• live chat of Contact of bel 088 - 4 300 300
  • geen verzendkosten vanaf €29,95
  • meer dan 1.000.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 18:30 uur)
    live chat

    Kan ik ook contact opnemen via whatsapp ?

    U kunt tijdens werkdagen van 08:30 t/m 19:30 met ons whatsappen en krijgt u direct antwoord.
    Om een whatsapp bericht te starten klikt u op de CONTACT knop rechts op de website en kiest u voor Whatsapp. Na het invullen van uw eigen 06 nummer starten wij het Whatsapp gesprek.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 18:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Brengt Centralpoint.nl bezorgkosten (verzendkosten) in rekening?
    3. Is het mogelijk om op rekening te bestellen?
    4. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    5. Hoe moet ik betalen?
    6. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    7. Wie is Centralpoint.nl?
    8. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    9. Hoe zit het met de garantie als een product defect gaat?
    10. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    11. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    12. Welke betalingsmethoden heeft Centralpoint.nl?
    13. Is Centralpoint.nl veilig?
    14. Leveren jullie ook onder rembours?
    15. Waarom vraagt Centralpoint.nl een vooruitbetaling?
    16. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    17. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    18. Kan ik als bedrijf op krediet kopen?
    19. Hoe werkt iDEAL?
    20. Wat is PayPal?
    21. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    22. Met digitale acceptgiro uw online bestelling betalen via AfterPay
    23. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    24. Wat is DVI?
    25. Kan ik korting krijgen op boeken?
    26. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    27. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    28. Ik heb een bestelling geplaatst via de telefoon. Kan ik nu op de website inloggen?
    29. Hoe handelen wij uw ontvangen retour af?
    30. Hoe betaal ik met mijn PayPal-rekening?
    31. Hoe kan het dat de prijs op centralpoint.nl soms afwijkt van een prijsvergelijker?
    32. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint.nl?
    33. Kan ik een afspraak maken met een accountmanager?
    34. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    35. Leveren jullie internationaal?
    36. Hoe kan ik de status van mijn order nagaan?
    37. Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb de zending is nog niet aangekomen?
    38. Kan ik mijn notebook upgraden?
    39. Kunt u ook op een postbus afleveren?
    40. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    41. Kunt u mij vertellen wanneer een product op voorraad komt?
    42. Ik heb een bestelling geplaatst maar geen bevestiging gekregen?
    43. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    44. Wat betekent de orderstatus: 'nieuw'? (01)
    45. Ik beschik over HP special pricing. Kan ik bij jullie voor deze prijs bestellen?
    46. Wat is een barebone of barebook?
    47. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    48. Wat doet Pivot software op een monitor?
    49. Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?
    50. Wat betekent de orderstatus: 'credithold'? (82)
    51. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    52. Voorwaarden voor acceptatie van een retouraanvraag
    53. Kan ik een product reserveren?
    54. Wat is de status van mijn retourzending?
    55. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint.nl?
    56. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint.nl?
    57. Geeft Centralpoint.nl ook advies over implementatie?
    58. Kan een bestelling met spoed geleverd worden?
    59. Wat betekent ESD ?
    60. Hoe zit het met de samenwerking tussen Centralpoint.nl en Bol.com?
    61. Hoe kan ik chatten met Centralpoint.nl?
    62. Wat zijn refurbished producten?
    63. Wat betekent N/A
    64. Heeft Centralpoint.nl een RSS feed ?
    65. Wat zijn refurbished producten?
    66. Wat zijn refurbished producten?
    67. Hoe kan ik de leaseovereenkomst opzeggen?
    68. Wat is precies High Service Lease
    69. Hoe kan ik het maandbedrag voor een lease voldoen?
    70. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten? (zakelijke kopers)
    71. Worden de prijzen incl. btw of excl. btw vermeld?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    Of zoek in ons aanbod van meer dan 1.000.000 producten:
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder