• live chat of Contact of bel 088 - 4 300 300
  • geen verzendkosten vanaf €29,95
  • meer dan 1.000.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 of via WhatsApp (werkdagen 08:30 / 18:30 uur)
    live chat

    Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?

    Retail - is de meest uitgebreide versie van het product. U koopt bijvoorbeeld een videokaart en krijgt daarbij een beschrijving, cd met software en toebehoren.

    Bulk - (los onderdeel) is nog altijd een retail product, maar deze keer zonder alle (vaak overbodige) franje, waardoor het product een stuk goedkoper wordt. Het kan echter zijn dat er in de verpakking geen kabel zit om het product aan te sluiten of dat u bijvoorbeeld de software zelf dient te downloaden van de fabrikantenwebsite.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 18:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Brengt Centralpoint.nl bezorgkosten (verzendkosten) in rekening?
    3. Is het mogelijk om op rekening te bestellen?
    4. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    5. Welke vervoerder levert mijn bestelling?
    6. Wie is Centralpoint.nl?
    7. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    8. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    9. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    10. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    11. Is Centralpoint.nl veilig?
    12. Leveren jullie ook onder rembours?
    13. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    14. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    15. Kan ik een product retourneren?
    16. Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?
    17. Wat betekent 'wacht op autorisatie'? (81)
    18. Kan ik korting krijgen op boeken?
    19. Kan ik als bedrijf op krediet kopen?
    20. Wat is PayPal?
    21. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    22. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    23. Wat is DVI?
    24. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    25. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    26. Hoe handelen wij uw ontvangen retour af?
    27. Kan ik een afspraak maken met een accountmanager?
    28. Wat houdt een manco in?
    29. Leveren jullie internationaal?
    30. Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb de zending is nog niet aangekomen?
    31. Hoe kan ik de status van mijn order nagaan?
    32. Kan ik mijn notebook upgraden?
    33. Wat betekent de status 'offerte'? (75)
    34. Krijg ik mijn geld retour?
    35. Wat betekent de orderstatus: 'offerte aanvraag'? (70)
    36. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    37. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    38. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    39. Wat is een barebone of barebook?
    40. Wat zijn restockingkosten?
    41. Wat gebeurt er na een retouraanvraag?
    42. Wat doet Pivot software op een monitor?
    43. Hoe werkt het als ik een product koop dat downloadable is?
    44. Wat gebeurt er met mijn order wanneer de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    45. Wat betekent orderstatus: 'verzonden-onbevestigd'? (18 of 19)
    46. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint.nl?
    47. Kan ik een product reserveren?
    48. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product verzonden wordt?
    49. Wat betekent de status: 'krediet beoordeling'? (85)
    50. Geeft Centralpoint.nl ook advies over implementatie?
    51. Hoe kan ik chatten met Centralpoint.nl?
    52. Wat betekent ESD ?
    53. Wat zijn refurbished producten?
    54. Wat betekent N/A
    55. Wat is een deelbestelling?
    56. Wat zijn refurbished producten?
    57. Wat zijn refurbished producten?
    58. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten? (zakelijke kopers)
    59. Worden de prijzen incl. btw of excl. btw vermeld?
    60. Wat is USB-C?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    Of zoek in ons aanbod van meer dan 1.000.000 producten:
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder