• live chat of Contact of bel 088 - 4 300 300
  • geen verzendkosten vanaf €29,95
  • meer dan 1.000.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 18:30 uur)
    live chat

    Met digitale acceptgiro uw online bestelling betalen via AfterPay



    AfterPay voert voor Centralpoint.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale acceptgiro van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen.Indien u kiest voor eenmalige machtiging dan zal AfterPay het bedrag van de bestelling na 5 werkdagen van het door u opgegeven rekeningnummer afschrijven. U kunt bij Centralpoint.nl betalen met een digitale acceptgiro of via eenmalige machtiging tot een bedrag van €750,00 inclusief BTW.

    Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.
    U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.

    Eerst product ontvangen, daarna pas betalen
    Achteraf betalen op internet komt helaas nog niet veel voor. Erg jammer want veel consumenten geven de voorkeur aan achteraf betalen. AfterPay maakt het mogelijk om ook online bestelling achteraf te betalen. U bestelt het product online, de webwinkel levert het product en AfterPay stuurt u achteraf een betaaloverzicht. U kunt daarna achteraf betalen door middel van papieren acceptgiro, digitale acceptgiro, automatische incasso en eenmalige machtiging.

    Keuze wanneer u betaalt
    U hoeft niet meer het volledige bedrag vooruit te betalen. U laat het product versturen en AfterPay biedt u een betaaltermijn van 14 dagen na datum betaaloverzicht. Dit geeft u de keuze te betalen op het moment dat u het beste uit komt. Handig wanneer u bijvoorbeeld op kantoor zit en niet direct uw creditcard of kaartlezer voor internetbankieren bij de hand heeft.

    Veilig en eenvoudig
    AfterPay biedt een geheel veilige betaaloptie. Betalen van de acceptgiro kan door middel van de toegestuurde acceptgiro, deze kunt u via internetbankieren of overschrijvingsformulier van uw bank betalen. De digitale acceptgiro van DigiAccept betaalt u veilig en gemakkelijk via iDEAL. Hiermee komt u in uw eigen vertrouwde bankomgeving. Met de automatische incasso of eenmalige machting weet u precies wanneer en hoeveel er van uw bankrekening wordt afgeschreven.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 18:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Brengt Centralpoint.nl bezorgkosten (verzendkosten) in rekening?
    3. Is het mogelijk om op rekening te bestellen?
    4. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    5. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    6. Welke vervoerder levert mijn bestelling?
    7. Wie is Centralpoint.nl?
    8. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    9. Hoe zit het met de garantie als een product defect gaat?
    10. Mastercard en Visa
    11. Hoe kan ik achteraf betalen?
    12. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    13. Wanneer kan ik een retouraanvraag doen?
    14. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    15. Betalen met iDEAL
    16. Moet er worden getekend voor een levering?
    17. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    18. Welke betalingsmethoden heeft Centralpoint.nl?
    19. Is Centralpoint.nl veilig?
    20. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    21. Waarom vraagt Centralpoint.nl een vooruitbetaling?
    22. Leveren jullie ook onder rembours?
    23. Wat betekent 'verzonden distri'? (25)
    24. Hoe maak ik een account aan?
    25. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    26. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    27. Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?
    28. Kan ik een product retourneren?
    29. Wat betekent 'wacht op autorisatie'? (81)
    30. Kan ik als bedrijf op krediet kopen?
    31. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    32. Wat is PayPal?
    33. Hoe werkt iDEAL?
    34. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    35. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    36. Kan ik korting krijgen op boeken?
    37. Wat betekent de status: 'verzonden'? (60)
    38. Wat is DVI?
    39. Hoe kan ik een order annuleren?
    40. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    41. Hoe kan ik een retouraanvraag doen?
    42. Een retournummer aanvragen
    43. Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?
    44. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    45. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    46. Ik heb een bestelling geplaatst via de telefoon. Kan ik nu op de website inloggen?
    47. Hoe betaal ik met mijn PayPal-rekening?
    48. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    49. Hoe kan het dat de prijs op centralpoint.nl soms afwijkt van een prijsvergelijker?
    50. Hoe handelen wij uw ontvangen retour af?
    51. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint.nl?
    52. Wat betekent 'wacht op goedkeuring'? (80)
    53. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    54. Hoeveel omzet en klanten heeft Centralpoint.nl?
    55. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    56. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    57. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    58. Kan ik een afspraak maken met een accountmanager?
    59. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    60. Wat houdt een manco in?
    61. Wat betekent de orderstatus: 'bestellen' (21)
    62. Wat is het bezoek adres van Centralpoint.nl?
    63. Leveren jullie internationaal?
    64. Wat moet ik doen bij melding 'verzenden mislukt'? (05)
    65. Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb de zending is nog niet aangekomen?
    66. Kan ik mijn notebook upgraden?
    67. Wat betekent de orderstatus 'wordt verwerkt'? (20)
    68. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    69. Ik heb een bestelling geplaatst maar geen bevestiging gekregen?
    70. Kunt u ook op een postbus afleveren?
    71. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    72. Hoe kan ik de status van mijn order nagaan?
    73. Wat is het verschil tussen LCD en Plasma?
    74. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    75. Kan ik het afleveradres na verzending nog aanpassen?
    76. Bescherming tegen elektronische fraude
    77. Kan ik een bestelling wijzigen?
    78. Kunt u mij vertellen wanneer een product op voorraad komt?
    79. Wat betekent de status: 'deellevering'? (30)
    80. Kan ik een boek retourneren?
    81. Hoe moet ik de producten die ik wil retourneren aanbieden?
    82. Krijg ik een vervangende hardware bij reparatie?
    83. Wat betekent de status 'offerte'? (75)
    84. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    85. Wat betekent de orderstatus: 'offerte aanvraag'? (70)
    86. Ik beschik over HP special pricing. Kan ik bij jullie voor deze prijs bestellen?
    87. Krijg ik mijn geld retour?
    88. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    89. Wat betekent de status: 'goedgekeurd'? (10)
    90. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    91. Wat betekent de orderstatus: 'nieuw'? (01)
    92. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    93. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    94. Wat is een barebone of barebook?
    95. Wat doet Pivot software op een monitor?
    96. Kan ik mijn orderhistorie bekijken?
    97. Wat zijn restockingkosten?
    98. Wat gebeurt er na een retouraanvraag?
    99. Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?
    100. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    101. Wat betekent de orderstatus: 'credithold'? (82)
    102. Mijn order staat nog op 'status 80'?
    103. Wat is een s-video signaal?
    104. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    105. Wat betekent de status: 'geannuleerd'? (90)
    106. Kan ik een product langsbrengen?
    107. Voorwaarden voor acceptatie van een retouraanvraag
    108. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    109. Wat gebeurt er met mijn order wanneer de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    110. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe order?
    111. Wat betekent orderstatus: 'verzonden-onbevestigd'? (18 of 19)
    112. Heeft Centralpoint.nl een inpakservice?
    113. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint.nl?
    114. Kan ik een product reserveren?
    115. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product verzonden wordt?
    116. Wat is de status van mijn retourzending?
    117. Wat betekent de status: 'krediet beoordeling'? (85)
    118. Geeft Centralpoint.nl ook advies over implementatie?
    119. Kan ik mijn VVV bon gebruiken bij Centralpoint.nl?
    120. Kan een bestelling met spoed geleverd worden?
    121. Wat betekent ESD ?
    122. Hoe kan ik chatten met Centralpoint.nl?
    123. Wat zijn refurbished producten?
    124. Accepteert Centralpoint.nl de E-bon als betaalmiddel?
    125. Wat betekent N/A
    126. Heeft Centralpoint.nl een RSS feed ?
    127. Kan ik ook contact opnemen via whatsapp ?
    128. Is Centralpoint.nl lid van Brancheorganisatie ICTWaarborg ?
    129. Wat is verwijderingsbijdrage?
    130. Hoe werken de cashback acties?
    131. Wat is een deelbestelling?
    132. Wat zijn refurbished producten?
    133. Wat zijn refurbished producten?
    134. Wat is precies High Service Lease
    135. Hoe kan ik de leaseovereenkomst opzeggen?
    136. Hoe kan ik het maandbedrag voor een lease voldoen?
    137. Krijg ik een garantiebewijs als ik een product lease?
    138. Wanneer loopt de leaseperiode af?
    139. Mijn lease apparaat is defect. Wat nu?
    140. Kan ik upgraden naar een nieuw leaseproduct?
    141. Wat zijn mijn opties aan het einde van de leaseperiode?
    142. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten? (zakelijke kopers)
    143. Worden de prijzen incl. btw of excl. btw vermeld?
    144. Wat is USB-C?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    Of zoek in ons aanbod van meer dan 1.000.000 producten:
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder