• live chat of Contact of bel 088 - 4 300 300
  • geen verzendkosten vanaf €29,95
  • meer dan 1.000.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • 1
    Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 18:30 uur)
    live chat

    Hoeveel omzet en klanten heeft Centralpoint.nl?

    In 2016 is de omzet gestegen naar ruim €120 miljoen en zijn er 200.000 orders verwerkt. In de afgelopen 16 jaar heeft Centralpoint.nl in totaal 650.000 klanten mogen bedienen. Bij Centralpoint.nl winkelt u veilig en vertrouwd. Centralpoint.nl is o.a. lid van Thuiswinkel Waarborg en beveiligt uw gegevens op de hoogst mogelijke wijze. Onze site kent een zeer hoge uptime, zie status.centralpoint.nl voor een actueel overzicht.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 18:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Brengt Centralpoint.nl bezorgkosten (verzendkosten) in rekening?
    2. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    3. Wie is Centralpoint.nl?
    4. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    5. Hoe zit het met de garantie als een product defect gaat?
    6. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    7. Wanneer kan ik een retouraanvraag doen?
    8. Moet er worden getekend voor een levering?
    9. Welke betalingsmethoden heeft Centralpoint.nl?
    10. Is Centralpoint.nl veilig?
    11. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    12. Leveren jullie ook onder rembours?
    13. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    14. Wat betekent 'wacht op autorisatie'? (81)
    15. Kan ik een product retourneren?
    16. Wat is PayPal?
    17. Met digitale acceptgiro uw online bestelling betalen via AfterPay
    18. Wat betekent de status: 'verzonden'? (60)
    19. Kan ik korting krijgen op boeken?
    20. Hoe kan ik een order annuleren?
    21. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    22. Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?
    23. Ik heb een bestelling geplaatst via de telefoon. Kan ik nu op de website inloggen?
    24. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    25. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint.nl?
    26. Kan ik een afspraak maken met een accountmanager?
    27. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    28. Wat houdt een manco in?
    29. Wat is het bezoek adres van Centralpoint.nl?
    30. Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb de zending is nog niet aangekomen?
    31. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    32. Bescherming tegen elektronische fraude
    33. Wat betekent de status 'offerte'? (75)
    34. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    35. Krijg ik mijn geld retour?
    36. Wat is het verschil tussen LCD en Plasma?
    37. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    38. Wat zijn restockingkosten?
    39. Heeft Centralpoint.nl een showroom?
    40. Kan ik een product langsbrengen?
    41. Wat gebeurt er met mijn order wanneer de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    42. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe order?
    43. Heeft Centralpoint.nl een inpakservice?
    44. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint.nl?
    45. Wat is de status van mijn retourzending?
    46. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint.nl?
    47. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint.nl?
    48. Wat betekent de status: 'krediet beoordeling'? (85)
    49. Geeft Centralpoint.nl ook advies over implementatie?
    50. Kan ik mijn VVV bon gebruiken bij Centralpoint.nl?
    51. Wat is het rekeningnummer van Centralpoint.nl?
    52. Wat betekent ESD ?
    53. Hoe kan ik chatten met Centralpoint.nl?
    54. Heeft Centralpoint.nl een RSS feed ?
    55. Wat is precies High Service Lease
    56. Is leasen bij Centralpoint altijd mogelijk?
    57. Wat zijn mijn opties aan het einde van de leaseperiode?
    58. Wanneer loopt de leaseperiode af?
    59. Kan ik upgraden naar een nieuw leaseproduct?
    60. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten? (zakelijke kopers)
    61. Worden de prijzen incl. btw of excl. btw vermeld?
    62. Wat is USB-C?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    Of zoek in ons aanbod van meer dan 1.000.000 producten:
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder