• live chat of Contact of bel 088 - 4 300 300
  • geen verzendkosten vanaf €29,95
  • meer dan 1.000.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 18:30 uur)
    live chat

    Hoe moet ik betalen?

    Na het plaatsen van uw bestelling krijgt u van ons een e-mail met daarin ons bankrekeningnummer, gironummer en het totaalbedrag van uw bestelling. U kunt het bedrag overmaken. Wij verwerken de order als de betaling ontvangen is. Daarbij gelden de levertijden die op dat moment op de site vermeld staan.

    Na elke betaling met iDEAL ziet u een bevestiging die u kunt afdrukken of e-mailen. Ook vindt u achteraf in uw rekeningoverzicht uw betaling met iDEAL terug. Bij uw vooruitbetaling of creditcardbetaling ziet u via uw account bij Centralpoint.nl kunt u de voortgang van uw bestelling volgen.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 18:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Wie is Centralpoint.nl?
    2. Hoe kan ik achteraf betalen?
    3. Betalen met iDEAL
    4. Moet er worden getekend voor een levering?
    5. Welke betalingsmethoden heeft Centralpoint.nl?
    6. Waarom vraagt Centralpoint.nl een vooruitbetaling?
    7. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    8. Hoe betaal ik met mijn PayPal-rekening?
    9. Kan ik een afspraak maken met een accountmanager?
    10. Wat betekent de orderstatus: 'bestellen' (21)
    11. Leveren jullie internationaal?
    12. Wat houdt een manco in?
    13. Wat moet ik doen bij melding 'verzenden mislukt'? (05)
    14. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    15. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    16. Hoe moet ik de producten die ik wil retourneren aanbieden?
    17. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    18. Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?
    19. Kan ik een product reserveren?
    20. Geeft Centralpoint.nl ook advies over implementatie?
    21. Wat zijn refurbished producten?
    22. Wat zijn refurbished producten?
    23. Wat zijn refurbished producten?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    Of zoek in ons aanbod van meer dan 1.000.000 producten:
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder