• live chat of Contact of bel 088 - 4 300 300
  • geen verzendkosten vanaf €25,-
  • meer dan 1.900.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 of via WhatsApp (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)

    live chat

    Kan ik een product langsbrengen?

    Wilt u liever uw product langsbrengen? Dat kan als u heeft gekocht als consument. Ons bezoekadres is:

    Centralpoint.nl
    Van Heuven Goedhartlaan 121
    1181 KK Amstelveen

    U ontvangt van ons dan een retournameformulier als bewijs dat u het product in goede orde bij ons heeft afgeleverd. Hierna zal tot terugbetaling van het product worden overgegaan. LET OP: U ontvangt van ons nooit contant geld retour.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Brengt Centralpoint bezorgkosten (verzendkosten) in rekening?
    2. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    3. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    4. Hoe zit het met de garantie als een product defect gaat?
    5. Wanneer kan ik een retouraanvraag doen?
    6. Moet er worden getekend voor een levering?
    7. Is Centralpoint veilig?
    8. Wat betekent 'verzonden distri'? (25)
    9. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    10. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    11. Kan ik een product retourneren?
    12. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    13. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    14. Hoe werkt iDEAL?
    15. Een retournummer aanvragen
    16. Kan ik een afspraak maken met een accountmanager?
    17. Hoe handelen wij uw ontvangen retour af?
    18. Wat betekent 'wacht op goedkeuring'? (80)
    19. Wat is het bezoek adres van Centralpoint?
    20. Leveren jullie internationaal?
    21. Wat betekent de orderstatus 'wordt verwerkt'? (20)
    22. Wat betekent de orderstatus: 'bestellen' (21)
    23. Hoe kan ik de status van mijn order nagaan?
    24. Wat betekent de status: 'deellevering'? (30)
    25. Kunt u mij vertellen wanneer een product op voorraad komt?
    26. Wat is het verschil tussen LCD en Plasma?
    27. Hoe moet ik de producten die ik wil retourneren aanbieden?
    28. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    29. Wat zijn restockingkosten?
    30. Wat gebeurt er na een retouraanvraag?
    31. Heeft Centralpoint een showroom?
    32. Voorwaarden voor acceptatie van een retouraanvraag
    33. Hoe werkt het als ik een product koop dat downloadable is?
    34. Wat gebeurt er met mijn order wanneer de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    35. Wat betekent orderstatus: 'verzonden-onbevestigd'? (18 of 19)
    36. Kan ik een product reserveren?
    37. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product verzonden wordt?
    38. Hoe kan ik chatten met Centralpoint?
    39. Wat zijn refurbished producten?
    40. Wat is verwijderingsbijdrage?
    41. Wat is een deelbestelling?
    42. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten? (zakelijke kopers)
    43. Wat zijn refurbished producten?
    44. Wat zijn refurbished producten?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder