• live chat of Contact of bel 088 - 4 300 300
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 1.900.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 of via WhatsApp (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)

    live chat

    Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites

    Als u een computer met vooraf geïnstalleerde software hebt aangeschaft, bevindt de licentieaanduiding zich bij de productcode van 25 tekens. De locatie van uw productcode is afhankelijk van uw type gebruiksrechtovereenkomst.

    Als u de software is geleverd in een doorzichtige doos omhuld met cellofaan, zijn de drie letters van de licentieaanduiding opgenomen in de productcode van 25 tekens die op de achterzijde van de doos met de verpakte software is geplakt.

    OEM: de licentieaanduiding staat naast de productnaam op het Certificate of Authenticity (Certificaat van Echtheid) dat zich op de achterzijde van de kartonnen map in de computerdoos bevindt.

    MLK: als u apart van de aangeschafte computer die is aangeduid als “Office Ready”, een Medialess License Kit hebt aangeschaft als licentie voor het product, kan de licentieaanduiding worden gevonden in de buurt van de productnaam op het certificaat van echtheid dat achterop de kaart is bevestigd met de tekst “Remove this Card. Product key is behind this card." (Verwijder deze kaart. Productcode bevindt zich achter deze kaart.) aan de binnenzijde van de voorkant van de doos voor de MLK.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Brengt Centralpoint bezorgkosten (verzendkosten) in rekening?
    3. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    4. Is het mogelijk om op rekening te bestellen?
    5. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    6. Wie is Centralpoint?
    7. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    8. Hoe zit het met de garantie als een product defect gaat?
    9. Mastercard en Visa
    10. Wanneer kan ik een retouraanvraag doen?
    11. Betalen met iDEAL
    12. Moet er worden getekend voor een levering?
    13. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    14. Is Centralpoint veilig?
    15. Welke betalingsmethoden heeft Centralpoint?
    16. Wat betekent 'verzonden distri'? (25)
    17. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    18. Leveren jullie ook onder rembours?
    19. Waarom vraagt Centralpoint een vooruitbetaling?
    20. Kan ik een product retourneren?
    21. Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?
    22. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    23. Kan ik korting krijgen op boeken?
    24. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    25. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    26. Wat betekent 'wacht op autorisatie'? (81)
    27. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    28. Hoe kan ik een retouraanvraag doen?
    29. Hoe werkt iDEAL?
    30. Wat is DVI?
    31. Hoe kan ik een order annuleren?
    32. Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?
    33. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    34. Wat betekent de status: 'verzonden'? (60)
    35. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    36. Een retournummer aanvragen
    37. Ik heb een bestelling geplaatst via de telefoon. Kan ik nu op de website inloggen?
    38. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    39. Hoe kan het dat de prijs op centralpoint soms afwijkt van een prijsvergelijker?
    40. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    41. Hoeveel omzet en klanten heeft Centralpoint?
    42. Kan ik een afspraak maken met een accountmanager?
    43. Wat betekent 'wacht op goedkeuring'? (80)
    44. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    45. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    46. Wat is het bezoek adres van Centralpoint?
    47. Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb de zending is nog niet aangekomen?
    48. Wat betekent de orderstatus 'wordt verwerkt'? (20)
    49. Leveren jullie internationaal?
    50. Wat betekent de orderstatus: 'bestellen' (21)
    51. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    52. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    53. Hoe kan ik de status van mijn order nagaan?
    54. Ik heb een bestelling geplaatst maar geen bevestiging gekregen?
    55. Kan ik een bestelling wijzigen?
    56. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    57. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    58. Kan ik mijn notebook upgraden?
    59. Wat betekent de status: 'deellevering'? (30)
    60. Bescherming tegen elektronische fraude
    61. Kunt u mij vertellen wanneer een product op voorraad komt?
    62. Krijg ik een vervangende hardware bij reparatie?
    63. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    64. Ik beschik over HP special pricing. Kan ik bij jullie voor deze prijs bestellen?
    65. Wat is het verschil tussen LCD en Plasma?
    66. Kan ik een boek retourneren?
    67. Hoe moet ik de producten die ik wil retourneren aanbieden?
    68. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    69. Wat betekent de orderstatus: 'offerte aanvraag'? (70)
    70. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    71. Wat zijn restockingkosten?
    72. Mijn order staat nog op 'status 80'?
    73. Wat doet Pivot software op een monitor?
    74. Wat is een barebone of barebook?
    75. Wat gebeurt er na een retouraanvraag?
    76. Wat betekent de orderstatus: 'credithold'? (82)
    77. Voorwaarden voor acceptatie van een retouraanvraag
    78. Wat is een s-video signaal?
    79. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    80. Wat gebeurt er met mijn order wanneer de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    81. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe order?
    82. Wat betekent orderstatus: 'verzonden-onbevestigd'? (18 of 19)
    83. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint?
    84. Heeft Centralpoint een inpakservice?
    85. Kan ik een product reserveren?
    86. Wat is de status van mijn retourzending?
    87. Wat betekent de status: 'krediet beoordeling'? (85)
    88. Geeft Centralpoint ook advies over implementatie?
    89. Kan ik mijn VVV bon gebruiken bij Centralpoint?
    90. Kan een bestelling met spoed geleverd worden?
    91. Wat betekent ESD ?
    92. Hoe kan ik chatten met Centralpoint?
    93. Wat betekent N/A
    94. Wat zijn refurbished producten?
    95. Accepteert Centralpoint de E-bon als betaalmiddel?
    96. Kan ik ook contact opnemen via whatsapp ?
    97. Wat is verwijderingsbijdrage?
    98. Wat is een deelbestelling?
    99. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten? (zakelijke kopers)
    100. Wat is USB-C?
    101. Hoe werken de cashback acties?
    102. Wat zijn refurbished producten?
    103. Wat zijn refurbished producten?
    104. Is Centralpoint compliant aan de GDPR wetgeving?
    105. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder