• live chat of Contact of bel 024 - 209 2000
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 2.200.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 024 - 209 2000 of via WhatsApp (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)

    live chat

    Kan ik als bedrijf op krediet kopen?

    Bedrijven die langer dan drie jaar bestaan en winstgevend zijn kunnen een kredietlimiet aanvragen. Koop je namens een overheidsinstelling? Dan kun je direct op krediet kopen. Het enige wat je dan hoeft te doen is de bevestiging te printen en deze getekend aan ons te bevestigen via de mail of de bevestiging getekend op te sturen naar verkoop@centralpoint.nl

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 024 - 209 2000 (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    2. Is het mogelijk om op rekening te bestellen?
    3. Hoe zit het met de garantie als een product defect gaat?
    4. Mastercard en Visa
    5. Is Centralpoint veilig?
    6. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    7. Welke betalingsmethoden heeft Centralpoint?
    8. Waarom vraagt Centralpoint een vooruitbetaling?
    9. Kan ik een product retourneren?
    10. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    11. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    12. Wat betekent 'wacht op autorisatie'? (81)
    13. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    14. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    15. Wat moet ik doen bij melding 'verzenden mislukt'? (05)
    16. Hoe handelen wij jouw ontvangen retour af?
    17. Wat betekent de orderstatus: 'offerte aanvraag'? (70)
    18. Wat betekent de orderstatus: 'credithold'? (82)
    19. Wat zijn restockingkosten?
    20. Wat is een s-video signaal?
    21. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint?
    22. Wat betekent de status: 'krediet beoordeling'? (85)
    23. Geeft Centralpoint ook advies over implementatie?
    24. Wat zijn refurbished producten?
    25. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten? (zakelijke kopers)
    26. Wat zijn refurbished producten?
    27. Wat zijn refurbished producten?
    28. Thuiskopieheffing voor o.a. smartphones wordt verhoogd
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    Of zoek in ons aanbod van meer dan 2.200.000 producten:
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder