• live chat of Contact of bel 088 - 4 300 300
  • geen verzendkosten vanaf €29,95
  • meer dan 1.000.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 18:30 uur)
    live chat

    Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?

    In de praktijk is een defecte pixel nauwelijks zichtbaar met het blote oog. Het belemmert dan ook geenszins de functionaliteit van de monitor. Ondanks het streven naar een perfecte productie van LCD monitoren kan geen enkele fabrikant garanderen dat al zijn LCD panelen vrij van pixeldefecten zijn. De meeste fabrikanten zullen echter een LCD monitor omruilen of repareren wanneer er meer pixels stuk zijn dan aanvaardbaar. In de regel kunnen we stellen dat fabrikanten een 15, 17, 18 of 19 inch LCD monitor zullen vervangen bij 3 of meer defecte pixels. Voor de pixelpolicy van de monitor die u specifiek bij ons wilt kopen kunt u altijd contact met ons opnemen.

    Bij meer defecte pixels dan toegestaan neemt u contact op met de fabrikant. U ontvangt direct na inname van uw defecte monitor een vervangend exemplaar, welke u vervolgens kunt behouden. De vervangende monitor wordt uw eigendom. In uitzonderingsgevallen wordt uw eigen monitor gerepareerd door het servicecentrum van de fabrikant en zo spoedig mogelijk weer bij u afgeleverd.

    Voor consumenten (niet zakelijke aankoop) geldt voor de aangeboden fabrieksgarantie dat deze geen beperking mogen doen aan de wettelijke regels omtrent garantie en conformiteit. Via de merkenshops vindt u een groot aantal koppelingen naar de fabrikant. Niet iedere fabrikant is telefonisch bereikbaar. Sommige fabrikanten hebben een online afhandeling ingericht.

    Uiteraard kunt u te allen tijde met uw garantievragen terecht bij Centralpoint.nl Europe B.V. U kunt u vraag per email sturen aan klantenservice@centralpoint.nl.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 18:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Brengt Centralpoint.nl bezorgkosten (verzendkosten) in rekening?
    3. Is het mogelijk om op rekening te bestellen?
    4. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    5. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    6. Wie is Centralpoint.nl?
    7. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    8. Mastercard en Visa
    9. Hoe zit het met de garantie als een product defect gaat?
    10. Wanneer kan ik een retouraanvraag doen?
    11. Welke betalingsmethoden heeft Centralpoint.nl?
    12. Wat betekent 'verzonden distri'? (25)
    13. Kan ik een product retourneren?
    14. Kan ik als bedrijf op krediet kopen?
    15. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    16. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    17. Wat is DVI?
    18. Kan ik korting krijgen op boeken?
    19. Hoe kan ik een order annuleren?
    20. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    21. Hoe handelen wij uw ontvangen retour af?
    22. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    23. Hoe kan het dat de prijs op centralpoint.nl soms afwijkt van een prijsvergelijker?
    24. Hoeveel omzet en klanten heeft Centralpoint.nl?
    25. Kan ik een afspraak maken met een accountmanager?
    26. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    27. Wat houdt een manco in?
    28. Wat betekent de orderstatus 'wordt verwerkt'? (20)
    29. Hoe moet ik de producten die ik wil retourneren aanbieden?
    30. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    31. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    32. Wat is een barebone of barebook?
    33. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    34. Wat is het verschil tussen LCD en Plasma?
    35. Wat doet Pivot software op een monitor?
    36. Wat zijn restockingkosten?
    37. Voorwaarden voor acceptatie van een retouraanvraag
    38. Wat gebeurt er met mijn order wanneer de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    39. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    40. Wat betekent orderstatus: 'verzonden-onbevestigd'? (18 of 19)
    41. Heeft Centralpoint.nl een inpakservice?
    42. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint.nl?
    43. Hoe werkt het als ik een product koop dat downloadable is?
    44. Kan ik een product reserveren?
    45. Wat betekent ESD ?
    46. Wat zijn refurbished producten?
    47. Hoe werken de cashback acties?
    48. Is Centralpoint.nl lid van Brancheorganisatie ICTWaarborg ?
    49. Wat zijn refurbished producten?
    50. Wat is een deelbestelling?
    51. Wat zijn refurbished producten?
    52. Wat is precies High Service Lease
    53. Wat zijn mijn opties aan het einde van de leaseperiode?
    54. Wat is USB-C?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    Of zoek in ons aanbod van meer dan 1.000.000 producten:
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder