• live chat of Contact of bel 024 - 209 2000
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 2.200.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Nieuwsbrief
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doe je in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 024 - 209 2000 of via WhatsApp (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)

    live chat

    Kan ik een product langsbrengen?

    Wil je liever jouw product langsbrengen? Dat is niet meer mogelijk, omdat wij niet meer verkopen aan consumenten.

    Wel is het mogelijk om een retour aanvraag te doen op producten die gekocht zijn bij Centralpoint.

    Bekijk hier hoe je toch jouw product(en) kunt retourneren.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 024 - 209 2000 (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Brengt Centralpoint bezorgkosten (verzendkosten) in rekening?
    2. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    3. Hoe zit het met de garantie als een product defect gaat?
    4. Wanneer kan ik een retouraanvraag doen?
    5. Wat betekent 'verzonden distri'? (25)
    6. Is Centralpoint veilig?
    7. Moet er worden getekend voor een levering?
    8. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    9. Kan ik een product retourneren?
    10. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    11. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    12. Hoe werkt iDEAL?
    13. Een retournummer aanvragen
    14. Kan ik een afspraak maken met een accountmanager?
    15. Wat is het bezoek adres van Centralpoint?
    16. Hoe kan ik de status van mijn order nagaan?
    17. Hoe handelen wij jouw ontvangen retour af?
    18. Wat betekent de orderstatus 'wordt verwerkt'? (20)
    19. Wat betekent 'wacht op goedkeuring'? (80)
    20. Leveren jullie internationaal?
    21. Wat betekent de orderstatus: 'bestellen' (21)
    22. Wat betekent de status: 'deellevering'? (30)
    23. Kun je mij vertellen wanneer een product op voorraad komt?
    24. Wat is het verschil tussen LCD en Plasma?
    25. Hoe moet ik de producten die ik wil retourneren aanbieden?
    26. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    27. Heeft Centralpoint een showroom?
    28. Wat gebeurt er na een retouraanvraag?
    29. Wat zijn restockingkosten?
    30. Voorwaarden voor acceptatie van een retouraanvraag
    31. Hoe werkt het als ik een product koop dat downloadable is?
    32. Kan ik een product reserveren?
    33. Wat betekent orderstatus: 'verzonden-onbevestigd'? (18 of 19)
    34. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product verzonden wordt?
    35. Wat zijn refurbished producten?
    36. Hoe kan ik chatten met Centralpoint?
    37. Wat is verwijderingsbijdrage?
    38. Wat is een deelbestelling?
    39. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten? (zakelijke kopers)
    40. Wat zijn refurbished producten?
    41. Wat zijn refurbished producten?
    42. Hoe kan ik mijn Apple hardware toe laten voegen aan DEP?
    43. Kan ik vanuit het buitenland bestellen?
    44. Bezorgt Centralpoint ook in het buitenland?
    45. Thuiskopieheffing voor o.a. smartphones wordt verhoogd
    46. Wie is de Dustin Groep
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    Of zoek in ons aanbod van meer dan 2.200.000 producten:
    Je gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden je aan over te schakelen naar een moderne internetbrowser. Je kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest je voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder