• live chat of Contact of bel 024 - 209 2000
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 2.200.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 024 - 209 2000 of via WhatsApp (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)

    live chat

    Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?

    Indien je een bestelling plaatst en overdag werkt of niet thuis bent, dan kun je het pakket het beste op jouw werk laten afleveren. Dit kan je tijdens het plaatsen van jouw bestelling aangeven.

    Indien je niet thuis bent, dan kan de vervoerder het pakket helaas niet afleveren. Wij verzenden met professionele vervoerders. Deze leveren echter niet buiten kantooruren. Het is niet mogelijk om jouw pakket op te halen bij een postkantoor of afleverpunt.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 024 - 209 2000 (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Brengt Centralpoint bezorgkosten (verzendkosten) in rekening?
    3. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    4. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    5. Wie is Centralpoint?
    6. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    7. Hoe zit het met de garantie als een product defect gaat?
    8. Is Centralpoint veilig?
    9. Hoe maak ik een account aan?
    10. Moet er worden getekend voor een levering?
    11. Welke betalingsmethoden heeft Centralpoint?
    12. Leveren jullie ook onder rembours?
    13. Waarom vraagt Centralpoint een vooruitbetaling?
    14. Kan ik een product retourneren?
    15. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    16. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    17. Wat betekent 'wacht op autorisatie'? (81)
    18. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    19. Hoe werkt iDEAL?
    20. Kan ik een afspraak maken met een accountmanager?
    21. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    22. Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb de zending is nog niet aangekomen?
    23. Kun je ook op een postbus afleveren?
    24. Wat moet ik doen bij melding 'verzenden mislukt'? (05)
    25. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    26. Hoe handelen wij jouw ontvangen retour af?
    27. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    28. Leveren jullie internationaal?
    29. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    30. Kan ik het afleveradres na verzending nog aanpassen?
    31. Krijg ik een vervangende hardware bij reparatie?
    32. Kun je mij vertellen wanneer een product op voorraad komt?
    33. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    34. Hoe moet ik de producten die ik wil retourneren aanbieden?
    35. Wat is een barebone of barebook?
    36. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    37. Optimale beveiliging tijdens jouw betaling
    38. Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?
    39. Wat zijn restockingkosten?
    40. Voorwaarden voor acceptatie van een retouraanvraag
    41. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    42. Hoe werkt het als ik een product koop dat downloadable is?
    43. Kan ik een product reserveren?
    44. Wat is de status van mijn retourzending?
    45. Wat betekent de status: 'krediet beoordeling'? (85)
    46. Geeft Centralpoint ook advies over implementatie?
    47. Hoe kan ik chatten met Centralpoint?
    48. Kan ik ook contact opnemen via whatsapp ?
    49. Wat is USB-C?
    50. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten? (zakelijke kopers)
    51. Hoe werken de cashback acties?
    52. Hoe kan ik mijn Apple hardware toe laten voegen aan DEP?
    53. Bezorgt Centralpoint ook in het buitenland?
    54. Kan ik vanuit het buitenland bestellen?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    Of zoek in ons aanbod van meer dan 2.200.000 producten:
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder