• live chat of Contact of bel 088 - 4 300 300
  • geen verzendkosten vanaf €29,95
  • meer dan 1.000.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 of via WhatsApp (werkdagen 08:30 / 18:30 uur)
    live chat

    Hoe maak ik een account aan?

    Bij het plaatsen van uw eerste bestelling, krijgt u van ons automatisch de gegevens van uw nieuwe account toegezonden. In deze e-mail staat uw zelfgekozen gebruikersnaam om in te loggen op onze website. De gebruikersnaam en het bijbehorende wachtwoord kunt u zelf kiezen tijdens het winkelwagen proces. U hoeft zich niet van tevoren te registreren op onze website om een bestelling te plaatsen.

    U kunt vervolgens altijd inloggen op uw account om uw gegevens te raadplegen. Als u weer wilt uitloggen gaat u naar mijn account en klikt u vervolgens links onderin op 'uitloggen'.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 18:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    2. Wie is Centralpoint.nl?
    3. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    4. Is Centralpoint.nl veilig?
    5. Wat betekent 'verzonden distri'? (25)
    6. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    7. Kan ik een product retourneren?
    8. Wat betekent 'wacht op autorisatie'? (81)
    9. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    10. Hoe kan ik een retouraanvraag doen?
    11. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    12. Ik heb een bestelling geplaatst via de telefoon. Kan ik nu op de website inloggen?
    13. Kan ik een afspraak maken met een accountmanager?
    14. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    15. Hoe kan ik de status van mijn order nagaan?
    16. Wat zijn restockingkosten?
    17. Kan ik mijn orderhistorie bekijken?
    18. Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?
    19. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    20. Wat betekent ESD ?
    21. Wat zijn refurbished producten?
    22. Wat zijn refurbished producten?
    23. Wat zijn refurbished producten?
    24. Worden de prijzen incl. btw of excl. btw vermeld?
    25. Wat is USB-C?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    Of zoek in ons aanbod van meer dan 1.000.000 producten:
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder