• live chat of Contact of bel 088 - 4 300 300
  • geen verzendkosten vanaf €29,95
  • meer dan 1.000.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 18:30 uur)
    live chat

    Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?

    Indien u als particulier een bestelling plaatst en overdag werkt of niet thuis bent, dan kunt u het pakket het beste op uw werk laten afleveren. Dit kunt u tijdens het plaatsen van uw bestelling aangeven.

    Indien u niet thuis bent, dan kan de vervoerder het pakket helaas niet afleveren. Wij verzenden met professionele vervoerders. Deze leveren echter niet buiten kantooruren. Het is niet mogelijk om uw pakket op te halen bij een postkantoor of afleverpunt.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 18:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Brengt Centralpoint.nl bezorgkosten (verzendkosten) in rekening?
    3. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    4. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    5. Wie is Centralpoint.nl?
    6. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    7. Hoe zit het met de garantie als een product defect gaat?
    8. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    9. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    10. Moet er worden getekend voor een levering?
    11. Welke betalingsmethoden heeft Centralpoint.nl?
    12. Is Centralpoint.nl veilig?
    13. Waarom vraagt Centralpoint.nl een vooruitbetaling?
    14. Hoe maak ik een account aan?
    15. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    16. Wat betekent 'wacht op autorisatie'? (81)
    17. Kan ik een product retourneren?
    18. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    19. Hoe werkt iDEAL?
    20. Wat is PayPal?
    21. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    22. Met digitale acceptgiro uw online bestelling betalen via AfterPay
    23. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    24. Hoe handelen wij uw ontvangen retour af?
    25. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    26. Kan ik een afspraak maken met een accountmanager?
    27. Hoeveel omzet en klanten heeft Centralpoint.nl?
    28. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    29. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    30. Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb de zending is nog niet aangekomen?
    31. Wat moet ik doen bij melding 'verzenden mislukt'? (05)
    32. Kunt u ook op een postbus afleveren?
    33. Kan ik het afleveradres na verzending nog aanpassen?
    34. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    35. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    36. Kunt u mij vertellen wanneer een product op voorraad komt?
    37. Krijg ik een vervangende hardware bij reparatie?
    38. Hoe moet ik de producten die ik wil retourneren aanbieden?
    39. Wat is een barebone of barebook?
    40. Wat zijn restockingkosten?
    41. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    42. Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?
    43. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    44. Voorwaarden voor acceptatie van een retouraanvraag
    45. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    46. Wat gebeurt er met mijn order wanneer de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    47. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    48. Hoe werkt het als ik een product koop dat downloadable is?
    49. Kan ik een product reserveren?
    50. Wat is de status van mijn retourzending?
    51. Wat betekent de status: 'krediet beoordeling'? (85)
    52. Geeft Centralpoint.nl ook advies over implementatie?
    53. Kan ik mijn VVV bon gebruiken bij Centralpoint.nl?
    54. Hoe kan ik chatten met Centralpoint.nl?
    55. Hoe werken de cashback acties?
    56. Is Centralpoint.nl lid van Brancheorganisatie ICTWaarborg ?
    57. Wat is precies High Service Lease
    58. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten? (zakelijke kopers)
    59. Worden de prijzen incl. btw of excl. btw vermeld?
    60. Wat is USB-C?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    Of zoek in ons aanbod van meer dan 1.000.000 producten:
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder