• live chat of Contact of bel 088 - 4 300 300
  • geen verzendkosten vanaf €29,95
  • meer dan 1.000.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 18:30 uur)
    live chat

    Kan ik als bedrijf op krediet kopen?

    Bedrijven die langer dan drie jaar bestaan en winstgevend zijn kunnen een kredietlimiet aanvragen. Koopt u namens een overheidsinstelling? Dan kunt u direct op krediet kopen. Het enige wat u dan hoeft te doen is de bevestiging uit te printen en deze getekend aan ons te bevestigen via faxnummer 020 - 347 2324 of de bevestiging getekend op te sturen naar verkoop@centralpoint.nl

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 18:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Is het mogelijk om op rekening te bestellen?
    2. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    3. Hoe moet ik betalen?
    4. Mastercard en Visa
    5. Hoe zit het met de garantie als een product defect gaat?
    6. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    7. Welke betalingsmethoden heeft Centralpoint.nl?
    8. Is Centralpoint.nl veilig?
    9. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    10. Waarom vraagt Centralpoint.nl een vooruitbetaling?
    11. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    12. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    13. Wat betekent 'wacht op autorisatie'? (81)
    14. Kan ik een product retourneren?
    15. Wat is PayPal?
    16. Met digitale acceptgiro uw online bestelling betalen via AfterPay
    17. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    18. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    19. Hoe handelen wij uw ontvangen retour af?
    20. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    21. Wat moet ik doen bij melding 'verzenden mislukt'? (05)
    22. Wat betekent de orderstatus: 'offerte aanvraag'? (70)
    23. Krijg ik mijn geld retour?
    24. Wat zijn restockingkosten?
    25. Wat betekent de orderstatus: 'credithold'? (82)
    26. Wat is een s-video signaal?
    27. Wat betekent de status: 'krediet beoordeling'? (85)
    28. Geeft Centralpoint.nl ook advies over implementatie?
    29. Wat betekent ESD ?
    30. Hoe zit het met de samenwerking tussen Centralpoint.nl en Bol.com?
    31. Wat zijn refurbished producten?
    32. Wat zijn refurbished producten?
    33. Wat zijn refurbished producten?
    34. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten? (zakelijke kopers)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    Of zoek in ons aanbod van meer dan 1.000.000 producten:
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder