• live chat of Contact of bel 088 - 4 300 300
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 1.900.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 of via WhatsApp (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)

    live chat

    Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)

    In verband met de nieuwe Europese privacywet AVG (ook wel GDPR) is het mogelijk om uw gegevens te downloaden en in te zien. Denk hierbij aan uw facturen, accountgegevens, orderhistorie, afleveradressen en retouren. Zo weet u precies wat wij van u weten.


    Zo downloadt u de gegevens die Centralpoint van u heeft:

  • Log in op uw account;

  • Geef bij 'Instellingen & privacy' aan welke data u wilt inzien;

  • Het archief wordt op de achtergrond voor u verzameld en aangemaakt;

  • U krijgt een e-mail wanneer uw gegevens klaar zijn om te downloaden;

  • Het archief is 48 uur beschikbaar, daarna wordt het weer verwijderd;

  • U kunt dit archief niet via de mail, telefoon of chat opvragen.

  • Zo ziet het aanvraagscherm eruit:

    Accountgegevens downloaden

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Brengt Centralpoint bezorgkosten (verzendkosten) in rekening?
    3. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    4. Is het mogelijk om op rekening te bestellen?
    5. Welke vervoerder levert mijn bestelling?
    6. Wie is Centralpoint?
    7. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    8. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    9. Is Centralpoint veilig?
    10. Welke betalingsmethoden heeft Centralpoint?
    11. Hoe maak ik een account aan?
    12. Leveren jullie ook onder rembours?
    13. Kan ik een product retourneren?
    14. Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?
    15. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    16. Kan ik korting krijgen op boeken?
    17. Kan ik als bedrijf op krediet kopen?
    18. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    19. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    20. Wat betekent 'wacht op autorisatie'? (81)
    21. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    22. Hoe werkt iDEAL?
    23. Wat is DVI?
    24. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    25. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    26. Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?
    27. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    28. Ik heb een bestelling geplaatst via de telefoon. Kan ik nu op de website inloggen?
    29. Een retournummer aanvragen
    30. Wat houdt een manco in?
    31. Hoe handelen wij uw ontvangen retour af?
    32. Kan ik een afspraak maken met een accountmanager?
    33. Hoeveel omzet en klanten heeft Centralpoint?
    34. Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb de zending is nog niet aangekomen?
    35. Leveren jullie internationaal?
    36. Hoe kan ik de status van mijn order nagaan?
    37. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    38. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    39. Kan ik mijn notebook upgraden?
    40. Wat betekent de status 'offerte'? (75)
    41. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    42. Wat betekent de orderstatus: 'offerte aanvraag'? (70)
    43. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    44. Wat zijn restockingkosten?
    45. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    46. Wat doet Pivot software op een monitor?
    47. Wat is een barebone of barebook?
    48. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    49. Wat gebeurt er na een retouraanvraag?
    50. Hoe werkt het als ik een product koop dat downloadable is?
    51. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint?
    52. Wat betekent orderstatus: 'verzonden-onbevestigd'? (18 of 19)
    53. Kan ik een product reserveren?
    54. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product verzonden wordt?
    55. Wat betekent de status: 'krediet beoordeling'? (85)
    56. Geeft Centralpoint ook advies over implementatie?
    57. Kan ik mijn VVV bon gebruiken bij Centralpoint?
    58. Wat betekent ESD ?
    59. Wat betekent N/A
    60. Hoe kan ik chatten met Centralpoint?
    61. Wat zijn refurbished producten?
    62. Wat is een deelbestelling?
    63. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten? (zakelijke kopers)
    64. Wat is USB-C?
    65. Wat zijn refurbished producten?
    66. Wat zijn refurbished producten?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder