    3. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    4. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    5. Wie is Centralpoint?
    6. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    7. Hoe zit het met de garantie als een product defect gaat?
    8. Moet er worden getekend voor een levering?
    9. Is Centralpoint veilig?
    10. Welke betalingsmethoden heeft Centralpoint?
    11. Hoe maak ik een account aan?
    12. Waarom vraagt Centralpoint een vooruitbetaling?
    13. Kan ik een product retourneren?
    14. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    15. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    16. Wat betekent 'wacht op autorisatie'? (81)
    17. Hoe werkt iDEAL?
    18. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    19. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    20. Hoe handelen wij uw ontvangen retour af?
    21. Kan ik een afspraak maken met een accountmanager?
    22. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    23. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    24. Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb de zending is nog niet aangekomen?
    25. Kunt u ook op een postbus afleveren?
    26. Wat moet ik doen bij melding 'verzenden mislukt'? (05)
    27. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    28. Kan ik het afleveradres na verzending nog aanpassen?
    29. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    30. Krijg ik een vervangende hardware bij reparatie?
    31. Kunt u mij vertellen wanneer een product op voorraad komt?
    32. Hoe moet ik de producten die ik wil retourneren aanbieden?
    33. Wat zijn restockingkosten?
    34. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    35. Wat is een barebone of barebook?
    36. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    37. Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?
    38. Voorwaarden voor acceptatie van een retouraanvraag
    39. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    40. Hoe werkt het als ik een product koop dat downloadable is?
    41. Wat gebeurt er met mijn order wanneer de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    42. Kan ik een product reserveren?
    43. Wat is de status van mijn retourzending?
    44. Wat betekent de status: 'krediet beoordeling'? (85)
    45. Geeft Centralpoint ook advies over implementatie?
    46. Hoe kan ik chatten met Centralpoint?
    47. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten? (zakelijke kopers)
    48. Wat is USB-C?
    49. Hoe werken de cashback acties?
    50. Hoe kan ik mijn Apple hardware toe laten voegen aan DEP?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder