• live chat of Contact of bel 088 - 4 300 300
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 2.000.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 of via WhatsApp (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)

    live chat

    Hoeveel omzet en klanten heeft Centralpoint?

    In 2016 is de omzet gestegen naar ruim €120 miljoen en zijn er 200.000 orders verwerkt. In de afgelopen 16 jaar heeft Centralpoint in totaal 650.000 klanten mogen bedienen. Bij Centralpoint winkelt u veilig en vertrouwd. Centralpoint is o.a. lid van Thuiswinkel Zakelijk en beveiligt uw gegevens op de hoogst mogelijke wijze. Onze site kent een zeer hoge uptime, zie status.centralpoint.nl voor een actueel overzicht.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Brengt Centralpoint bezorgkosten (verzendkosten) in rekening?
    2. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    3. Wie is Centralpoint?
    4. Hoe zit het met de garantie als een product defect gaat?
    5. Wanneer kan ik een retouraanvraag doen?
    6. Is Centralpoint veilig?
    7. Moet er worden getekend voor een levering?
    8. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    9. Welke betalingsmethoden heeft Centralpoint?
    10. Leveren jullie ook onder rembours?
    11. Kan ik korting krijgen op boeken?
    12. Kan ik een product retourneren?
    13. Wat betekent 'wacht op autorisatie'? (81)
    14. Hoe kan ik een order annuleren?
    15. Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?
    16. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    17. Wat houdt een manco in?
    18. Wat betekent de status: 'verzonden'? (60)
    19. Ik heb een bestelling geplaatst via de telefoon. Kan ik nu op de website inloggen?
    20. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint?
    21. Kan ik een afspraak maken met een accountmanager?
    22. Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb de zending is nog niet aangekomen?
    23. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    24. Wat is het bezoek adres van Centralpoint?
    25. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    26. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    27. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    28. Bescherming tegen elektronische fraude
    29. Wat is het verschil tussen LCD en Plasma?
    30. Wat betekent de status 'offerte'? (75)
    31. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    32. Heeft Centralpoint een showroom?
    33. Wat zijn restockingkosten?
    34. Kan ik een product langsbrengen?
    35. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe order?
    36. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint?
    37. Heeft Centralpoint een inpakservice?
    38. Wat is de status van mijn retourzending?
    39. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint?
    40. Wat betekent de status: 'krediet beoordeling'? (85)
    41. Kan ik mijn VVV bon gebruiken bij Centralpoint?
    42. Geeft Centralpoint ook advies over implementatie?
    43. Wat is het rekeningnummer van Centralpoint?
    44. Hoe kan ik chatten met Centralpoint?
    45. Heeft Centralpoint een RSS feed ?
    46. Is er een overzicht van e-mailadressen van Centralpoint?
    47. Wat is USB-C?
    48. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten? (zakelijke kopers)
    49. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    50. Wat is het DEP Reseller ID van Centralpoint?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    Of zoek in ons aanbod van meer dan 2.000.000 producten:
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder