• live chat of Contact of bel 024 - 209 2000
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 2.200.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Nieuwsbrief
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 024 - 209 2000 of via WhatsApp (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)

    live chat

    Kan ik ook contact opnemen via whatsapp ?

    Je kunt tijdens werkdagen van 08:30 t/m 17:30 met ons whatsappen, waarbij je direct antwoord krijgt.
    Om een whatsapp bericht te starten, klik je op de CONTACT knop rechts op de website en kies je voor Whatsapp, of je whatsappt naar +3124 - 209 2000

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 024 - 209 2000 (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Brengt Centralpoint bezorgkosten (verzendkosten) in rekening?
    3. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    4. Is het mogelijk om op rekening te bestellen?
    5. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    6. Wie is Centralpoint?
    7. Hoe zit het met de garantie als een product defect gaat?
    8. Is Centralpoint veilig?
    9. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    10. Welke betalingsmethoden heeft Centralpoint?
    11. Leveren jullie ook onder rembours?
    12. Waarom vraagt Centralpoint een vooruitbetaling?
    13. Kan ik korting krijgen op boeken?
    14. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    15. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    16. Wat is DVI?
    17. Kan ik als bedrijf op krediet kopen?
    18. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    19. Wat betekent 'wacht op autorisatie'? (81)
    20. Hoe kan ik een order annuleren?
    21. Ik heb een bestelling geplaatst via de telefoon. Kan ik nu op de website inloggen?
    22. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    23. Hoe werkt iDEAL?
    24. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    25. Hoe kan het dat de prijs op centralpoint soms afwijkt van een prijsvergelijker?
    26. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint?
    27. Kan ik een afspraak maken met een accountmanager?
    28. Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb de zending is nog niet aangekomen?
    29. Kun je ook op een postbus afleveren?
    30. Hoe kan ik de status van mijn order nagaan?
    31. Hoe handelen wij jouw ontvangen retour af?
    32. Hoeveel omzet en klanten heeft Centralpoint?
    33. Leveren jullie internationaal?
    34. Ik heb een bestelling geplaatst maar geen bevestiging gekregen?
    35. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    36. Ik beschik over HP special pricing. Kan ik bij jullie voor deze prijs bestellen?
    37. Kun je mij vertellen wanneer een product op voorraad komt?
    38. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    39. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    40. Kan ik mijn notebook upgraden?
    41. Wat doet Pivot software op een monitor?
    42. Wat betekent de orderstatus: 'credithold'? (82)
    43. Wat is een barebone of barebook?
    44. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    45. Wat betekent de orderstatus: 'nieuw'? (01)
    46. Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?
    47. Voorwaarden voor acceptatie van een retouraanvraag
    48. Kan ik een product reserveren?
    49. Wat is de status van mijn retourzending?
    50. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint?
    51. Wat betekent ESD ?
    52. Geeft Centralpoint ook advies over implementatie?
    53. Wat betekent N/A
    54. Kan een bestelling met spoed geleverd worden?
    55. Wat zijn refurbished producten?
    56. Hoe kan ik chatten met Centralpoint?
    57. Heeft Centralpoint een RSS feed ?
    58. Is er een overzicht van e-mailadressen van Centralpoint?
    59. Wat is USB-C?
    60. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten? (zakelijke kopers)
    61. Wat zijn refurbished producten?
    62. Wat zijn refurbished producten?
    63. Is Centralpoint compliant aan de GDPR wetgeving?
    64. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    65. Wat is DEP?
    66. Kan ik vanuit het buitenland bestellen?
    67. Bezorgt Centralpoint ook in het buitenland?
    68. Thuiskopieheffing voor o.a. smartphones wordt verhoogd
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    Of zoek in ons aanbod van meer dan 2.200.000 producten:
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder