• live chat of Contact of bel 088 - 4 300 300
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 1.900.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 of via WhatsApp (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)

    live chat

    Op welke manieren worden de artikelen verzonden?

    Bij Centralpoint bestelde goederen worden per expresse verzonden. Verzending per expresse duurt gemiddeld een werkdag. Levering per expresse is mogelijk van maandag tot en met vrijdag. Kantoorartikelen met een waarde van minder dan €50 worden verzonden per TPG pakketpost. U dient rekening te houden met een levertijd van twee werkdagen.

    Verzending is altijd gratis bij Centralpoint.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    2. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    3. Welke vervoerder levert mijn bestelling?
    4. Wie is Centralpoint?
    5. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    6. Hoe zit het met de garantie als een product defect gaat?
    7. Mastercard en Visa
    8. Wanneer kan ik een retouraanvraag doen?
    9. Moet er worden getekend voor een levering?
    10. Wat betekent 'verzonden distri'? (25)
    11. Is Centralpoint veilig?
    12. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    13. Welke betalingsmethoden heeft Centralpoint?
    14. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    15. Kan ik een product retourneren?
    16. Hoe kan ik een retouraanvraag doen?
    17. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    18. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    19. Wat betekent 'wacht op autorisatie'? (81)
    20. Wat is DVI?
    21. Hoe kan ik een order annuleren?
    22. Hoe werkt iDEAL?
    23. Wat houdt een manco in?
    24. Hoe kan het dat de prijs op centralpoint soms afwijkt van een prijsvergelijker?
    25. Hoe handelen wij uw ontvangen retour af?
    26. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    27. Wat betekent de orderstatus 'wordt verwerkt'? (20)
    28. Wat moet ik doen bij melding 'verzenden mislukt'? (05)
    29. Wat betekent de status: 'deellevering'? (30)
    30. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    31. Hoe moet ik de producten die ik wil retourneren aanbieden?
    32. Wat betekent de status 'offerte'? (75)
    33. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    34. Wat betekent de status: 'goedgekeurd'? (10)
    35. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    36. Wat doet Pivot software op een monitor?
    37. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    38. Wat zijn restockingkosten?
    39. Heeft Centralpoint een showroom?
    40. Voorwaarden voor acceptatie van een retouraanvraag
    41. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    42. Wat betekent orderstatus: 'verzonden-onbevestigd'? (18 of 19)
    43. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint?
    44. Kan een bestelling met spoed geleverd worden?
    45. Wat is verwijderingsbijdrage?
    46. Wat is een deelbestelling?
    47. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten? (zakelijke kopers)
    48. Wat is USB-C?
    49. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    50. Hoe kan ik mijn Apple hardware toe laten voegen aan DEP?
    51. Wat is DEP?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder