• live chat of Contact of bel 088 - 4 300 300
  • geen verzendkosten vanaf €29,95
  • meer dan 1.000.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 18:30 uur)
    live chat

    Hoe moet ik de producten die ik wil retourneren aanbieden?

    Vanaf het moment dat uw retour aanvraag is toegekend, is deze drie werkdagen geldig, tenzij anders aangegeven. Uw zending dient binnen drie werkdagen te worden aangeboden op het in de reactie aangegeven adres.

    Uw zending dient aan de volgende voorwaarden te voldoen:
    1. Het voorblad van de reactie met daarin het retournummer dient duidelijk zichtbaar aan de buitenzijde te zijn aangebracht
    2. Zendingen dienen goed te zijn verpakt, in een stevige omverpakking en dienen voldoende te zijn gefrankeerd
    3 Producten dienen te zijn verpakt in de originele verpakking inclusief alle originele toebehoren (zoals kabels, drivers, gebruiksaanwijzing, etc.)
    4. Harde schijven, geheugenmodules en processoren moeten in een antistatische verpakking worden aangeleverd
    5. Stickers en andere markeringen welke niet door de fabrikant zijn aangebracht dienen verwijderd te zijn voordat een artikel ter RMA wordt aangeboden

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 18:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Brengt Centralpoint.nl bezorgkosten (verzendkosten) in rekening?
    2. Is het mogelijk om op rekening te bestellen?
    3. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    4. Hoe moet ik betalen?
    5. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    6. Wie is Centralpoint.nl?
    7. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    8. Mastercard en Visa
    9. Hoe zit het met de garantie als een product defect gaat?
    10. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    11. Wanneer kan ik een retouraanvraag doen?
    12. Betalen met iDEAL
    13. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    14. Moet er worden getekend voor een levering?
    15. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    16. Welke betalingsmethoden heeft Centralpoint.nl?
    17. Is Centralpoint.nl veilig?
    18. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    19. Leveren jullie ook onder rembours?
    20. Waarom vraagt Centralpoint.nl een vooruitbetaling?
    21. Wat betekent 'verzonden distri'? (25)
    22. Hoe maak ik een account aan?
    23. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    24. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    25. Wat betekent 'wacht op autorisatie'? (81)
    26. Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?
    27. Kan ik als bedrijf op krediet kopen?
    28. Kan ik een product retourneren?
    29. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    30. Hoe werkt iDEAL?
    31. Wat is PayPal?
    32. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    33. Met digitale acceptgiro uw online bestelling betalen via AfterPay
    34. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    35. Wat is DVI?
    36. Kan ik korting krijgen op boeken?
    37. Hoe kan ik een order annuleren?
    38. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    39. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    40. Een retournummer aanvragen
    41. Hoe kan ik een retouraanvraag doen?
    42. Ik heb een bestelling geplaatst via de telefoon. Kan ik nu op de website inloggen?
    43. Hoe handelen wij uw ontvangen retour af?
    44. Hoe betaal ik met mijn PayPal-rekening?
    45. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    46. Hoe kan het dat de prijs op centralpoint.nl soms afwijkt van een prijsvergelijker?
    47. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    48. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    49. Kan ik een afspraak maken met een accountmanager?
    50. Hoeveel omzet en klanten heeft Centralpoint.nl?
    51. Wat betekent 'wacht op goedkeuring'? (80)
    52. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    53. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    54. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    55. Wat betekent de orderstatus: 'bestellen' (21)
    56. Leveren jullie internationaal?
    57. Wat is het bezoekadres van Centralpoint.nl?
    58. Wat houdt een manco in?
    59. Wat moet ik doen bij melding 'verzenden mislukt'? (05)
    60. Hoe kan ik de status van mijn order nagaan?
    61. Wat betekent de orderstatus 'wordt verwerkt'? (20)
    62. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    63. Bescherming tegen elektronische fraude
    64. Wat betekent de status: 'deellevering'? (30)
    65. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    66. Kan ik een boek retourneren?
    67. Kunt u mij vertellen wanneer een product op voorraad komt?
    68. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    69. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    70. Ik beschik over HP special pricing. Kan ik bij jullie voor deze prijs bestellen?
    71. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    72. Krijg ik mijn geld retour?
    73. Wat is een barebone of barebook?
    74. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    75. Wat doet Pivot software op een monitor?
    76. Wat zijn restockingkosten?
    77. Wat is het verschil tussen LCD en Plasma?
    78. Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?
    79. Heeft Centralpoint.nl een showroom?
    80. Wat gebeurt er na een retouraanvraag?
    81. Wat betekent de orderstatus: 'credithold'? (82)
    82. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    83. Kan ik een product langsbrengen?
    84. Voorwaarden voor acceptatie van een retouraanvraag
    85. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    86. Wat is een s-video signaal?
    87. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe order?
    88. Wat gebeurt er met mijn order wanneer de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    89. Wat betekent orderstatus: 'verzonden-onbevestigd'? (18 of 19)
    90. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    91. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product verzonden wordt?
    92. Hoe werkt het als ik een product koop dat downloadable is?
    93. Kan ik een product reserveren?
    94. Wat betekent de status: 'krediet beoordeling'? (85)
    95. Geeft Centralpoint.nl ook advies over implementatie?
    96. Kan een bestelling met spoed geleverd worden?
    97. Wat betekent ESD ?
    98. Hoe zit het met de samenwerking tussen Centralpoint.nl en Bol.com?
    99. Hoe kan ik chatten met Centralpoint.nl?
    100. Wat zijn refurbished producten?
    101. Accepteert Centralpoint.nl de E-bon als betaalmiddel?
    102. Hoe werken de cashback acties?
    103. Wat is verwijderingsbijdrage?
    104. Wat zijn refurbished producten?
    105. Wat is een deelbestelling?
    106. Wat zijn refurbished producten?
    107. Hoe kan ik de leaseovereenkomst opzeggen?
    108. Wat is precies High Service Lease
    109. Is leasen bij Centralpoint altijd mogelijk?
    110. Wat zijn mijn opties aan het einde van de leaseperiode?
    111. Krijg ik een garantiebewijs als ik een product lease?
    112. Wanneer loopt de leaseperiode af?
    113. Kan ik upgraden naar een nieuw leaseproduct?
    114. Mijn lease apparaat is defect. Wat nu?
    115. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten? (zakelijke kopers)
    116. Worden de prijzen incl. btw of excl. btw vermeld?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    Of zoek in ons aanbod van meer dan 1.000.000 producten:
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder