• live chat of Contact of bel 088 - 4 300 300
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 1.900.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 of via WhatsApp (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)

    live chat

    Hoe moet ik de producten die ik wil retourneren aanbieden?

    Vanaf het moment dat uw retour aanvraag is toegekend, is deze drie werkdagen geldig, tenzij anders aangegeven. Uw zending dient binnen drie werkdagen te worden aangeboden op het in de reactie aangegeven adres.

    Uw zending dient aan de volgende voorwaarden te voldoen:
    1. Het voorblad van de reactie met daarin het retournummer dient duidelijk zichtbaar aan de buitenzijde te zijn aangebracht
    2. Zendingen dienen goed te zijn verpakt, in een stevige omverpakking en dienen voldoende te zijn gefrankeerd
    3 Producten dienen te zijn verpakt in de originele verpakking inclusief alle originele toebehoren (zoals kabels, drivers, gebruiksaanwijzing, etc.)
    4. Harde schijven, geheugenmodules en processoren moeten in een antistatische verpakking worden aangeleverd
    5. Stickers en andere markeringen welke niet door de fabrikant zijn aangebracht dienen verwijderd te zijn voordat een artikel ter RMA wordt aangeboden

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Brengt Centralpoint bezorgkosten (verzendkosten) in rekening?
    2. Is het mogelijk om op rekening te bestellen?
    3. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    4. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    5. Wie is Centralpoint?
    6. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    7. Hoe zit het met de garantie als een product defect gaat?
    8. Mastercard en Visa
    9. Wanneer kan ik een retouraanvraag doen?
    10. Betalen met iDEAL
    11. Moet er worden getekend voor een levering?
    12. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    13. Is Centralpoint veilig?
    14. Welke betalingsmethoden heeft Centralpoint?
    15. Wat betekent 'verzonden distri'? (25)
    16. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    17. Hoe maak ik een account aan?
    18. Leveren jullie ook onder rembours?
    19. Waarom vraagt Centralpoint een vooruitbetaling?
    20. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    21. Kan ik een product retourneren?
    22. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    23. Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?
    24. Kan ik korting krijgen op boeken?
    25. Kan ik als bedrijf op krediet kopen?
    26. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    27. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    28. Wat betekent 'wacht op autorisatie'? (81)
    29. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    30. Hoe kan ik een retouraanvraag doen?
    31. Wat is DVI?
    32. Hoe werkt iDEAL?
    33. Hoe kan ik een order annuleren?
    34. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    35. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    36. Een retournummer aanvragen
    37. Ik heb een bestelling geplaatst via de telefoon. Kan ik nu op de website inloggen?
    38. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    39. Hoe kan het dat de prijs op centralpoint soms afwijkt van een prijsvergelijker?
    40. Wat houdt een manco in?
    41. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    42. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    43. Hoe handelen wij uw ontvangen retour af?
    44. Kan ik een afspraak maken met een accountmanager?
    45. Hoeveel omzet en klanten heeft Centralpoint?
    46. Wat betekent 'wacht op goedkeuring'? (80)
    47. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    48. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    49. Wat is het bezoek adres van Centralpoint?
    50. Wat betekent de orderstatus 'wordt verwerkt'? (20)
    51. Leveren jullie internationaal?
    52. Wat betekent de orderstatus: 'bestellen' (21)
    53. Wat moet ik doen bij melding 'verzenden mislukt'? (05)
    54. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    55. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    56. Hoe kan ik de status van mijn order nagaan?
    57. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    58. Wat betekent de status: 'deellevering'? (30)
    59. Kunt u mij vertellen wanneer een product op voorraad komt?
    60. Bescherming tegen elektronische fraude
    61. Ik beschik over HP special pricing. Kan ik bij jullie voor deze prijs bestellen?
    62. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    63. Wat is het verschil tussen LCD en Plasma?
    64. Kan ik een boek retourneren?
    65. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    66. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    67. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    68. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    69. Wat zijn restockingkosten?
    70. Wat doet Pivot software op een monitor?
    71. Wat is een barebone of barebook?
    72. Wat gebeurt er na een retouraanvraag?
    73. Heeft Centralpoint een showroom?
    74. Wat betekent de orderstatus: 'credithold'? (82)
    75. Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?
    76. Kan ik een product langsbrengen?
    77. Voorwaarden voor acceptatie van een retouraanvraag
    78. Wat is een s-video signaal?
    79. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    80. Hoe werkt het als ik een product koop dat downloadable is?
    81. Wat gebeurt er met mijn order wanneer de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    82. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe order?
    83. Wat betekent orderstatus: 'verzonden-onbevestigd'? (18 of 19)
    84. Kan ik een product reserveren?
    85. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product verzonden wordt?
    86. Wat betekent de status: 'krediet beoordeling'? (85)
    87. Geeft Centralpoint ook advies over implementatie?
    88. Kan een bestelling met spoed geleverd worden?
    89. Wat betekent ESD ?
    90. Hoe kan ik chatten met Centralpoint?
    91. Wat zijn refurbished producten?
    92. Accepteert Centralpoint de E-bon als betaalmiddel?
    93. Wat is verwijderingsbijdrage?
    94. Wat is een deelbestelling?
    95. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten? (zakelijke kopers)
    96. Wat is USB-C?
    97. Hoe werken de cashback acties?
    98. Wat zijn refurbished producten?
    99. Wat zijn refurbished producten?
    100. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder