• live chat of Contact of bel 024 - 209 2000
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 2.200.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 024 - 209 2000 of via WhatsApp (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)

    live chat

    Hoeveel omzet en klanten heeft Centralpoint?

    Centralpoint is de grootste IT-reseller van de Benelux met een omzet van ruim 550 miljoen euro en 550+ medewerkers. Bij Centralpoint winkel je veilig en vertrouwd. Centralpoint is o.a. lid van Thuiswinkel Zakelijk en beveiligt uw gegevens op de hoogst mogelijke wijze. Onze site kent een zeer hoge uptime, zie status.centralpoint.nl voor een actueel overzicht of op https://www.thuiswinkel.org/leden-zakelijk/centralpoint/certificaat voor het Thuiswinkel certificaat.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 024 - 209 2000 (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Brengt Centralpoint bezorgkosten (verzendkosten) in rekening?
    2. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    3. Wie is Centralpoint?
    4. Is Centralpoint veilig?
    5. Moet er worden getekend voor een levering?
    6. Welke betalingsmethoden heeft Centralpoint?
    7. Leveren jullie ook onder rembours?
    8. Hoe kan ik een order annuleren?
    9. Wat houdt een manco in?
    10. Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?
    11. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint?
    12. Kan ik een afspraak maken met een accountmanager?
    13. Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb de zending is nog niet aangekomen?
    14. Wat is het bezoek adres van Centralpoint?
    15. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    16. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    17. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    18. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    19. Bescherming tegen elektronische fraude
    20. Wat is het verschil tussen LCD en Plasma?
    21. Heeft Centralpoint een showroom?
    22. Wat zijn restockingkosten?
    23. Kan ik een product langsbrengen?
    24. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint?
    25. Heeft Centralpoint een inpakservice?
    26. Wat is de status van mijn retourzending?
    27. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint?
    28. Kan ik mijn VVV bon gebruiken bij Centralpoint?
    29. Geeft Centralpoint ook advies over implementatie?
    30. Wat is het rekeningnummer van Centralpoint?
    31. Hoe kan ik chatten met Centralpoint?
    32. Heeft Centralpoint een RSS feed ?
    33. Is er een overzicht van e-mailadressen van Centralpoint?
    34. Wat is USB-C?
    35. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten? (zakelijke kopers)
    36. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    37. Wat is het DEP Reseller ID van Centralpoint?
    38. Thuiskopieheffing voor o.a. smartphones wordt verhoogd
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    Of zoek in ons aanbod van meer dan 2.200.000 producten:
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder