• live chat of Contact of bel 088 - 4 300 300
  • geen verzendkosten vanaf €25,-
  • meer dan 1.900.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 of via WhatsApp (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)

    live chat

    Kan ik als bedrijf op krediet kopen?

    Bedrijven die langer dan drie jaar bestaan en winstgevend zijn kunnen een kredietlimiet aanvragen. Koopt u namens een overheidsinstelling? Dan kunt u direct op krediet kopen. Het enige wat u dan hoeft te doen is de bevestiging uit te printen en deze getekend aan ons te bevestigen via faxnummer 088 - 4 300 301 of de bevestiging getekend op te sturen naar verkoop@centralpoint.nl

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Is het mogelijk om op rekening te bestellen?
    2. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    3. Wie is Centralpoint?
    4. Hoe zit het met de garantie als een product defect gaat?
    5. Mastercard en Visa
    6. Welke betalingsmethoden heeft Centralpoint?
    7. Is Centralpoint veilig?
    8. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    9. Waarom vraagt Centralpoint een vooruitbetaling?
    10. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    11. Kan ik een product retourneren?
    12. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    13. Wat betekent 'wacht op autorisatie'? (81)
    14. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    15. Wat is PayPal?
    16. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    17. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    18. Hoe handelen wij uw ontvangen retour af?
    19. Wat moet ik doen bij melding 'verzenden mislukt'? (05)
    20. Wat betekent de orderstatus: 'offerte aanvraag'? (70)
    21. Wat zijn restockingkosten?
    22. Wat betekent de orderstatus: 'credithold'? (82)
    23. Wat is een s-video signaal?
    24. Wat betekent de status: 'krediet beoordeling'? (85)
    25. Geeft Centralpoint ook advies over implementatie?
    26. Wat zijn refurbished producten?
    27. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten? (zakelijke kopers)
    28. Wat zijn refurbished producten?
    29. Wat zijn refurbished producten?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder