• live chat of Contact of bel 088 - 4 300 300
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 1.900.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 of via WhatsApp (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)

    live chat

    Hoe werkt het als ik een product koop dat downloadable is?

    Indien u bij ons een download versie van bepaalde software aanschaft, ontvangt u na betaling een email waarin zich een link bevindt waarmee u de software kunt downloaden. De links zijn 21 dagen bruikbaar vanaf ontvangst van deze email.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Brengt Centralpoint bezorgkosten (verzendkosten) in rekening?
    2. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    3. Is het mogelijk om op rekening te bestellen?
    4. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    5. Wie is Centralpoint?
    6. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    7. Hoe zit het met de garantie als een product defect gaat?
    8. Mastercard en Visa
    9. Wanneer kan ik een retouraanvraag doen?
    10. Betalen met iDEAL
    11. Moet er worden getekend voor een levering?
    12. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    13. Is Centralpoint veilig?
    14. Welke betalingsmethoden heeft Centralpoint?
    15. Wat betekent 'verzonden distri'? (25)
    16. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    17. Leveren jullie ook onder rembours?
    18. Waarom vraagt Centralpoint een vooruitbetaling?
    19. Kan ik een product retourneren?
    20. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    21. Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?
    22. Kan ik korting krijgen op boeken?
    23. Kan ik als bedrijf op krediet kopen?
    24. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    25. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    26. Wat betekent 'wacht op autorisatie'? (81)
    27. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    28. Hoe werkt iDEAL?
    29. Wat is DVI?
    30. Hoe kan ik een order annuleren?
    31. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    32. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    33. Een retournummer aanvragen
    34. Ik heb een bestelling geplaatst via de telefoon. Kan ik nu op de website inloggen?
    35. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    36. Hoe kan het dat de prijs op centralpoint soms afwijkt van een prijsvergelijker?
    37. Wat houdt een manco in?
    38. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    39. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    40. Hoe handelen wij uw ontvangen retour af?
    41. Hoeveel omzet en klanten heeft Centralpoint?
    42. Kan ik een afspraak maken met een accountmanager?
    43. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    44. Wat betekent 'wacht op goedkeuring'? (80)
    45. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    46. Wat is het bezoek adres van Centralpoint?
    47. Leveren jullie internationaal?
    48. Wat betekent de orderstatus 'wordt verwerkt'? (20)
    49. Wat betekent de orderstatus: 'bestellen' (21)
    50. Wat moet ik doen bij melding 'verzenden mislukt'? (05)
    51. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    52. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    53. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    54. Hoe kan ik de status van mijn order nagaan?
    55. Kan ik een bestelling wijzigen?
    56. Kan ik het afleveradres na verzending nog aanpassen?
    57. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    58. Bescherming tegen elektronische fraude
    59. Kunt u mij vertellen wanneer een product op voorraad komt?
    60. Wat betekent de status: 'deellevering'? (30)
    61. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    62. Ik beschik over HP special pricing. Kan ik bij jullie voor deze prijs bestellen?
    63. Wat is het verschil tussen LCD en Plasma?
    64. Hoe moet ik de producten die ik wil retourneren aanbieden?
    65. Wat betekent de status: 'goedgekeurd'? (10)
    66. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    67. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    68. Wat zijn restockingkosten?
    69. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    70. Mijn order staat nog op 'status 80'?
    71. Wat doet Pivot software op een monitor?
    72. Wat is een barebone of barebook?
    73. Wat gebeurt er na een retouraanvraag?
    74. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    75. Heeft Centralpoint een showroom?
    76. Wat betekent de orderstatus: 'credithold'? (82)
    77. Kan ik een product langsbrengen?
    78. Voorwaarden voor acceptatie van een retouraanvraag
    79. Wat is een s-video signaal?
    80. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    81. Wat gebeurt er met mijn order wanneer de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    82. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe order?
    83. Wat betekent orderstatus: 'verzonden-onbevestigd'? (18 of 19)
    84. Kan ik een product reserveren?
    85. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product verzonden wordt?
    86. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint?
    87. Wat betekent de status: 'krediet beoordeling'? (85)
    88. Geeft Centralpoint ook advies over implementatie?
    89. Kan een bestelling met spoed geleverd worden?
    90. Wat betekent ESD ?
    91. Is er een overzicht van e-mailadressen van Centralpoint?
    92. Hoe kan ik chatten met Centralpoint?
    93. Wat zijn refurbished producten?
    94. Accepteert Centralpoint de E-bon als betaalmiddel?
    95. Wat is verwijderingsbijdrage?
    96. Wat is een deelbestelling?
    97. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten? (zakelijke kopers)
    98. Wat is USB-C?
    99. Hoe werken de cashback acties?
    100. Wat zijn refurbished producten?
    101. Wat zijn refurbished producten?
    102. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder