• live chat of Contact of bel 088 - 4 300 300
  • geen verzendkosten vanaf €25,-
  • meer dan 1.900.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 of via WhatsApp (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)

    live chat

    Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?

    Betalingen via Ideal of Creditcard zien wij direct binnenkomen. Betalingen via de Rabobank of telefonische overboekingen zien wij dezelfde dag nog binnenkomen. Via telebankieren of giro worden deze de volgende werkdag verwerkt. De gemiddelde tijd voor het overboeken met een acceptgiro is ongeveer 5 werkdagen. Betalingen via een eigen overschrijvingsbewijs of rechtstreeks gedaan op het postkantoor kennen een gemiddelde verwerkingstijd tussen de 5 en 10 werkdagen.

    Zodra uw betaling bij ons is binnengekomen, ontvangt u daarvan per e-mail een bevestiging.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Is het mogelijk om op rekening te bestellen?
    2. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    3. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    4. Mastercard en Visa
    5. Hoe kan ik achteraf betalen?
    6. Welke betalingsmethoden heeft Centralpoint?
    7. Is Centralpoint veilig?
    8. Waarom vraagt Centralpoint een vooruitbetaling?
    9. Kan ik een product retourneren?
    10. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    11. Kan ik als bedrijf op krediet kopen?
    12. Wat betekent 'wacht op autorisatie'? (81)
    13. Hoe werkt iDEAL?
    14. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    15. Hoe betaal ik met mijn PayPal-rekening?
    16. Wat houdt een manco in?
    17. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    18. Wat betekent 'wacht op goedkeuring'? (80)
    19. Hoe moet ik de producten die ik wil retourneren aanbieden?
    20. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    21. Mijn order staat nog op 'status 80'?
    22. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    23. Kan ik een product langsbrengen?
    24. Hoe werkt het als ik een product koop dat downloadable is?
    25. Wat betekent de status: 'krediet beoordeling'? (85)
    26. Accepteert Centralpoint de E-bon als betaalmiddel?
    27. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten? (zakelijke kopers)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder