• live chat of Contact of bel 088 - 4 300 300
  • geen verzendkosten vanaf €29,95
  • meer dan 1.000.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 18:30 uur)
    live chat

    Krijg ik een vervangende hardware bij reparatie?

    Wij kunnen u geen vervangende hardware leveren tijdens de reparatie van uw hardware. In het geval van defecten zal Centralpoint.nl zich in redelijkheid inspannen om uw apparatuur te laten repareren volgens de voorwaarden van de betreffende fabrieksgarantie.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 18:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Brengt Centralpoint.nl bezorgkosten (verzendkosten) in rekening?
    3. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    4. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    5. Wie is Centralpoint.nl?
    6. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    7. Mastercard en Visa
    8. Hoe zit het met de garantie als een product defect gaat?
    9. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    10. Wanneer kan ik een retouraanvraag doen?
    11. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    12. Moet er worden getekend voor een levering?
    13. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    14. Welke betalingsmethoden heeft Centralpoint.nl?
    15. Is Centralpoint.nl veilig?
    16. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    17. Hoe maak ik een account aan?
    18. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    19. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    20. Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?
    21. Wat betekent 'wacht op autorisatie'? (81)
    22. Kan ik een product retourneren?
    23. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    24. Hoe werkt iDEAL?
    25. Met digitale acceptgiro uw online bestelling betalen via AfterPay
    26. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    27. Wat is DVI?
    28. Kan ik korting krijgen op boeken?
    29. Hoe kan ik een order annuleren?
    30. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    31. Een retournummer aanvragen
    32. Ik heb een bestelling geplaatst via de telefoon. Kan ik nu op de website inloggen?
    33. Hoe handelen wij uw ontvangen retour af?
    34. Hoe betaal ik met mijn PayPal-rekening?
    35. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    36. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    37. Hoeveel omzet en klanten heeft Centralpoint.nl?
    38. Wat betekent 'wacht op goedkeuring'? (80)
    39. Kan ik een afspraak maken met een accountmanager?
    40. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint.nl?
    41. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    42. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    43. Wat houdt een manco in?
    44. Wat is het bezoekadres van Centralpoint.nl?
    45. Wat moet ik doen bij melding 'verzenden mislukt'? (05)
    46. Kan ik mijn notebook upgraden?
    47. Hoe kan ik de status van mijn order nagaan?
    48. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    49. Kunt u mij vertellen wanneer een product op voorraad komt?
    50. Wat betekent de status: 'deellevering'? (30)
    51. Ik beschik over HP special pricing. Kan ik bij jullie voor deze prijs bestellen?
    52. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    53. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    54. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    55. Krijg ik mijn geld retour?
    56. Wat is het verschil tussen LCD en Plasma?
    57. Wat zijn restockingkosten?
    58. Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?
    59. Heeft Centralpoint.nl een showroom?
    60. Mijn order staat nog op 'status 80'?
    61. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    62. Kan ik een product langsbrengen?
    63. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    64. Wat is een s-video signaal?
    65. Wat gebeurt er met mijn order wanneer de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    66. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe order?
    67. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    68. Wat betekent orderstatus: 'verzonden-onbevestigd'? (18 of 19)
    69. Hoe werkt het als ik een product koop dat downloadable is?
    70. Wat is de status van mijn retourzending?
    71. Wat betekent de status: 'krediet beoordeling'? (85)
    72. Geeft Centralpoint.nl ook advies over implementatie?
    73. Kan ik mijn VVV bon gebruiken bij Centralpoint.nl?
    74. Kan een bestelling met spoed geleverd worden?
    75. Wat betekent ESD ?
    76. Hoe zit het met de samenwerking tussen Centralpoint.nl en Bol.com?
    77. Wat zijn refurbished producten?
    78. Accepteert Centralpoint.nl de E-bon als betaalmiddel?
    79. Hoe werken de cashback acties?
    80. Kan ik ook contact opnemen via whatsapp ?
    81. Wat is verwijderingsbijdrage?
    82. Is Centralpoint.nl lid van Brancheorganisatie ICTWaarborg ?
    83. Wat zijn refurbished producten?
    84. Wat zijn refurbished producten?
    85. Wat is precies High Service Lease
    86. Is leasen bij Centralpoint altijd mogelijk?
    87. Wat zijn mijn opties aan het einde van de leaseperiode?
    88. Krijg ik een garantiebewijs als ik een product lease?
    89. Mijn lease apparaat is defect. Wat nu?
    90. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten? (zakelijke kopers)
    91. Worden de prijzen incl. btw of excl. btw vermeld?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    Of zoek in ons aanbod van meer dan 1.000.000 producten:
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder