• live chat of Contact of bel 088 - 4 300 300
  • geen verzendkosten vanaf €29,95
  • meer dan 1.000.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 18:30 uur)
    live chat

    Krijg ik mijn geld retour?

    Indien u een product heeft geretourneerd zal nadat het product in goede staat is bevonden/ontvangen tot terugbetaling worden overgegaan. In geval van een creditcard of Paypalbetaling zal het geld worden gestorneerd. In alle andere gevallen zal u gevraagd worden uw bankgegevens aan ons door te geven om tot terugbetaling te kunnen overgaan. Het terugbetalen vindt binnen 14 dagen plaats.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 18:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    2. Wie is Centralpoint.nl?
    3. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    4. Hoe zit het met de garantie als een product defect gaat?
    5. Mastercard en Visa
    6. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    7. Welke betalingsmethoden heeft Centralpoint.nl?
    8. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    9. Hoe maak ik een account aan?
    10. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    11. Kan ik een product retourneren?
    12. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    13. Wat is PayPal?
    14. Kan ik korting krijgen op boeken?
    15. Hoe kan ik een order annuleren?
    16. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    17. Hoe kan het dat de prijs op centralpoint.nl soms afwijkt van een prijsvergelijker?
    18. Hoe handelen wij uw ontvangen retour af?
    19. Wat houdt een manco in?
    20. Kan ik mijn notebook upgraden?
    21. Kunt u mij vertellen wanneer een product op voorraad komt?
    22. Krijg ik een vervangende hardware bij reparatie?
    23. Hoe moet ik de producten die ik wil retourneren aanbieden?
    24. Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?
    25. Mijn order staat nog op 'status 80'?
    26. Kan ik een product langsbrengen?
    27. Wat is de status van mijn retourzending?
    28. Wat betekent de status: 'krediet beoordeling'? (85)
    29. Geeft Centralpoint.nl ook advies over implementatie?
    30. Kan een bestelling met spoed geleverd worden?
    31. Wat betekent ESD ?
    32. Kan ik ook contact opnemen via whatsapp ?
    33. Hoe werken de cashback acties?
    34. Wat is precies High Service Lease
    35. Krijg ik een garantiebewijs als ik een product lease?
    36. Mijn lease apparaat is defect. Wat nu?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    Of zoek in ons aanbod van meer dan 1.000.000 producten:
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder