• live chat of Contact of bel 088 - 4 300 300
  • geen verzendkosten vanaf €25,-
  • meer dan 1.900.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 of via WhatsApp (werkdagen 08:30 / 18:30 uur)
    live chat

    Hoe werkt het als ik een product koop dat downloadable is?

    Indien u bij ons een download versie van bepaalde software aanschaft, ontvangt u na betaling een email waarin zich een link bevindt waarmee u de software kunt downloaden. De links zijn 21 dagen bruikbaar vanaf ontvangst van deze email.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 18:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Brengt Centralpoint.nl bezorgkosten (verzendkosten) in rekening?
    2. Is het mogelijk om op rekening te bestellen?
    3. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    4. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    5. Wie is Centralpoint.nl?
    6. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    7. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    8. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    9. Hoe zit het met de garantie als een product defect gaat?
    10. Mastercard en Visa
    11. Wanneer kan ik een retouraanvraag doen?
    12. Betalen met iDEAL
    13. Moet er worden getekend voor een levering?
    14. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    15. Welke betalingsmethoden heeft Centralpoint.nl?
    16. Is Centralpoint.nl veilig?
    17. Wat betekent 'verzonden distri'? (25)
    18. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    19. Leveren jullie ook onder rembours?
    20. Waarom vraagt Centralpoint.nl een vooruitbetaling?
    21. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    22. Kan ik een product retourneren?
    23. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    24. Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?
    25. Kan ik korting krijgen op boeken?
    26. Kan ik als bedrijf op krediet kopen?
    27. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    28. Wat betekent 'wacht op autorisatie'? (81)
    29. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    30. Wat is PayPal?
    31. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    32. Wat is DVI?
    33. Hoe werkt iDEAL?
    34. Hoe kan ik een order annuleren?
    35. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    36. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    37. Een retournummer aanvragen
    38. Ik heb een bestelling geplaatst via de telefoon. Kan ik nu op de website inloggen?
    39. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    40. Hoe betaal ik met mijn PayPal-rekening?
    41. Hoe kan het dat de prijs op centralpoint.nl soms afwijkt van een prijsvergelijker?
    42. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    43. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    44. Kan ik een afspraak maken met een accountmanager?
    45. Hoe handelen wij uw ontvangen retour af?
    46. Wat betekent 'wacht op goedkeuring'? (80)
    47. Wat houdt een manco in?
    48. Hoeveel omzet en klanten heeft Centralpoint.nl?
    49. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    50. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    51. Wat is het bezoek adres van Centralpoint.nl?
    52. Leveren jullie internationaal?
    53. Wat betekent de orderstatus: 'bestellen' (21)
    54. Wat betekent de orderstatus 'wordt verwerkt'? (20)
    55. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    56. Wat moet ik doen bij melding 'verzenden mislukt'? (05)
    57. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    58. Kan ik een bestelling wijzigen?
    59. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    60. Hoe kan ik de status van mijn order nagaan?
    61. Kan ik het afleveradres na verzending nog aanpassen?
    62. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    63. Bescherming tegen elektronische fraude
    64. Wat betekent de status: 'deellevering'? (30)
    65. Kunt u mij vertellen wanneer een product op voorraad komt?
    66. Wat is het verschil tussen LCD en Plasma?
    67. Ik beschik over HP special pricing. Kan ik bij jullie voor deze prijs bestellen?
    68. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    69. Hoe moet ik de producten die ik wil retourneren aanbieden?
    70. Wat betekent de status: 'goedgekeurd'? (10)
    71. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    72. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    73. Wat zijn restockingkosten?
    74. Wat is een barebone of barebook?
    75. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    76. Wat doet Pivot software op een monitor?
    77. Mijn order staat nog op 'status 80'?
    78. Wat gebeurt er na een retouraanvraag?
    79. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    80. Heeft Centralpoint.nl een showroom?
    81. Wat betekent de orderstatus: 'credithold'? (82)
    82. Kan ik een product langsbrengen?
    83. Voorwaarden voor acceptatie van een retouraanvraag
    84. Wat is een s-video signaal?
    85. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    86. Wat gebeurt er met mijn order wanneer de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    87. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe order?
    88. Wat betekent orderstatus: 'verzonden-onbevestigd'? (18 of 19)
    89. Kan ik een product reserveren?
    90. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product verzonden wordt?
    91. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint.nl?
    92. Wat betekent de status: 'krediet beoordeling'? (85)
    93. Geeft Centralpoint.nl ook advies over implementatie?
    94. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint.nl?
    95. Kan een bestelling met spoed geleverd worden?
    96. Wat betekent ESD ?
    97. Hoe kan ik chatten met Centralpoint.nl?
    98. Wat zijn refurbished producten?
    99. Accepteert Centralpoint.nl de E-bon als betaalmiddel?
    100. Wat is verwijderingsbijdrage?
    101. Wat is een deelbestelling?
    102. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten? (zakelijke kopers)
    103. Worden de prijzen incl. btw of excl. btw vermeld?
    104. Hoe werken de cashback acties?
    105. Wat is USB-C?
    106. Wat zijn refurbished producten?
    107. Wat zijn refurbished producten?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    Of zoek in ons aanbod van meer dan 1.900.000 producten:
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder