• live chat of Contact of bel 024 - 209 2000
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 2.200.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Nieuwsbrief
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 024 - 209 2000 of via WhatsApp (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)

    live chat

    Hoe moet ik de producten die ik wil retourneren aanbieden?

    Vanaf het moment dat jouw retour aanvraag is toegekend, is deze drie werkdagen geldig, tenzij anders aangegeven. Jouw zending dient binnen drie werkdagen te worden aangeboden op het in de reactie aangegeven adres.

    Jouw zending dient aan de volgende voorwaarden te voldoen:
    1. Het voorblad van de reactie met daarin het retournummer dient duidelijk zichtbaar aan de buitenzijde te zijn aangebracht
    2. Zendingen dienen goed te zijn verpakt, in een stevige omverpakking en dienen voldoende te zijn gefrankeerd
    3 Producten dienen te zijn verpakt in de originele verpakking inclusief alle originele toebehoren (zoals kabels, drivers, gebruiksaanwijzing, etc.)
    4. Harde schijven, geheugenmodules en processoren moeten in een antistatische verpakking worden aangeleverd
    5. Stickers en andere markeringen welke niet door de fabrikant zijn aangebracht dienen verwijderd te zijn voordat een artikel ter RMA wordt aangeboden

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 024 - 209 2000 (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Brengt Centralpoint bezorgkosten (verzendkosten) in rekening?
    2. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    3. Is het mogelijk om op rekening te bestellen?
    4. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    5. Wie is Centralpoint?
    6. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    7. Hoe zit het met de garantie als een product defect gaat?
    8. Mastercard en Visa
    9. Wanneer kan ik een retouraanvraag doen?
    10. Wat betekent 'verzonden distri'? (25)
    11. Betalen met iDEAL
    12. Is Centralpoint veilig?
    13. Hoe maak ik een account aan?
    14. Moet er worden getekend voor een levering?
    15. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    16. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    17. Welke betalingsmethoden heeft Centralpoint?
    18. Leveren jullie ook onder rembours?
    19. Waarom vraagt Centralpoint een vooruitbetaling?
    20. Kan ik een product retourneren?
    21. Kan ik korting krijgen op boeken?
    22. Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?
    23. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    24. Hoe kan ik een retouraanvraag doen?
    25. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    26. Wat is DVI?
    27. Kan ik als bedrijf op krediet kopen?
    28. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    29. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    30. Wat betekent 'wacht op autorisatie'? (81)
    31. Hoe kan ik een order annuleren?
    32. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    33. Wat houdt een manco in?
    34. Ik heb een bestelling geplaatst via de telefoon. Kan ik nu op de website inloggen?
    35. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    36. Hoe werkt iDEAL?
    37. Klopt de voorraad die op de website staat?
    38. Hoe kan het dat de prijs op centralpoint soms afwijkt van een prijsvergelijker?
    39. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    40. Een retournummer aanvragen
    41. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    42. Kan ik een afspraak maken met een accountmanager?
    43. Wat moet ik doen bij melding 'verzenden mislukt'? (05)
    44. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    45. Hoe kan ik de status van mijn order nagaan?
    46. Wat is het bezoek adres van Centralpoint?
    47. Hoe handelen wij jouw ontvangen retour af?
    48. Wat betekent de orderstatus 'wordt verwerkt'? (20)
    49. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    50. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    51. Wat betekent 'wacht op goedkeuring'? (80)
    52. Leveren jullie internationaal?
    53. Wat betekent de orderstatus: 'bestellen' (21)
    54. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    55. Ik beschik over HP special pricing. Kan ik bij jullie voor deze prijs bestellen?
    56. Wat betekent de status: 'deellevering'? (30)
    57. Kun je mij vertellen wanneer een product op voorraad komt?
    58. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    59. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    60. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    61. Bescherming tegen elektronische fraude
    62. Wat doet Pivot software op een monitor?
    63. Kan ik een boek retourneren?
    64. Wat is het verschil tussen LCD en Plasma?
    65. Wat betekent de orderstatus: 'credithold'? (82)
    66. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    67. Wat is een barebone of barebook?
    68. Heeft Centralpoint een showroom?
    69. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    70. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    71. Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?
    72. Wat gebeurt er na een retouraanvraag?
    73. Wat zijn restockingkosten?
    74. Voorwaarden voor acceptatie van een retouraanvraag
    75. Wat is een s-video signaal?
    76. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    77. Kan ik een product langsbrengen?
    78. Hoe werkt het als ik een product koop dat downloadable is?
    79. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe order?
    80. Kan ik een product reserveren?
    81. Wat betekent orderstatus: 'verzonden-onbevestigd'? (18 of 19)
    82. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product verzonden wordt?
    83. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint?
    84. Wat betekent ESD ?
    85. Wat betekent de status: 'krediet beoordeling'? (85)
    86. Geeft Centralpoint ook advies over implementatie?
    87. Kan een bestelling met spoed geleverd worden?
    88. Wat zijn refurbished producten?
    89. Hoe kan ik chatten met Centralpoint?
    90. Accepteert Centralpoint de E-bon als betaalmiddel?
    91. Wat is verwijderingsbijdrage?
    92. Wat is een deelbestelling?
    93. Wat is USB-C?
    94. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten? (zakelijke kopers)
    95. Hoe werken de cashback acties?
    96. Wat zijn refurbished producten?
    97. Wat zijn refurbished producten?
    98. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    99. Wat is DEP?
    100. Hoe kan ik mijn Apple hardware toe laten voegen aan DEP?
    101. Kan ik vanuit het buitenland bestellen?
    102. Bezorgt Centralpoint ook in het buitenland?
    103. Thuiskopieheffing voor o.a. smartphones wordt verhoogd
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    Of zoek in ons aanbod van meer dan 2.200.000 producten:
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder