• live chat of Contact of bel 088 - 4 300 300
  • geen verzendkosten vanaf €25,-
  • meer dan 1.900.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 of via WhatsApp (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)

    live chat

    Op welke manieren worden de artikelen verzonden?

    Bij Centralpoint.nl bestelde goederen worden per expresse verzonden. Verzending per expresse duurt gemiddeld een werkdag. Levering per expresse is mogelijk van maandag tot en met vrijdag. Kantoorartikelen met een waarde van minder dan €50 worden verzonden per TPG pakketpost. U dient rekening te houden met een levertijd van twee werkdagen.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    2. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    3. Welke vervoerder levert mijn bestelling?
    4. Wie is Centralpoint?
    5. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    6. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    7. Hoe zit het met de garantie als een product defect gaat?
    8. Mastercard en Visa
    9. Wanneer kan ik een retouraanvraag doen?
    10. Moet er worden getekend voor een levering?
    11. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    12. Welke betalingsmethoden heeft Centralpoint?
    13. Is Centralpoint veilig?
    14. Wat betekent 'verzonden distri'? (25)
    15. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    16. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    17. Kan ik een product retourneren?
    18. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    19. Wat betekent 'wacht op autorisatie'? (81)
    20. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    21. Hoe kan ik een retouraanvraag doen?
    22. Hoe werkt iDEAL?
    23. Wat is DVI?
    24. Hoe kan ik een order annuleren?
    25. Hoe kan het dat de prijs op centralpoint soms afwijkt van een prijsvergelijker?
    26. Hoe betaal ik met mijn PayPal-rekening?
    27. Wat houdt een manco in?
    28. Hoe handelen wij uw ontvangen retour af?
    29. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    30. Leveren jullie internationaal?
    31. Wat betekent de orderstatus 'wordt verwerkt'? (20)
    32. Wat moet ik doen bij melding 'verzenden mislukt'? (05)
    33. Wat betekent de status: 'deellevering'? (30)
    34. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    35. Hoe moet ik de producten die ik wil retourneren aanbieden?
    36. Wat betekent de status 'offerte'? (75)
    37. Wat betekent de status: 'goedgekeurd'? (10)
    38. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    39. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    40. Wat zijn restockingkosten?
    41. Wat doet Pivot software op een monitor?
    42. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    43. Heeft Centralpoint een showroom?
    44. Kan ik een product langsbrengen?
    45. Voorwaarden voor acceptatie van een retouraanvraag
    46. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    47. Wat gebeurt er met mijn order wanneer de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    48. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint?
    49. Wat betekent orderstatus: 'verzonden-onbevestigd'? (18 of 19)
    50. Kan een bestelling met spoed geleverd worden?
    51. Wat is verwijderingsbijdrage?
    52. Wat is een deelbestelling?
    53. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten? (zakelijke kopers)
    54. Worden de prijzen incl. btw of excl. btw vermeld?
    55. Wat is USB-C?
    56. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder