• live chat of Contact of bel 088 - 4 300 300
  • geen verzendkosten vanaf €29,95
  • meer dan 1.000.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 18:30 uur)
    live chat

    Hoe werkt het als ik een product koop dat downloadable is?

    Indien u bij ons een download versie van bepaalde software aanschaft, ontvangt u na betaling een email waarin zich een link bevindt waarmee u de software kunt downloaden. De links zijn 21 dagen bruikbaar vanaf ontvangst van deze email.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 18:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Brengt Centralpoint.nl bezorgkosten (verzendkosten) in rekening?
    2. Is het mogelijk om op rekening te bestellen?
    3. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    4. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    5. Wie is Centralpoint.nl?
    6. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    7. Mastercard en Visa
    8. Hoe zit het met de garantie als een product defect gaat?
    9. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    10. Wanneer kan ik een retouraanvraag doen?
    11. Betalen met iDEAL
    12. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    13. Moet er worden getekend voor een levering?
    14. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    15. Welke betalingsmethoden heeft Centralpoint.nl?
    16. Is Centralpoint.nl veilig?
    17. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    18. Waarom vraagt Centralpoint.nl een vooruitbetaling?
    19. Leveren jullie ook onder rembours?
    20. Wat betekent 'verzonden distri'? (25)
    21. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    22. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    23. Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?
    24. Wat betekent 'wacht op autorisatie'? (81)
    25. Kan ik een product retourneren?
    26. Kan ik als bedrijf op krediet kopen?
    27. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    28. Wat is PayPal?
    29. Hoe werkt iDEAL?
    30. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    31. Met digitale acceptgiro uw online bestelling betalen via AfterPay
    32. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    33. Wat is DVI?
    34. Kan ik korting krijgen op boeken?
    35. Hoe kan ik een order annuleren?
    36. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    37. Een retournummer aanvragen
    38. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    39. Ik heb een bestelling geplaatst via de telefoon. Kan ik nu op de website inloggen?
    40. Hoe handelen wij uw ontvangen retour af?
    41. Hoe betaal ik met mijn PayPal-rekening?
    42. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    43. Hoe kan het dat de prijs op centralpoint.nl soms afwijkt van een prijsvergelijker?
    44. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    45. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    46. Hoeveel omzet en klanten heeft Centralpoint.nl?
    47. Wat betekent 'wacht op goedkeuring'? (80)
    48. Kan ik een afspraak maken met een accountmanager?
    49. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    50. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    51. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    52. Wat betekent de orderstatus: 'bestellen' (21)
    53. Wat houdt een manco in?
    54. Wat is het bezoekadres van Centralpoint.nl?
    55. Leveren jullie internationaal?
    56. Wat moet ik doen bij melding 'verzenden mislukt'? (05)
    57. Hoe kan ik de status van mijn order nagaan?
    58. Wat betekent de orderstatus 'wordt verwerkt'? (20)
    59. Bescherming tegen elektronische fraude
    60. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    61. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    62. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    63. Kan ik het afleveradres na verzending nog aanpassen?
    64. Kunt u mij vertellen wanneer een product op voorraad komt?
    65. Wat betekent de status: 'deellevering'? (30)
    66. Kan ik een bestelling wijzigen?
    67. Ik beschik over HP special pricing. Kan ik bij jullie voor deze prijs bestellen?
    68. Hoe moet ik de producten die ik wil retourneren aanbieden?
    69. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    70. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    71. Krijg ik mijn geld retour?
    72. Wat betekent de status: 'goedgekeurd'? (10)
    73. Wat is een barebone of barebook?
    74. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    75. Wat is het verschil tussen LCD en Plasma?
    76. Wat doet Pivot software op een monitor?
    77. Wat zijn restockingkosten?
    78. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    79. Wat gebeurt er na een retouraanvraag?
    80. Heeft Centralpoint.nl een showroom?
    81. Wat betekent de orderstatus: 'credithold'? (82)
    82. Mijn order staat nog op 'status 80'?
    83. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    84. Kan ik een product langsbrengen?
    85. Voorwaarden voor acceptatie van een retouraanvraag
    86. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    87. Wat is een s-video signaal?
    88. Wat gebeurt er met mijn order wanneer de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    89. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe order?
    90. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    91. Wat betekent orderstatus: 'verzonden-onbevestigd'? (18 of 19)
    92. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product verzonden wordt?
    93. Kan ik een product reserveren?
    94. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint.nl?
    95. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint.nl?
    96. Wat betekent de status: 'krediet beoordeling'? (85)
    97. Geeft Centralpoint.nl ook advies over implementatie?
    98. Kan een bestelling met spoed geleverd worden?
    99. Wat betekent ESD ?
    100. Hoe kan ik chatten met Centralpoint.nl?
    101. Hoe zit het met de samenwerking tussen Centralpoint.nl en Bol.com?
    102. Wat zijn refurbished producten?
    103. Accepteert Centralpoint.nl de E-bon als betaalmiddel?
    104. Hoe werken de cashback acties?
    105. Wat is verwijderingsbijdrage?
    106. Wat zijn refurbished producten?
    107. Wat is een deelbestelling?
    108. Wat zijn refurbished producten?
    109. Hoe kan ik de leaseovereenkomst opzeggen?
    110. Wat is precies High Service Lease
    111. Is leasen bij Centralpoint altijd mogelijk?
    112. Wat zijn mijn opties aan het einde van de leaseperiode?
    113. Krijg ik een garantiebewijs als ik een product lease?
    114. Mijn lease apparaat is defect. Wat nu?
    115. Wanneer loopt de leaseperiode af?
    116. Kan ik upgraden naar een nieuw leaseproduct?
    117. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten? (zakelijke kopers)
    118. Worden de prijzen incl. btw of excl. btw vermeld?
    119. Wat is USB-C?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    Of zoek in ons aanbod van meer dan 1.000.000 producten:
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder