• live chat of Contact of bel 088 - 4 300 300
  • geen verzendkosten vanaf €29,95
  • meer dan 1.000.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 18:30 uur)
    live chat

    Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint.nl?

    Overzicht emailadressen van Centralpoint.nl:

    verkoop@centralpoint.nl (alle verkoop gerelateerde vragen)
    klantenservice@centralpoint.nl (retouraanvragen en algemene klantinformatie)
    administratie@centralpoint.nl (vragen over openstaande posten/financiële zaken)
    info@centralpoint.nl (algemene en overige vragen)

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 18:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Brengt Centralpoint.nl bezorgkosten (verzendkosten) in rekening?
    2. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    3. Wie is Centralpoint.nl?
    4. Mastercard en Visa
    5. Hoe kan ik achteraf betalen?
    6. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    7. Welke betalingsmethoden heeft Centralpoint.nl?
    8. Is Centralpoint.nl veilig?
    9. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    10. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    11. Met digitale acceptgiro uw online bestelling betalen via AfterPay
    12. Ik heb een bestelling geplaatst via de telefoon. Kan ik nu op de website inloggen?
    13. Hoe kan het dat de prijs op centralpoint.nl soms afwijkt van een prijsvergelijker?
    14. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint.nl?
    15. Hoeveel omzet en klanten heeft Centralpoint.nl?
    16. Wat is het bezoek adres van Centralpoint.nl?
    17. Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb de zending is nog niet aangekomen?
    18. Kan ik mijn notebook upgraden?
    19. Ik heb een bestelling geplaatst maar geen bevestiging gekregen?
    20. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    21. Kunt u mij vertellen wanneer een product op voorraad komt?
    22. Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?
    23. Wat betekent de orderstatus: 'credithold'? (82)
    24. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint.nl?
    25. Kan ik een product reserveren?
    26. Wat is de status van mijn retourzending?
    27. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint.nl?
    28. Geeft Centralpoint.nl ook advies over implementatie?
    29. Kan ik mijn VVV bon gebruiken bij Centralpoint.nl?
    30. Kan een bestelling met spoed geleverd worden?
    31. Wat is het rekeningnummer van Centralpoint.nl?
    32. Hoe kan ik chatten met Centralpoint.nl?
    33. Wat betekent N/A
    34. Kan ik ook contact opnemen via whatsapp ?
    35. Hoe kan ik de leaseovereenkomst opzeggen?
    36. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten? (zakelijke kopers)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    Of zoek in ons aanbod van meer dan 1.000.000 producten:
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder