• live chat of Contact of bel 088 - 4 300 300
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 1.900.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 of via WhatsApp (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)

    live chat

    Hoeveel omzet en klanten heeft Centralpoint?

    In 2016 is de omzet gestegen naar ruim €120 miljoen en zijn er 200.000 orders verwerkt. In de afgelopen 16 jaar heeft Centralpoint in totaal 650.000 klanten mogen bedienen. Bij Centralpoint winkelt u veilig en vertrouwd. Centralpoint is o.a. lid van Thuiswinkel Zakelijk en beveiligt uw gegevens op de hoogst mogelijke wijze. Onze site kent een zeer hoge uptime, zie status.centralpoint.nl voor een actueel overzicht.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Brengt Centralpoint bezorgkosten (verzendkosten) in rekening?
    2. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    3. Wie is Centralpoint?
    4. Hoe zit het met de garantie als een product defect gaat?
    5. Wanneer kan ik een retouraanvraag doen?
    6. Moet er worden getekend voor een levering?
    7. Is Centralpoint veilig?
    8. Welke betalingsmethoden heeft Centralpoint?
    9. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    10. Leveren jullie ook onder rembours?
    11. Kan ik een product retourneren?
    12. Kan ik korting krijgen op boeken?
    13. Wat betekent 'wacht op autorisatie'? (81)
    14. Hoe kan ik een order annuleren?
    15. Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?
    16. Wat betekent de status: 'verzonden'? (60)
    17. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    18. Ik heb een bestelling geplaatst via de telefoon. Kan ik nu op de website inloggen?
    19. Wat houdt een manco in?
    20. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint?
    21. Kan ik een afspraak maken met een accountmanager?
    22. Wat is het bezoek adres van Centralpoint?
    23. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    24. Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb de zending is nog niet aangekomen?
    25. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    26. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    27. Bescherming tegen elektronische fraude
    28. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    29. Wat is het verschil tussen LCD en Plasma?
    30. Wat betekent de status 'offerte'? (75)
    31. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    32. Wat zijn restockingkosten?
    33. Heeft Centralpoint een showroom?
    34. Kan ik een product langsbrengen?
    35. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe order?
    36. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint?
    37. Heeft Centralpoint een inpakservice?
    38. Wat is de status van mijn retourzending?
    39. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint?
    40. Wat betekent de status: 'krediet beoordeling'? (85)
    41. Geeft Centralpoint ook advies over implementatie?
    42. Kan ik mijn VVV bon gebruiken bij Centralpoint?
    43. Wat is het rekeningnummer van Centralpoint?
    44. Hoe kan ik chatten met Centralpoint?
    45. Is er een overzicht van e-mailadressen van Centralpoint?
    46. Heeft Centralpoint een RSS feed ?
    47. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten? (zakelijke kopers)
    48. Wat is USB-C?
    49. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    50. Wat is het DEP Reseller ID van Centralpoint?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder