• live chat of Contact of bel 088 - 4 300 300
  • geen verzendkosten vanaf €29,95
  • meer dan 1.000.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 18:30 uur)
    live chat

    Kan ik een product retourneren?

    U kunt voor alle producten die u bij ons heeft gekocht een retouraanvraag doen. Er is een onderscheid in RMA- (Return Merchandise Authorisation) retouren en CMA- (Commercial Merchandise Authorisation) retouren.

    Een consument kan binnen 14 dagen na ontvangst een aanvraag indienen voor een retour zonder opgaaf van redenen, daarna geldt slechts een redelijke termijn om de zaak terug te zenden.

    Na inloggen op uw account klikt u op het woord 'orderhistorie' -> daarna klikt u op het betreffende ordernummer. Vervolgens klikt u op het tabje 'Retouraanvraag'. Er opent een formulier dat u zo volledig mogelijk dient in te vullen. U klikt op verzenden.

    Na ontvangst van uw aanvraag zullen wij beoordelen tot welke groep uw aanvraag behoort en zullen wij u zo goed mogelijk van dienst zijn, en ontvangt u van ons een email met de wijze waarop u het product retour dient te sturen. Wij werken niet met kiala punten.

    Nadat het product in goede orde door ons is ontvangen zal tot creditering van het artikel worden overgegaan. Voor particulieren geldt dat het volledige aankoopbedrag (inclusief verzendkosten) binnen 14 dagen, doch uiterlijk binnen de wettelijk gestelde termijn van 30 dagen, wordt vergoed. Voor zakelijke gebruikers kan er sprake zijn van uitbetaling van het aankoopbedrag, waarbij restocking kosten in mindering worden gebracht. U ontvangt van ons een email waarin u wordt gevraagd of u het tegoed wilt gebruiken voor het plaatsen van een nieuwe order, vervanging van het product of dat u het geld retour wenst te ontvangen.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 18:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Brengt Centralpoint.nl bezorgkosten (verzendkosten) in rekening?
    2. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    3. Wie is Centralpoint.nl?
    4. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    5. Hoe zit het met de garantie als een product defect gaat?
    6. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    7. Wanneer kan ik een retouraanvraag doen?
    8. Moet er worden getekend voor een levering?
    9. Is Centralpoint.nl veilig?
    10. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    11. Wat betekent 'verzonden distri'? (25)
    12. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    13. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    14. Hoe werkt iDEAL?
    15. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    16. Met digitale acceptgiro uw online bestelling betalen via AfterPay
    17. Een retournummer aanvragen
    18. Hoe handelen wij uw ontvangen retour af?
    19. Wat betekent 'wacht op goedkeuring'? (80)
    20. Kan ik een afspraak maken met een accountmanager?
    21. Wat betekent de orderstatus: 'bestellen' (21)
    22. Wat is het bezoek adres van Centralpoint.nl?
    23. Leveren jullie internationaal?
    24. Wat betekent de orderstatus 'wordt verwerkt'? (20)
    25. Hoe kan ik de status van mijn order nagaan?
    26. Wat is het verschil tussen LCD en Plasma?
    27. Kunt u mij vertellen wanneer een product op voorraad komt?
    28. Kan ik een boek retourneren?
    29. Wat betekent de status: 'deellevering'? (30)
    30. Hoe moet ik de producten die ik wil retourneren aanbieden?
    31. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    32. Krijg ik mijn geld retour?
    33. Wat zijn restockingkosten?
    34. Wat gebeurt er na een retouraanvraag?
    35. Heeft Centralpoint.nl een showroom?
    36. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    37. Kan ik een product langsbrengen?
    38. Voorwaarden voor acceptatie van een retouraanvraag
    39. Wat gebeurt er met mijn order wanneer de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    40. Hoe werkt het als ik een product koop dat downloadable is?
    41. Wat betekent orderstatus: 'verzonden-onbevestigd'? (18 of 19)
    42. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product verzonden wordt?
    43. Kan ik een product reserveren?
    44. Wat betekent ESD ?
    45. Hoe kan ik chatten met Centralpoint.nl?
    46. Hoe zit het met de samenwerking tussen Centralpoint.nl en Bol.com?
    47. Wat zijn refurbished producten?
    48. Wat is verwijderingsbijdrage?
    49. Wat is een deelbestelling?
    50. Wat zijn refurbished producten?
    51. Wat zijn refurbished producten?
    52. Wat is precies High Service Lease
    53. Is leasen bij Centralpoint altijd mogelijk?
    54. Krijg ik een garantiebewijs als ik een product lease?
    55. Wat zijn mijn opties aan het einde van de leaseperiode?
    56. Kan ik upgraden naar een nieuw leaseproduct?
    57. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten? (zakelijke kopers)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    Of zoek in ons aanbod van meer dan 1.000.000 producten:
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder