• live chat of Contact of bel 088 - 4 300 300
  • geen verzendkosten vanaf €29,95
  • meer dan 1.000.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 18:30 uur)
    live chat

    Kan ik ook contact opnemen via whatsapp ?

    U kunt tijdens werkdagen van 08:30 t/m 19:30 met ons whatsappen en krijgt u direct antwoord.
    Om een whatsapp bericht te starten klikt u op de CONTACT knop rechts op de website en kiest u voor Whatsapp. Na het invullen van uw eigen 06 nummer starten wij het Whatsapp gesprek.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 18:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Brengt Centralpoint.nl bezorgkosten (verzendkosten) in rekening?
    3. Is het mogelijk om op rekening te bestellen?
    4. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    5. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    6. Wie is Centralpoint.nl?
    7. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    8. Hoe zit het met de garantie als een product defect gaat?
    9. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    10. Welke betalingsmethoden heeft Centralpoint.nl?
    11. Is Centralpoint.nl veilig?
    12. Leveren jullie ook onder rembours?
    13. Waarom vraagt Centralpoint.nl een vooruitbetaling?
    14. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    15. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    16. Kan ik als bedrijf op krediet kopen?
    17. Wat is PayPal?
    18. Kan ik korting krijgen op boeken?
    19. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    20. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    21. Hoe werkt iDEAL?
    22. Wat is DVI?
    23. Met digitale acceptgiro uw online bestelling betalen via AfterPay
    24. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    25. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    26. Ik heb een bestelling geplaatst via de telefoon. Kan ik nu op de website inloggen?
    27. Hoe kan het dat de prijs op centralpoint.nl soms afwijkt van een prijsvergelijker?
    28. Hoe handelen wij uw ontvangen retour af?
    29. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint.nl?
    30. Kan ik een afspraak maken met een accountmanager?
    31. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    32. Leveren jullie internationaal?
    33. Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb de zending is nog niet aangekomen?
    34. Kan ik mijn notebook upgraden?
    35. Ik heb een bestelling geplaatst maar geen bevestiging gekregen?
    36. Kunt u ook op een postbus afleveren?
    37. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    38. Hoe kan ik de status van mijn order nagaan?
    39. Kunt u mij vertellen wanneer een product op voorraad komt?
    40. Ik beschik over HP special pricing. Kan ik bij jullie voor deze prijs bestellen?
    41. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    42. Wat betekent de orderstatus: 'nieuw'? (01)
    43. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    44. Wat is een barebone of barebook?
    45. Wat doet Pivot software op een monitor?
    46. Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?
    47. Wat betekent de orderstatus: 'credithold'? (82)
    48. Voorwaarden voor acceptatie van een retouraanvraag
    49. Kan ik een product reserveren?
    50. Wat is de status van mijn retourzending?
    51. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint.nl?
    52. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint.nl?
    53. Geeft Centralpoint.nl ook advies over implementatie?
    54. Kan een bestelling met spoed geleverd worden?
    55. Wat betekent ESD ?
    56. Hoe kan ik chatten met Centralpoint.nl?
    57. Wat zijn refurbished producten?
    58. Wat betekent N/A
    59. Heeft Centralpoint.nl een RSS feed ?
    60. Wat zijn refurbished producten?
    61. Wat is precies High Service Lease
    62. Wat zijn refurbished producten?
    63. Hoe kan ik de leaseovereenkomst opzeggen?
    64. Hoe kan ik het maandbedrag voor een lease voldoen?
    65. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten? (zakelijke kopers)
    66. Worden de prijzen incl. btw of excl. btw vermeld?
    67. Wat is USB-C?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    Of zoek in ons aanbod van meer dan 1.000.000 producten:
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder