• live chat of Contact of bel 088 - 4 300 300
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 1.900.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 of via WhatsApp (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)

    live chat

    Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint?

    Overzicht e-mailadressen van Centralpoint:

    verkoop@centralpoint.nl (alle verkoop gerelateerde vragen)
    klantenservice@centralpoint.nl (retouraanvragen en algemene klantinformatie)
    administratie@centralpoint.nl (vragen over openstaande posten/financiele zaken)
    info@centralpoint.nl (algemene - en overige vragen)

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Brengt Centralpoint bezorgkosten (verzendkosten) in rekening?
    2. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    3. Wie is Centralpoint?
    4. Mastercard en Visa
    5. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    6. Is Centralpoint veilig?
    7. Welke betalingsmethoden heeft Centralpoint?
    8. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    9. Ik heb een bestelling geplaatst via de telefoon. Kan ik nu op de website inloggen?
    10. Hoe kan het dat de prijs op centralpoint soms afwijkt van een prijsvergelijker?
    11. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint?
    12. Hoeveel omzet en klanten heeft Centralpoint?
    13. Wat is het bezoek adres van Centralpoint?
    14. Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb de zending is nog niet aangekomen?
    15. Ik heb een bestelling geplaatst maar geen bevestiging gekregen?
    16. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    17. Kan ik mijn notebook upgraden?
    18. Kunt u mij vertellen wanneer een product op voorraad komt?
    19. Wat betekent de orderstatus: 'credithold'? (82)
    20. Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?
    21. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint?
    22. Kan ik een product reserveren?
    23. Wat is de status van mijn retourzending?
    24. Geeft Centralpoint ook advies over implementatie?
    25. Kan ik mijn VVV bon gebruiken bij Centralpoint?
    26. Kan een bestelling met spoed geleverd worden?
    27. Wat is het rekeningnummer van Centralpoint?
    28. Is er een overzicht van e-mailadressen van Centralpoint?
    29. Hoe kan ik chatten met Centralpoint?
    30. Wat betekent N/A
    31. Kan ik ook contact opnemen via whatsapp ?
    32. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten? (zakelijke kopers)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder