• live chat of Contact of bel 024 - 209 2000
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 2.200.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 024 - 209 2000 of via WhatsApp (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)

    live chat

    Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)

    In verband met de nieuwe Europese privacywet AVG (ook wel GDPR) is het mogelijk om jouw gegevens te downloaden en in te zien. Denk hierbij aan jouw facturen, accountgegevens, orderhistorie, afleveradressen en retouren. Zo weet je precies wat wij van jou weten.


    Zo download je de gegevens die Centralpoint van jou heeft:

  • Log in op jouw account;

  • Geef bij 'Instellingen & privacy' aan welke data je wilt inzien;

  • Het archief wordt op de achtergrond voor jou verzameld en aangemaakt;

  • Je krijgt een e-mail wanneer jouw gegevens klaar zijn om te downloaden;

  • Het archief is 48 uur beschikbaar, daarna wordt het weer verwijderd;

  • Je kunt dit archief niet via de mail, telefoon of chat opvragen.

  • Zo ziet het aanvraagscherm eruit:

    Accountgegevens downloaden

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 024 - 209 2000 (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Brengt Centralpoint bezorgkosten (verzendkosten) in rekening?
    3. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    4. Welke vervoerder levert mijn bestelling?
    5. Wie is Centralpoint?
    6. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    7. Hoe zit het met de garantie als een product defect gaat?
    8. Is Centralpoint veilig?
    9. Hoe maak ik een account aan?
    10. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    11. Welke betalingsmethoden heeft Centralpoint?
    12. Leveren jullie ook onder rembours?
    13. Kan ik korting krijgen op boeken?
    14. Kan ik een product retourneren?
    15. Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?
    16. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    17. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    18. Wat is DVI?
    19. Kan ik als bedrijf op krediet kopen?
    20. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    21. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    22. Wat betekent 'wacht op autorisatie'? (81)
    23. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    24. Wat houdt een manco in?
    25. Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?
    26. Ik heb een bestelling geplaatst via de telefoon. Kan ik nu op de website inloggen?
    27. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    28. Hoe werkt iDEAL?
    29. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    30. Een retournummer aanvragen
    31. Kan ik een afspraak maken met een accountmanager?
    32. Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb de zending is nog niet aangekomen?
    33. Hoe kan ik de status van mijn order nagaan?
    34. Hoe handelen wij jouw ontvangen retour af?
    35. Hoeveel omzet en klanten heeft Centralpoint?
    36. Leveren jullie internationaal?
    37. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    38. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    39. Wat betekent de status 'offerte'? (75)
    40. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    41. Kan ik mijn notebook upgraden?
    42. Wat doet Pivot software op een monitor?
    43. Wat betekent de orderstatus: 'offerte aanvraag'? (70)
    44. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    45. Wat is een barebone of barebook?
    46. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    47. Optimale beveiliging tijdens jouw betaling
    48. Wat gebeurt er na een retouraanvraag?
    49. Wat zijn restockingkosten?
    50. Hoe werkt het als ik een product koop dat downloadable is?
    51. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint?
    52. Kan ik een product reserveren?
    53. Wat betekent orderstatus: 'verzonden-onbevestigd'? (18 of 19)
    54. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product verzonden wordt?
    55. Wat betekent ESD ?
    56. Wat betekent de status: 'krediet beoordeling'? (85)
    57. Kan ik mijn VVV bon gebruiken bij Centralpoint?
    58. Geeft Centralpoint ook advies over implementatie?
    59. Wat betekent N/A
    60. Wat zijn refurbished producten?
    61. Hoe kan ik chatten met Centralpoint?
    62. Kan ik ook contact opnemen via whatsapp ?
    63. Wat is een deelbestelling?
    64. Wat is USB-C?
    65. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten? (zakelijke kopers)
    66. Wat zijn refurbished producten?
    67. Wat zijn refurbished producten?
    68. Bezorgt Centralpoint ook in het buitenland?
    69. Kan ik vanuit het buitenland bestellen?
    70. Is Centralpoint Thuiswinkel gecertificeerd
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    Of zoek in ons aanbod van meer dan 2.200.000 producten:
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder