• live chat of Contact of bel 088 - 4 300 300
  • geen verzendkosten vanaf €29,95
  • meer dan 1.000.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 18:30 uur)
    live chat

    Met digitale acceptgiro uw online bestelling betalen via AfterPay



    AfterPay voert voor Centralpoint.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale acceptgiro van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen.Indien u kiest voor eenmalige machtiging dan zal AfterPay het bedrag van de bestelling na 5 werkdagen van het door u opgegeven rekeningnummer afschrijven. U kunt bij Centralpoint.nl betalen met een digitale acceptgiro of via eenmalige machtiging tot een bedrag van €750,00 inclusief BTW.

    Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.
    U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.

    Eerst product ontvangen, daarna pas betalen
    Achteraf betalen op internet komt helaas nog niet veel voor. Erg jammer want veel consumenten geven de voorkeur aan achteraf betalen. AfterPay maakt het mogelijk om ook online bestelling achteraf te betalen. U bestelt het product online, de webwinkel levert het product en AfterPay stuurt u achteraf een betaaloverzicht. U kunt daarna achteraf betalen door middel van papieren acceptgiro, digitale acceptgiro, automatische incasso en eenmalige machtiging.

    Keuze wanneer u betaalt
    U hoeft niet meer het volledige bedrag vooruit te betalen. U laat het product versturen en AfterPay biedt u een betaaltermijn van 14 dagen na datum betaaloverzicht. Dit geeft u de keuze te betalen op het moment dat u het beste uit komt. Handig wanneer u bijvoorbeeld op kantoor zit en niet direct uw creditcard of kaartlezer voor internetbankieren bij de hand heeft.

    Veilig en eenvoudig
    AfterPay biedt een geheel veilige betaaloptie. Betalen van de acceptgiro kan door middel van de toegestuurde acceptgiro, deze kunt u via internetbankieren of overschrijvingsformulier van uw bank betalen. De digitale acceptgiro van DigiAccept betaalt u veilig en gemakkelijk via iDEAL. Hiermee komt u in uw eigen vertrouwde bankomgeving. Met de automatische incasso of eenmalige machting weet u precies wanneer en hoeveel er van uw bankrekening wordt afgeschreven.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 18:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Brengt Centralpoint.nl bezorgkosten (verzendkosten) in rekening?
    3. Is het mogelijk om op rekening te bestellen?
    4. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    5. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    6. Welke vervoerder levert mijn bestelling?
    7. Wie is Centralpoint.nl?
    8. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    9. Mastercard en Visa
    10. Hoe zit het met de garantie als een product defect gaat?
    11. Hoe kan ik achteraf betalen?
    12. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    13. Wanneer kan ik een retouraanvraag doen?
    14. Betalen met iDEAL
    15. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    16. Moet er worden getekend voor een levering?
    17. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    18. Welke betalingsmethoden heeft Centralpoint.nl?
    19. Is Centralpoint.nl veilig?
    20. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    21. Waarom vraagt Centralpoint.nl een vooruitbetaling?
    22. Leveren jullie ook onder rembours?
    23. Wat betekent 'verzonden distri'? (25)
    24. Hoe maak ik een account aan?
    25. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    26. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    27. Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?
    28. Wat betekent 'wacht op autorisatie'? (81)
    29. Kan ik een product retourneren?
    30. Kan ik als bedrijf op krediet kopen?
    31. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    32. Wat is PayPal?
    33. Hoe werkt iDEAL?
    34. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    35. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    36. Wat is DVI?
    37. Wat betekent de status: 'verzonden'? (60)
    38. Kan ik korting krijgen op boeken?
    39. Hoe kan ik een order annuleren?
    40. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    41. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    42. Een retournummer aanvragen
    43. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    44. Hoe kan ik een retouraanvraag doen?
    45. Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?
    46. Ik heb een bestelling geplaatst via de telefoon. Kan ik nu op de website inloggen?
    47. Hoe betaal ik met mijn PayPal-rekening?
    48. Hoe handelen wij uw ontvangen retour af?
    49. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    50. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    51. Hoe kan het dat de prijs op centralpoint.nl soms afwijkt van een prijsvergelijker?
    52. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    53. Wat betekent 'wacht op goedkeuring'? (80)
    54. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint.nl?
    55. Hoeveel omzet en klanten heeft Centralpoint.nl?
    56. Kan ik een afspraak maken met een accountmanager?
    57. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    58. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    59. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    60. Wat betekent de orderstatus: 'bestellen' (21)
    61. Wat houdt een manco in?
    62. Wat is het bezoek adres van Centralpoint.nl?
    63. Leveren jullie internationaal?
    64. Wat moet ik doen bij melding 'verzenden mislukt'? (05)
    65. Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb de zending is nog niet aangekomen?
    66. Kan ik mijn notebook upgraden?
    67. Hoe kan ik de status van mijn order nagaan?
    68. Wat betekent de orderstatus 'wordt verwerkt'? (20)
    69. Kunt u ook op een postbus afleveren?
    70. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    71. Bescherming tegen elektronische fraude
    72. Ik heb een bestelling geplaatst maar geen bevestiging gekregen?
    73. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    74. Kan ik het afleveradres na verzending nog aanpassen?
    75. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    76. Wat betekent de status: 'deellevering'? (30)
    77. Kunt u mij vertellen wanneer een product op voorraad komt?
    78. Kan ik een boek retourneren?
    79. Wat betekent de status 'offerte'? (75)
    80. Krijg ik een vervangende hardware bij reparatie?
    81. Kan ik een bestelling wijzigen?
    82. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    83. Hoe moet ik de producten die ik wil retourneren aanbieden?
    84. Ik beschik over HP special pricing. Kan ik bij jullie voor deze prijs bestellen?
    85. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    86. Wat betekent de orderstatus: 'offerte aanvraag'? (70)
    87. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    88. Krijg ik mijn geld retour?
    89. Wat betekent de orderstatus: 'nieuw'? (01)
    90. Wat betekent de status: 'goedgekeurd'? (10)
    91. Wat is het verschil tussen LCD en Plasma?
    92. Wat is een barebone of barebook?
    93. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    94. Wat doet Pivot software op een monitor?
    95. Wat zijn restockingkosten?
    96. Kan ik mijn orderhistorie bekijken?
    97. Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?
    98. Wat gebeurt er na een retouraanvraag?
    99. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    100. Wat betekent de orderstatus: 'credithold'? (82)
    101. Mijn order staat nog op 'status 80'?
    102. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    103. Kan ik een product langsbrengen?
    104. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    105. Wat betekent de status: 'geannuleerd'? (90)
    106. Voorwaarden voor acceptatie van een retouraanvraag
    107. Wat is een s-video signaal?
    108. Wat gebeurt er met mijn order wanneer de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    109. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe order?
    110. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    111. Wat betekent orderstatus: 'verzonden-onbevestigd'? (18 of 19)
    112. Heeft Centralpoint.nl een inpakservice?
    113. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint.nl?
    114. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product verzonden wordt?
    115. Kan ik een product reserveren?
    116. Wat is de status van mijn retourzending?
    117. Wat betekent de status: 'krediet beoordeling'? (85)
    118. Geeft Centralpoint.nl ook advies over implementatie?
    119. Kan ik mijn VVV bon gebruiken bij Centralpoint.nl?
    120. Kan een bestelling met spoed geleverd worden?
    121. Wat betekent ESD ?
    122. Hoe kan ik chatten met Centralpoint.nl?
    123. Hoe zit het met de samenwerking tussen Centralpoint.nl en Bol.com?
    124. Wat zijn refurbished producten?
    125. Wat betekent N/A
    126. Accepteert Centralpoint.nl de E-bon als betaalmiddel?
    127. Hoe werken de cashback acties?
    128. Heeft Centralpoint.nl een RSS feed ?
    129. Kan ik ook contact opnemen via whatsapp ?
    130. Wat is verwijderingsbijdrage?
    131. Is Centralpoint.nl lid van Brancheorganisatie ICTWaarborg ?
    132. Wat zijn refurbished producten?
    133. Wat is een deelbestelling?
    134. Wat zijn refurbished producten?
    135. Hoe kan ik de leaseovereenkomst opzeggen?
    136. Wat is precies High Service Lease
    137. Wat zijn mijn opties aan het einde van de leaseperiode?
    138. Hoe kan ik het maandbedrag voor een lease voldoen?
    139. Krijg ik een garantiebewijs als ik een product lease?
    140. Mijn lease apparaat is defect. Wat nu?
    141. Wanneer loopt de leaseperiode af?
    142. Kan ik upgraden naar een nieuw leaseproduct?
    143. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten? (zakelijke kopers)
    144. Worden de prijzen incl. btw of excl. btw vermeld?
    145. Wat is USB-C?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    Of zoek in ons aanbod van meer dan 1.000.000 producten:
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder