• live chat of Contact of bel 024 - 209 2000
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 2.200.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 024 - 209 2000 of via WhatsApp (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)

    live chat

    Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?

    Na elke betaling met iDEAL zie je een bevestiging die je kunt afdrukken of e-mailen. Ook vind je achteraf in jouw rekeningoverzicht de betaling met iDEAL terug. Bij een vooruitbetaling of creditcardbetaling zie je via jouw account bij Centralpoint en hier kun je de voortgang van jouw bestelling volgen.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 024 - 209 2000 (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Brengt Centralpoint bezorgkosten (verzendkosten) in rekening?
    3. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    4. Is het mogelijk om op rekening te bestellen?
    5. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    6. Wie is Centralpoint?
    7. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    8. Hoe zit het met de garantie als een product defect gaat?
    9. Mastercard en Visa
    10. Wanneer kan ik een retouraanvraag doen?
    11. Wat betekent 'verzonden distri'? (25)
    12. Betalen met iDEAL
    13. Is Centralpoint veilig?
    14. Moet er worden getekend voor een levering?
    15. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    16. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    17. Welke betalingsmethoden heeft Centralpoint?
    18. Leveren jullie ook onder rembours?
    19. Waarom vraagt Centralpoint een vooruitbetaling?
    20. Kan ik korting krijgen op boeken?
    21. Kan ik een product retourneren?
    22. Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?
    23. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    24. Wat is DVI?
    25. Kan ik als bedrijf op krediet kopen?
    26. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    27. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    28. Wat betekent 'wacht op autorisatie'? (81)
    29. Hoe kan ik een order annuleren?
    30. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    31. Wat houdt een manco in?
    32. Ik heb een bestelling geplaatst via de telefoon. Kan ik nu op de website inloggen?
    33. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    34. Hoe werkt iDEAL?
    35. Klopt de voorraad die op de website staat?
    36. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    37. Hoe kan het dat de prijs op centralpoint soms afwijkt van een prijsvergelijker?
    38. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    39. Wat betekent de status: 'verzonden'? (60)
    40. Kan ik een afspraak maken met een accountmanager?
    41. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    42. Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb de zending is nog niet aangekomen?
    43. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    44. Hoe kan ik de status van mijn order nagaan?
    45. Hoe handelen wij jouw ontvangen retour af?
    46. Wat betekent de orderstatus 'wordt verwerkt'? (20)
    47. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    48. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    49. Wat betekent 'wacht op goedkeuring'? (80)
    50. Leveren jullie internationaal?
    51. Wat betekent de orderstatus: 'bestellen' (21)
    52. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    53. Ik heb een bestelling geplaatst maar geen bevestiging gekregen?
    54. Ik beschik over HP special pricing. Kan ik bij jullie voor deze prijs bestellen?
    55. Kun je mij vertellen wanneer een product op voorraad komt?
    56. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    57. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    58. Wat betekent de status 'offerte'? (75)
    59. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    60. Bescherming tegen elektronische fraude
    61. Wat doet Pivot software op een monitor?
    62. Wat is het verschil tussen LCD en Plasma?
    63. Hoe moet ik de producten die ik wil retourneren aanbieden?
    64. Mijn order staat nog op 'status 80'?
    65. Wat betekent de orderstatus: 'credithold'? (82)
    66. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    67. Wat is een barebone of barebook?
    68. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    69. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    70. Optimale beveiliging tijdens jouw betaling
    71. Wat zijn restockingkosten?
    72. Voorwaarden voor acceptatie van een retouraanvraag
    73. Wat is een s-video signaal?
    74. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    75. Kan ik een product langsbrengen?
    76. Hoe werkt het als ik een product koop dat downloadable is?
    77. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe order?
    78. Heeft Centralpoint een inpakservice?
    79. Kan ik een product reserveren?
    80. Wat betekent orderstatus: 'verzonden-onbevestigd'? (18 of 19)
    81. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint?
    82. Wat betekent ESD ?
    83. Wat betekent de status: 'krediet beoordeling'? (85)
    84. Geeft Centralpoint ook advies over implementatie?
    85. Kan een bestelling met spoed geleverd worden?
    86. Wat zijn refurbished producten?
    87. Hoe kan ik chatten met Centralpoint?
    88. Accepteert Centralpoint de E-bon als betaalmiddel?
    89. Wat is een deelbestelling?
    90. Wat is USB-C?
    91. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten? (zakelijke kopers)
    92. Hoe werken de cashback acties?
    93. Wat zijn refurbished producten?
    94. Wat zijn refurbished producten?
    95. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    96. Hoe kan ik mijn Apple hardware toe laten voegen aan DEP?
    97. Wat is DEP?
    98. Bezorgt Centralpoint ook in het buitenland?
    99. Thuiskopieheffing voor o.a. smartphones wordt verhoogd
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    Of zoek in ons aanbod van meer dan 2.200.000 producten:
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder