• live chat of Contact of bel 088 - 4 300 300
  • geen verzendkosten vanaf €29,95
  • meer dan 1.000.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 of via WhatsApp (werkdagen 08:30 / 18:30 uur)
    live chat

    Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?

    Dit is helaas niet mogelijk. Onze vervoerders bezorgen op werkdagen en tijdens kantooruren. Er dient op die tijden iemand op het adres aanwezig te zijn om de zending in ontvangst te nemen.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 18:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Brengt Centralpoint.nl bezorgkosten (verzendkosten) in rekening?
    3. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    4. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    5. Moet er worden getekend voor een levering?
    6. Hoe maak ik een account aan?
    7. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    8. Kan ik een product retourneren?
    9. Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?
    10. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    11. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    12. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    13. Wat moet ik doen bij melding 'verzenden mislukt'? (05)
    14. Kunt u ook op een postbus afleveren?
    15. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    16. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    17. Kan ik het afleveradres na verzending nog aanpassen?
    18. Krijg ik een vervangende hardware bij reparatie?
    19. Hoe moet ik de producten die ik wil retourneren aanbieden?
    20. Wat is een barebone of barebook?
    21. Wat zijn restockingkosten?
    22. Kan ik mijn orderhistorie bekijken?
    23. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    24. Mijn order staat nog op 'status 80'?
    25. Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?
    26. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    27. Geeft Centralpoint.nl ook advies over implementatie?
    28. Kan een bestelling met spoed geleverd worden?
    29. Wat zijn refurbished producten?
    30. Wat is een deelbestelling?
    31. Wat zijn refurbished producten?
    32. Wat zijn refurbished producten?
    33. Worden de prijzen incl. btw of excl. btw vermeld?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    Of zoek in ons aanbod van meer dan 1.000.000 producten:
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder