• live chat of Contact of bel 024 - 209 2000
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 2.200.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 024 - 209 2000 of via WhatsApp (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)

    live chat

    Kan ik een product retourneren?

    Je kunt voor alle producten die je bij ons hebt gekocht een retouraanvraag doen. Er is een onderscheid in RMA- (Return Merchandise Authorisation) retouren en CMA- (Commercial Merchandise Authorisation) retouren.

    Na inloggen op jouw account klik je op het woord 'orderhistorie' -> daarna klik je op het betreffende ordernummer. Vervolgens klik je op het tabje 'Retouraanvraag'. Er opent een formulier dat je zo volledig mogelijk dient in te vullen. Klik ten slotte op verzenden.

    Na ontvangst van jouw aanvraag zullen wij beoordelen tot welke groep jouw aanvraag behoort en zullen wij jou zo goed mogelijk van dienst zijn. Je ontvangt van ons een eemail met de wijze waarop je het product retour dient te sturen.

    Nadat het product in goede orde door ons is ontvangen, zal tot creditering van het artikel worden overgegaan. Er kan sprake zijn van uitbetaling van het aankoopbedrag, waarbij restocking kosten in mindering worden gebracht. Je ontvangt van ons een eemail waarin je wordt gevraagd of je het tegoed wilt gebruiken voor het plaatsen van een nieuwe order, vervanging van het product of dat je het geld retour wenst te ontvangen.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 024 - 209 2000 (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Brengt Centralpoint bezorgkosten (verzendkosten) in rekening?
    2. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    3. Hoe zit het met de garantie als een product defect gaat?
    4. Wanneer kan ik een retouraanvraag doen?
    5. Wat betekent 'verzonden distri'? (25)
    6. Is Centralpoint veilig?
    7. Moet er worden getekend voor een levering?
    8. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    9. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    10. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    11. Hoe werkt iDEAL?
    12. Een retournummer aanvragen
    13. Kan ik een afspraak maken met een accountmanager?
    14. Hoe kan ik de status van mijn order nagaan?
    15. Wat is het bezoek adres van Centralpoint?
    16. Hoe handelen wij jouw ontvangen retour af?
    17. Wat betekent de orderstatus 'wordt verwerkt'? (20)
    18. Wat betekent 'wacht op goedkeuring'? (80)
    19. Leveren jullie internationaal?
    20. Wat betekent de orderstatus: 'bestellen' (21)
    21. Wat betekent de status: 'deellevering'? (30)
    22. Kun je mij vertellen wanneer een product op voorraad komt?
    23. Kan ik een boek retourneren?
    24. Wat is het verschil tussen LCD en Plasma?
    25. Hoe moet ik de producten die ik wil retourneren aanbieden?
    26. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    27. Heeft Centralpoint een showroom?
    28. Wat gebeurt er na een retouraanvraag?
    29. Wat zijn restockingkosten?
    30. Voorwaarden voor acceptatie van een retouraanvraag
    31. Kan ik een product langsbrengen?
    32. Hoe werkt het als ik een product koop dat downloadable is?
    33. Kan ik een product reserveren?
    34. Wat betekent orderstatus: 'verzonden-onbevestigd'? (18 of 19)
    35. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product verzonden wordt?
    36. Wat zijn refurbished producten?
    37. Hoe kan ik chatten met Centralpoint?
    38. Wat is verwijderingsbijdrage?
    39. Wat is een deelbestelling?
    40. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten? (zakelijke kopers)
    41. Wat zijn refurbished producten?
    42. Wat zijn refurbished producten?
    43. Hoe kan ik mijn Apple hardware toe laten voegen aan DEP?
    44. Bezorgt Centralpoint ook in het buitenland?
    45. Kan ik vanuit het buitenland bestellen?
    46. Thuiskopieheffing voor o.a. smartphones wordt verhoogd
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    Of zoek in ons aanbod van meer dan 2.200.000 producten:
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder