• live chat of Contact of bel 088 - 4 300 300
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 1.900.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 of via WhatsApp (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)

    live chat

    Kan ik een product reserveren?

    In sommige gevallen is het mogelijk om een product te reserveren. Dit is afhankelijk van het product en het magazijn waar het vandaan moet komen. Indien u iets wenst te reserveren kunt u per email of telefoon contact opnemen met ons verkoopteam: verkoop@centralpoint.nl of tel: 088 - 4 300 300

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Brengt Centralpoint bezorgkosten (verzendkosten) in rekening?
    2. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    3. Hoe zit het met de garantie als een product defect gaat?
    4. Wanneer kan ik een retouraanvraag doen?
    5. Moet er worden getekend voor een levering?
    6. Wat betekent 'verzonden distri'? (25)
    7. Is Centralpoint veilig?
    8. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    9. Kan ik een product retourneren?
    10. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    11. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    12. Hoe werkt iDEAL?
    13. Een retournummer aanvragen
    14. Hoe handelen wij uw ontvangen retour af?
    15. Kan ik een afspraak maken met een accountmanager?
    16. Wat betekent 'wacht op goedkeuring'? (80)
    17. Wat is het bezoek adres van Centralpoint?
    18. Wat betekent de orderstatus 'wordt verwerkt'? (20)
    19. Leveren jullie internationaal?
    20. Wat betekent de orderstatus: 'bestellen' (21)
    21. Hoe kan ik de status van mijn order nagaan?
    22. Kunt u mij vertellen wanneer een product op voorraad komt?
    23. Wat betekent de status: 'deellevering'? (30)
    24. Wat is het verschil tussen LCD en Plasma?
    25. Hoe moet ik de producten die ik wil retourneren aanbieden?
    26. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    27. Wat zijn restockingkosten?
    28. Wat gebeurt er na een retouraanvraag?
    29. Heeft Centralpoint een showroom?
    30. Kan ik een product langsbrengen?
    31. Voorwaarden voor acceptatie van een retouraanvraag
    32. Hoe werkt het als ik een product koop dat downloadable is?
    33. Wat gebeurt er met mijn order wanneer de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    34. Wat betekent orderstatus: 'verzonden-onbevestigd'? (18 of 19)
    35. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product verzonden wordt?
    36. Hoe kan ik chatten met Centralpoint?
    37. Wat zijn refurbished producten?
    38. Wat is verwijderingsbijdrage?
    39. Wat is een deelbestelling?
    40. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten? (zakelijke kopers)
    41. Wat zijn refurbished producten?
    42. Wat zijn refurbished producten?
    43. Hoe kan ik mijn Apple hardware toe laten voegen aan DEP?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder