• live chat of Contact of bel 088 - 4 300 300
  • geen verzendkosten vanaf €25,-
  • meer dan 1.900.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 of via WhatsApp (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)

    live chat

    Kan ik ook contact opnemen via whatsapp ?

    U kunt tijdens werkdagen van 08:30 t/m 17:30 met ons whatsappen en krijgt u direct antwoord.
    Om een whatsapp bericht te starten klikt u op de CONTACT knop rechts op de website en kiest u voor Whatsapp. Na het invullen van uw eigen 06 nummer starten wij het Whatsapp gesprek.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Brengt Centralpoint bezorgkosten (verzendkosten) in rekening?
    3. Is het mogelijk om op rekening te bestellen?
    4. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    5. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    6. Wie is Centralpoint?
    7. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    8. Hoe zit het met de garantie als een product defect gaat?
    9. Hoe kan ik achteraf betalen?
    10. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    11. Welke betalingsmethoden heeft Centralpoint?
    12. Is Centralpoint veilig?
    13. Leveren jullie ook onder rembours?
    14. Waarom vraagt Centralpoint een vooruitbetaling?
    15. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    16. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    17. Kan ik korting krijgen op boeken?
    18. Kan ik als bedrijf op krediet kopen?
    19. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    20. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    21. Wat is PayPal?
    22. Hoe werkt iDEAL?
    23. Wat is DVI?
    24. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    25. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    26. Ik heb een bestelling geplaatst via de telefoon. Kan ik nu op de website inloggen?
    27. Hoe kan het dat de prijs op centralpoint soms afwijkt van een prijsvergelijker?
    28. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    29. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint?
    30. Kan ik een afspraak maken met een accountmanager?
    31. Hoe handelen wij uw ontvangen retour af?
    32. Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb de zending is nog niet aangekomen?
    33. Leveren jullie internationaal?
    34. Kunt u ook op een postbus afleveren?
    35. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    36. Hoe kan ik de status van mijn order nagaan?
    37. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    38. Ik heb een bestelling geplaatst maar geen bevestiging gekregen?
    39. Kan ik mijn notebook upgraden?
    40. Kunt u mij vertellen wanneer een product op voorraad komt?
    41. Ik beschik over HP special pricing. Kan ik bij jullie voor deze prijs bestellen?
    42. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    43. Wat betekent de orderstatus: 'nieuw'? (01)
    44. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    45. Wat doet Pivot software op een monitor?
    46. Wat is een barebone of barebook?
    47. Wat betekent de orderstatus: 'credithold'? (82)
    48. Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?
    49. Voorwaarden voor acceptatie van een retouraanvraag
    50. Kan ik een product reserveren?
    51. Wat is de status van mijn retourzending?
    52. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint?
    53. Geeft Centralpoint ook advies over implementatie?
    54. Kan een bestelling met spoed geleverd worden?
    55. Is er een overzicht van e-mailadressen van Centralpoint?
    56. Wat betekent ESD ?
    57. Hoe kan ik chatten met Centralpoint?
    58. Wat betekent N/A
    59. Wat zijn refurbished producten?
    60. Heeft Centralpoint een RSS feed ?
    61. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten? (zakelijke kopers)
    62. Worden de prijzen incl. btw of excl. btw vermeld?
    63. Wat is USB-C?
    64. Wat zijn refurbished producten?
    65. Wat zijn refurbished producten?
    66. Is Centralpoint compliant aan de GDPR wetgeving?
    67. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder