• live chat of Contact of bel 088 - 4 300 300
  • geen verzendkosten vanaf €29,95
  • meer dan 1.000.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 18:30 uur)
    live chat

    Kan ik upgraden naar een nieuw leaseproduct?

    Uw leaseproduct vervangen voor een nieuwer model is in veel gevallen mogelijk:

    Heeft u een overeenkomst van 3 jaar? Dan kunt u na 2 jaar uw product omruilen voor een nieuw model.
    Heeft u een overeenkomst van 5 jaar? Dan kunt u na 3 jaar uw product omruilen voor een nieuw model.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 18:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    2. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    3. Welke vervoerder levert mijn bestelling?
    4. Wie is Centralpoint.nl?
    5. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    6. Hoe zit het met de garantie als een product defect gaat?
    7. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    8. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    9. Welke betalingsmethoden heeft Centralpoint.nl?
    10. Is Centralpoint.nl veilig?
    11. Hoe maak ik een account aan?
    12. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    13. Kan ik als bedrijf op krediet kopen?
    14. Kan ik een product retourneren?
    15. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    16. Hoe werkt iDEAL?
    17. Wat is PayPal?
    18. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    19. Met digitale acceptgiro uw online bestelling betalen via AfterPay
    20. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    21. Wat is DVI?
    22. Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?
    23. Hoe kan ik een retouraanvraag doen?
    24. Ik heb een bestelling geplaatst via de telefoon. Kan ik nu op de website inloggen?
    25. Kan ik een afspraak maken met een accountmanager?
    26. Hoeveel omzet en klanten heeft Centralpoint.nl?
    27. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    28. Wat houdt een manco in?
    29. Wat moet ik doen bij melding 'verzenden mislukt'? (05)
    30. Hoe kan ik de status van mijn order nagaan?
    31. Kan ik mijn notebook upgraden?
    32. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    33. Hoe moet ik de producten die ik wil retourneren aanbieden?
    34. Wat betekent de orderstatus: 'nieuw'? (01)
    35. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    36. Wat doet Pivot software op een monitor?
    37. Wat zijn restockingkosten?
    38. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    39. Wat is het verschil tussen LCD en Plasma?
    40. Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?
    41. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe order?
    42. Wat betekent orderstatus: 'verzonden-onbevestigd'? (18 of 19)
    43. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    44. Hoe werkt het als ik een product koop dat downloadable is?
    45. Wat is de status van mijn retourzending?
    46. Geeft Centralpoint.nl ook advies over implementatie?
    47. Wat betekent ESD ?
    48. Hoe zit het met de samenwerking tussen Centralpoint.nl en Bol.com?
    49. Wat zijn refurbished producten?
    50. Heeft Centralpoint.nl een RSS feed ?
    51. Wat zijn refurbished producten?
    52. Wat is een deelbestelling?
    53. Wat zijn refurbished producten?
    54. Hoe kan ik de leaseovereenkomst opzeggen?
    55. Wat is precies High Service Lease
    56. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten? (zakelijke kopers)
    57. Worden de prijzen incl. btw of excl. btw vermeld?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    Of zoek in ons aanbod van meer dan 1.000.000 producten:
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder